Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدرنشین های کنفرانس غرب و شرق حریفان خود را شکست دادند.

طرفداری- مسابقات بسکتبال NBA، با دو دیدار پیگیری شد که در این دو دیدار تیم های بوستون سلتیک و هیوستون راکتس موفق به شکست حریفان خود شدند.

بوستون سلتیکس 92-88 گلدن استیت وریرز

در یکی از مهم ترین بازی های بامداد امروز تیم بوستون سلتیکس صدرنشین کنفرانس شرق موفق شد تیم گلدن استیت را شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کوارتر اول بازی تیم گلدن استیت بازی را مقتدرانه آغاز کرد و موفق شد با اختلاف 10 امتیازی و با نتیجه 28-18 به برتری دست یابد. اما نمایش خوب بوستونی ها در کوارتر دوم باعث شد تا اختلاف ایجاد شده در کوارتر اول کمتر شود و این کوارتر با نتیجه 24-19 به سود گلدن استیت به پایان رسید. برتری تیم بوستون در کوارتر سوم و چهارم نیز ادامه پیدا کرد هر چند این برتری در این دو کوارتر کاملا نزدیک بود. این بازی در 15 ثانیه آخر فقط با برتری 1 امتیازی بوستون در جریان بود که در نهایت این دیدار با برتری 92-88 بوستون به پایان رسید.

کوین دورانت برای گلدن استیت و جیان براون از ستاره های دو تیم در این دیدار بودند.

هیوستون راکتس 112-84 فینیکس سانز

اما در یکی دیگر از دیدارهای بامداد امروز، تیم هیوستون راکتس صدرنشین کنفرانس غرب، در یک دیدار یک طرفه و قاطع موفق به شکست تیم فینیکس سانز شد. در این دیدار در هر چهار کوارتر تیم هیوستون حریف خود را با شکست بدرقه کرد.

در این دیدار باز هم جیمز هاردن نمایش فوق العاده ای داشت و 45 امتیاز برای هیوستون کسب کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۳۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم جنجالی سازمان لیگ علیه استقلالی‌ها؛ یک امتیاز برتری آبی‌ها از بین رفت

 مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران در حالی به بیست‌وسومین دوره فعالیت خود رسیده که در فصول گذشته بار‌ها آیین‌نامه برگزاری رقابت‌های لیگ برتر تغییر کرده و حتی شاهد کاهش و یا افزایش تیم‌های شرکت‌کننده در لیگ برتر بوده‌ایم. یکی از تصمیمات مهم اتخاذ شده در طول فصول اخیر، بحث تغییر ملاک تعیین رتبه تیم‌ها در صورت برابری امتیاز بود؛ به‌طوری‌که دیگر تفاضل گل، ملاک اول رتبه‌بندی تیم‌ها نیست و موفقیت در بازی رودررو اهمیت بیشتری دارد.

مسئولان سازمان لیگ در بیست‌ویکمین دوره لیگ برتر بود که اعلام کردند شرایط برگزاری رقابت‌های لیگ برتر تغییر کرده و ملاک انتخاب تیم قهرمان در صورت برابری امتیازات، موفقیت در بازی رودررو است؛ آن‌هم در حالی‌که در آن مقطع رسماً اعلام شد که در صورت ثبت نتیجه تساوی در بازی رفت‌وبرگشت، گل زده بیشتر یک تیم می‌تواند باعث برتری آن تیم در بازی رودررو شود که در همان فصل، بحث برتری استقلال نسبت به پرسپولیس در کورس قهرمانی (در صورت برابری امتیازات) مطرح شد؛ چرا که آبی‌ها در بازی برگشت موفق به گلزنی مقابل پرسپولیس در خانه حریف شدند!

همچنان بازی رودررو ملاک اول است، نه تفاضل گل

سهیل مهدی در تازه‌ترین مصاحبه خود مدعی شد که قانون وضع شده، دستخوش تغییر و تحولاتی شده و در صورت ثبت نتیجه تساوی در بازی رودررو، گل زده در خانه حریف، ملاک نخواهد بود و تفاضل گل کلی تیم‌ها لحاظ می‌شود. رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در این‌باره توضیح داد: «در طول فصل به جایگاه تیم‌ها دست نمی‌زنیم؛ اما در پایان فصل اگر امتیازات برابر باشد، در گذشته مستقیم به سراغ تفاضل گل می‌رفتیم ولی الان قانون بازی رودررو ر در نظر می‌گیریم. در صورت تساوی امتیازات بین دو یا چند تیم، آنها را از جدول بیرون می‌آوریم و بعد بازی‌های رودررو و تفاضل گل را به ترتیب محاسبه می‌کنیم. در صورت تساوی در همه چیز هم به سراغ گل زده و ... می‌رویم».

اگر بازی رفت‌وبرگشت مساوی شد، به سراغ گل زده در خانه حریف نمی‌رویم!

مهدی با اشاره به قانون قبلی در زمینه ثبت برتری برای تیمی که در خانه حریف گل زده (در صورت تساوی در بازی رودررو)، از اصلاح این قانون خبر داد و گفت: «بازی‌ها در پلی‌آف نیست و گل زده در خانه حریف دو گل محسوب نمی‌شود. یعنی در شرایط مساوی در بازی رودررو به سراغ تفاضل گل می‌رویم». اصلاحات جنجالی انجام شده در حالی اتفاق افتاده که در فصل جاری هم بعد از ثبت نتیجه تساوی استقلال و پرسپولیس در داربی رفت‌وبرگشت، بحث برتری استقلال به‌واسطه گلزنی در خانه حریف مطرح بود.

تصمیم جنجالی علیه رویاپردازی آبی‌ها

استقلالی‌ها که در حال حاضر با برتری یک‌امتیازی نسبت به پرسپولیس صدرنشین جدول هستند، مدعی آن بودند که با توجه به گلزنی در داربی برگشت، در صورت برابر شدن امتیازات با پرسپولیس، به دلیل گلزنی در خانه حریف در مسابقه داربی، آنها صدرنشین لیگ خواهند ماند، اما حالا با توجه به اصلاحات انجام شده در آیین‌نامه سازمان لیگ، شرایط متفاوت پیش خواهد رفت؛ به‌طوری‌که در صورت برابری امتیازات استقلال و پرسپولی، تفاضل گل ۲ تیم ملاک خواهد بود که اکنون تفاضل استقلال ۱۹+ و تفاضل پرسپولیس ۱۷+ است.

منبع: فوتبال ۳۶۰

سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • نوشاد عالمیان مقابل نفر ١٩ جهان شکست خورد
  • تصمیم جنجالی سازمان لیگ علیه استقلالی‌ها؛ یک امتیاز برتری آبی‌ها از بین رفت
  • علیزاده اولین طلایی کشتی فرنگی؛ تکرار قهرمانی با برد تکراری
  • شکست تلخ؛ دست امیر عبدی از مدال آسیایی کوتاه ماند
  • جام جهانی ماکائو؛ شکست نوشاد عالمیان مقابل حریف مصری
  • ساندویچ مرغ؛ هدیه هدر دادن پرتاب آزاد! + ویدئو
  • بسکتبالیست‌های فولاد حضور خود در لیگ برتر را تثبیت کردند
  • پیش‌بینی روز گذشته گواردیولا: لیورپول و آرسنال قطعا پیروز می‌شوند!
  • مدافع حریف استقلال رباط داد
  • اولین قهرمانی تاریخ العربی مقابل حریف مجیدی!