Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک منبع یمنی از حمله نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور به مراکز تجمع نظامیان سعودی در عسیر و نجران خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، یک منبع یمنی گفت که تک‌تیراندازان ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور روز پنجشنبه یکی از مزدوران ارتش سعودی را در کوه سبحطل در جبهه عسیر به هلاکت رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منبع گفت که یگان موشکی و توپخانه‌ای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مراکز تجمع ارتش سعودی در اطراف گذرگاه علب و پایگاه الشبکه در عسیر را در هم کوبیدند.

یگان توپخانه‌ای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن همچنین مراکز تجمع نظامیان سعودی در پایگاه الضبعه در نجران را در هم کوبید.

تک‌تیراندازان ارتش یمن روز پنجشنبه یکی از مزدوران عربستان را در پایگاه الشبکه در نجران از پای در آوردند.

از سوی دیگر مراکز تجمع مزدوران عربستان در ذو رعین و اطراف گذرگاه الخضراء در نجران، هدف حملات توپخانه‌ای نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن قرار گرفت.

طی ماه‌های گذشته، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در پاسخ به ادامه تجاوز عربستان به این کشور، حملات خود به مواضع متجاوزان و مزدوران آنها در جبهه‌های مختلف را تشدید کردند.

این در حالی است که در ماه سپتامبر، مواضع متجاوزان در نجران، عسیر، و جیزان شاهد بیشترین عملیات ارتش و کمیته‌های مردمی یمن بودند که در پی آن خسارات سنگینی به ارتش سعودی و تجهیزات جنگی مختلف آن وارد شد.

نیروهای یمنی در ماه سپتامبر، علاوه بر انجام حملات زمینی، حملات موشکی خود به مواضع متجاوزان را نیز تشدید کردند که در پی این حملات، خسارات سنگینی به ائتلاف متجاوز سعودی وارد آمد.

در مقابل جنگند‌ه‌های ائتلاف متجاوز سعودی و مزدوران نیز هر روز مناطق مسکونی یمن و زیرساخت‌های این کشور را هدف حملات هوایی، زمینی و دریایی قرار می‌دهند.

عربستان همراه با چند کشور دیگر از روز ششم فروردین سال 94 اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، دریایی و هوایی این کشور با هدف بازگرداندن عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی یمن به قدرت کرد.

انتهای پیام/

R36348/P36439/S8,90,1115/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۳۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ۳۴ فلسطینی در حملات امروز اشغالگران به نوار غزه

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه از شهادت ۳۴ نفر از فلسطینیان در حملات امروز نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به این باریکه خبر دادند.

به گزارش ایسنا به نقل از الجزیره، در حملات امروز ارتش اشغالگر صهیونیستی به نوار غزه تا این لحظه ۳۴ نفر به شهادت رسیده‌اند.

تنها در حملات به شهر رفح در جنوب نوار غزه ۲۶ فلسطینی شهید شدند و ده‌ها نفر هم در این حملات مجروح شدند.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد: ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته سه کشتار و جنایت دیگر را در این باریکه مرتکب شده است.

وزارتخانه یادشده افزود: در این حملات ۳۴ فلسطینی به شهادت رسیده و ۶۸ نفر نیز زخمی شده‌اند.

شماره شهدای جنگ در غزه از هفتم اکتبر گذشته تاکنون به ۳۴ هزار و ۴۴۸ نفر و شمار مجروحان نیز به ۷۷ هزار و ۶۴۳ نفر افزایش یافته است.

طبق این گزارش، هنوز بیش از ۷ هزار نفر نیز مفقود و زیر آوار هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سربازان زن صهیونیست به دلیل امتناع از حضور در جنگ در معرض بدرفتاری قرار دارند
  • ضرب و شتم نظامیان زن اسرائیلی بعد از امتناع از حضور در ارتش
  • رونمایی قسام از بمب جدید «القفازه»
  • شهادت ۲۴ فلسطینی در رفح/ رونمایی قسام از بمب جدید «القفازه»
  • هلاکت ۲ نظامی صهیونیست در مرکز غزه
  • شهادت ۳۴ فلسطینی در حملات امروز اشغالگران به نوار غزه
  • دیدار و گفت‌وگوی وزرای خارجه آمریکا و عربستان درباره غزه
  • تمرد ده‌ها نظامی صهیونیست از رفتن به غزه
  • تیراندازی نظامیان صهیونیست به سوی خودرو فلسطینی در کرانه باختری
  • حملات نظامیان صهیونیست و استقامت مردم جنوب لبنان