Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش > لیگ برتر - بدون شک یکی ازخریدهای زمستانی استقلالی ها به جذب یک مهاجم اختصاص خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛از زمانی که وینفرد شفر به استقلال آمده او اصرار به جذب یک مهاجم شش دانگ برای این تیم کرده است.ناکامی مهاجمان فعلی این تیم و مصدومیت های پی درپی بازیکنان بدجور روی اعصاب پیرمرد آلمانی تلنگر می زند و او هر طور شده می خواهد با انجام تغییراتی تیمش را از شرایط نه چندان مناسبی که گریبان شان را گرفته خارج کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هفته های گذشته شایعات زیادی درباره حضور مهاجم جامائیکایی در این تیم به گوش می رسید که ظاهرا این اتفاق نخواهد افتاد و شفر می خواهد یک جوان 20 ساله و هم وطن خودش را به ایران بیاورد تا شاید گره از مشکل خط حمله استقلال باز شود.البته جذب این بازیکن هنوز به مرحله قطعیت نرسیده است و حتی در بعضی ازخبرها آمده که مدیران استقلال هم از این ماجرا ابراز بی اطلاعی کرده اند.

با این حال آن چه که مشخص است این است که در نیم فصل محسن کریمی و بهنام برزای به لیست استقلال اضافه می شوند و اگر جذب مهاجم 20 ساله به سرانجام نرسد،آبی ها دوباره روی گزینه جامائیکایی به اجماع خواهند رسید.

 

 

251 41

کلید واژه‌ها : لیگ برتر هفدهم - باشگاه استقلال -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۳۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر ۲ جوان غرق شده در رودخانه نیاتک هیرمند پیدا شد

آفتاب‌‌نیوز :

سیدمحمد مهدی سجادی روز دوشنبه افزود: عصر روز گذشته اعضای یک خانواده چهار نفره در رودخانه نیاتک هیرمند برای شنا رفته بودند که نوجوان ۱۳ ساله دچار غرق‌شدگی می‌شود و برادر ۱۹ ساله آن به کمک برادر می‌رود.

وی ادامه داد: در این حادثه هر ۲ برادر غرق شدند و پدر خانواده که خودش را به آب می‌زند توسط یکی از اهالی محل نجات پیدا می‌کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: پیکر یکی از این افراد شب گذشته پیدا شد و پیکر دیگر شب گذشته به دلیل تاریکی مقدور نبود و امروز پیدا شد.

وی بیان کرد: با توجه به آشنا نبودن مردم از وضعیت رودخانه‌ها از خانواده‌ها تقاضا می‌شود از تردد در محدوده رودخانه‌های محلی پرهیز کنند.

ورود سیلاب ناشی از بارندگی‌های اسفند و اوایل فروردین سبب جاری شدن سیلاب در رودخانه هیرمند و کانال‌ها و انهار منطقه سیستان شده است و با وجود هشدار‌های متعدد از سوی دستگاه‌های امدادی برخی شهروندان بدون رعایت نکات ایمنی به کنار رودخانه ها، کانال‌ها و انهار می‌روند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • واکنش شولتز به حملات علیه سیاستمداران آلمانی
  • واکنش جالب سردار آزمون به شانس قهرمانی بین پرسپولیس و استقلال
  • گلزن جوان گل‌گهر به تور رسید ولی به گل نه!
  • غرق شدن جوان ۲۸ ساله در رودخانه شهرستان زهک
  • گلزن ۲۰ ساله مهاجم اول میلان در فصل بعد می‌شود؟
  • آمادگی میلان برای فعال کردن بند تمدید ۳ ساله قرارداد لوکا یوویچ
  • غرق شدن جوان ٣۰ ساله دزفولی در رودخانه دز
  • جوان ۳۰ ساله در رودخانه دز غرق شد
  • آمار ضعیف مهاجمان استقلال در لیگ برتر
  • پیکر ۲ جوان غرق شده در رودخانه نیاتک هیرمند پیدا شد