Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم‌مقام دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر از کشف بیش از 520 تن انواع مواد مخدر در کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار علی مویدی در حاشیه کارگاه آموزشی منطقه‌ای سازمان‌های مردم‌نهاد حوزه اعتیاد و مواد مخدر استان‌های غرب کشور و در جمع خبرنگاران بیان کرد: در هشت‌ماهه نخست امسال بیش از ۵۲۰ تن انواع مواد مخدر در کشور کشف‌شده که  این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲ درصد افزایش را نشان می‎دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در افغانستان شاهد افزایش سطح زیرکشت خشخاش هستیم، افزود: در این کشور 10 هزار تن تریاک تولید می‌شود که برای کشورهای همجوار و منطقه هشدار و تهدید است.

مویدی عنوان کرد: آمادگی و تلاش در راستای مقابله با این پدیده خانمان‌سوز ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

قائم‌مقام دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر  با تاکید براینکه دولتمردان افغانستان نسبت به گسترش و توسعه این پدیده اقدامات قابل‌ قبولی را انجام ندادند و این مساله‌ای تهدید کننده است، خاطر نشان کرد: ایران در چند دهه اخیر در بحث چگونگی مقابله با مواد مخدر در مرز با افغانستان بوده است.

وی اظهار کرد: استان‌های ما متناسب با قابلیت‌ها و توانمندی‌های خود برنامه‌هایی از طریق ستاد مبارزه با مواد مخدر دریافت کردند و تعامل لرستان با ستاد خوب ارزیابی شده است.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۳۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه

سرهنگ فارسی گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر و کنترل محور‌های مواصلاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی مراغه در یک عملیات ویژه و با تحقیقات فنی و پلیسی از فعالیت ۲ نفر که با یک دستگاه خودروی پراید در زمینه قاچاق عمده مواد مخدر فعالیت می‌کردند مطلع و موضوع در دستور کار عملیاتی پلیس قرار گرفت.

وی اظهار داشت: با شناسایی کامل مسیر عبور سوداگر مرگ و نوع خودروی وی با هماهنگی‌های لازم تیم‌های ویژه در محدوده شهرستان وارد عمل شدند.

 فرمانده انتظامی مراغه ادامه داد: در یک عملیات غافلگیرانه ماموران با تعقیب و مراقبت لازم خودرو را توقیف و در بازرسی از آن مقدار ۴۴ کیلو و ۲۵۰ گرم تریاک را کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه ۲ نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد خاطرنشان کرد: مبارزه بی‌امان پلیس با سوداگران مرگ و قاچاقچیان موادمخدر در دستور کار بوده و شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در فهرج
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ نفر از معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ
  • ایران دارای بیشترین کشفیات مواد مخدر در جهان / استفاده از «هنر» در پیشگیری از اعتیاد
  • زوج افیونی در دام پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران
  • هیچ کمپ ترک اعتیاد غیرمجازی در گلستان وجود ندارد
  • سن مصرف مخدر‌ ها در کشور به ۲۴ سال رسید
  • جشنواره شعر نفس پاک فراخوان داد