Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-20@02:29:07 GMT

ازدواج با پیرزنها راه فرار از سربازی

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۶۴۴۴۲

بسیاری از پسران جوان اوکراین برای فرار از خدمت دوساله سربازی ،ترجیح می دهد تا با مادربزرگها ازدواج کنند! ناطقان: در تازه‌ترین مورد یک جوان ۲۲ساله  اوکراینی با خواهر مادربزرگ پیر خود ازدواج کرد تا به سربازی نرود.

پدر این جوان اوکراینی با دفاع از اقدام پسرش، آن را تصمیم شخصی دانسته و عنوان کرده که تمامی کارهای صورت گرفته قانونی بوده و ازدواج در دفاتر رسمی دولتی ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با این حال اداره نظام وظیفه اوکراین از او به دادگاه شکایت کرده و خواستار بررسی امکان ازدواج با نسب‌های فامیلی و همچنین صحت این ازدواج است، هر چند وکلای اوکراینی معتقدند که ازدواج آنان کاملا قانونی می‌باشد.

همچنین اداره نظام وظیفه اوکراین به این جوان هشدار داده که باید از همسر پیر خود حداقل به مدت پنج سال کامل نگهداری کند و وی در سلامت کامل و زنده باشد والا تا قبل از رسیدن به سن ۲۷ سالگی مجبور است که مجددا به خدمت سربازی برود!.

ادامه جنگ‌های داخلی در اوکراین که از سال ۲۰۱۵ میلادی تا کنون ادامه دارد، باعث نگرانی جوانان و خانواده‌های اوکراینی از فرستادن فرزندانشان به خدمت سربازی شده و ترجیح می دهد تا به هر صورت با ثبت ازدواجی پنج ساله مانع از رفتن آنان به میدان‌های جنگ شوند.

در قوانین اوکراین، ازدواج مانع از رفتن واجدین شرایط سربازی به دوره خدمت ضرورت نظام وظیفه می‌شود. منبع: ایسنا برچسب ها: سربازی ، ازدواج ، پیر زن ها

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۴۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار رئیس سیا درباره احتمال شکست اوکراین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، بالاترین مقام اجرایی امنیتی آمریکا درباره شکست اوکراین در جنگ هشدار داده است.

در همین ارتباط، مدیر سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا موسوم به سیا هشدار داده است که اگر کنگره با ارائه کمک به اوکراین موافقت نکند، ممکن است اوکراین تا پایان سال جنگ را ببازد.

این در حالی است که روز گذشته وزرای دارایی گروه ۷ متعهد شدند که روی همه راه‌های ممکن برای مهار دارایی‌های منجمد شده روسیه برای کمک به اوکراین کار کنند. جزئیات بیشتری از این نوع کمک‌ها هنوز اعلام نشده است.

همچنین وزارت دفاع روسیه روز پنج‌شنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که در شبانه‌روز گذشته در مناطق مختلف صدها نیروی نظامی اوکراینی کشته شدند.

در این بیانیه آمده است که «در محور آودیوکا، نیروهای مسلح روسیه ۷ ضد حمله را دفع کردند و تلفات نیروهای مسلح اوکراین در این منطقه بیش از ۱۳۰ نیروی نظامی بود.»

آن‌گونه که در این بیانیه آمده «همچنین در محور دونتسک نیروهای مسلح اوکراین حدود ۵۹۰ نیروی نظامی و یک تانک خود را از دست دادند؛ در محور دونتسک جنوبی نیز، نیروهای مسلح اوکراین حدود ۱۴۰ نیروی نظامی و سه انبار مهمات خود را از دست دادند.»

وزارت دفاع روسیه همچنین اعلام کرد که «سامانه‌های پدافند هوایی روسیه ۲۵۱ پهپاد اوکراینی، دو موشک تاکتیکی توچکا-یو و ۳۳ موشک ومپایر را در یک روز سرنگون کردند.»

روز گذشته نیز «ویاچسلاو گلادکوف» فرماندار استان بلگورود اعلام کرد که پدافند هوایی ارتش روسیه ۲۱ پهپاد مهاجم ارتش اوکراین را در این منطقه رهگیری و منهدم کرد.

به گفته گلادکوف برآوردهای اولیه نشان می‌دهد که در این حادثه دست‌کم یک نفر زخمی شده است.

وزارت دفاع روسیه روز سه‌شنبه هم با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده بود که در نتیجه درگیری‌ها در مناطق مختلف بسیاری از تجهیزات نظامی ارتش اوکراین منهدم شد. در این بیانیه آمده است که «در درگیری میان نیروهای روسی و اوکراینی در محور دونتسک، ارتش اوکراین ۴۲۰ نظامی خود را از دست داد. علاوه بر این یک تانک و یک هویتزر ارتش اوکراین هم منهدم شد. نیروهای روسیه موفق شدند مواضع خود را در این محور بهبود بخشند.»

بنا به این گزارش، نیروهای مسلح روسیه همچنین مواضع خود را در محور آودیوکا بهبود بخشیدند. در این محور نیروهای روسی ۷ حمله اوکراین را دفع کردند.

در نتیجه درگیری در این محور نیز ۲۹۵ نیروی نظامی اوکراینی کشته شدند. یک تانک ارتش اوکراین هم منهدم شد. در درگیری در محور دونتسک جنوبی تلفات ارتش اوکراین به بیش از ۹۰ نیروی نظامی رسید. وزارت دفاع روسیه همچنین اعلام کرد که سامانه‌های پدافند هوایی روسیه ۲۷۰ پهپاد و ۶ موشک هیمارس ارتش اوکراین را سرنگون کردند.

دو روز پش نیز، نشریه پولیتیکو به نقل از چند افسر بلندپایه نظامی اعلام کرد که جبهه ارتش اوکراین در نبرد با روسیه ممکن است تابستان امسال فرو بریزد.

به نوشته این رسانه، خط مقدم اوکراین ممکن است در تابستان امسال به دلیل حمله احتمالی روسیه سقوط کند. پولیتیکو علت شکست احتمالی اوکراین را تعداد زیاد نیروهای روسیه در مقایسه با نیروهای اوکراینی دانست.

پولیتیکو به نقل از منابع آگاه خود نوشت که وضعیت میدان نبرد به دلیل کمبود سلاح‌های غربی پیچیده شده است و این مسئله روحیه سربازان اوکراینی را تضعیف می‌کند.

پولیتیکو گفت که افسران اوکراینی در محافل خصوصی اذعان کردند که تلفات بیشتر ارتش اوکراین در تابستان امسال اجتناب ناپذیر است.

کد خبر 6082219

دیگر خبرها

  • هشدار رئیس سیا درباره احتمال شکست اوکراین
  • هشدار رئیس سیا درباره شکست اوکراین تا پایان سال
  • ۸۶۰ نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند
  • سربازی امام زمان(عج) در این روزگار هزینه دارد
  • قانون کاهش مدت سربازی از کی اجرایی می‌شود؟
  • پولیتیکو: جبهه اوکراین تابستان فرو می پاشد
  • (عکس) موشک پنهان‌کار روسیه دوباره وارد میدان شد
  • این افراد به خدمت سربازی اعزام می شوند
  • پالتیکو: اوکراین در مسیر شکست است
  • شنبه آخرین مهلت ثبت نام برای امریه سربازی دانشگاه تهران