Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار جنوب گفت: با هوشیاری و اقدامات اطلاعاتی ماموران دایره جنایی پلیس آگاهی، قاتل فراری که از ۵ سال پیش به اتهام دو فقره قتل تحت تعقیب بود دستگیر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودبار ما،سرهنگ رضا فیروز بخت فرمانده انتظامی شهرستان رودبار جنوب با اعلام این خبر افزود: با هوشیاری و اقدامات اطلاعاتی ماموران دایره جنایی پلیس آگاهی، قاتل فراری که از ۵ سال پیش به اتهام دو فقره قتل تحت تعقیب بود دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ رضا فیروز بخت در تشریح جزئیات این خبرگفت: در پی وقوع دو فقره قتل در سال ۹۱ در سطح شهرستان ، موضوع با حساسیت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: به علت فرار قاتل به شهرستانهای مختلف و تغیر متوالی محل اختفای وی، اقدامات پلیسی جهت شناسایی و دستگیری وی با کندی صورت میگرفت.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: سرانجام بعد از  ۵ سال تلاش شبانه روزی پلیس و اقدامات اطلاعاتی ، در نهایت محل اختفای متهم شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبارجنوب در پایان ضمن اشاره به این مطلب که ریشه بسیاری از قتلها عدم توانایی در کنترل خشم و نتیجه یک نزاع ساده و اولیه است، اظهار داشت: آموزش توانایی در کنترل خشم و تاب آوری، از اصول مهمی است که نهادهای متولی امر باید نسبت به نهادینه کردن آنها خصوصا در بین قشر جوان اقدام کنند.

انتهای پیام/م

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۴۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو/ ۶ نفر دستگیر شدند

ایسنا/فارس فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری ۶ نفر خبر داد که با وعده‌های فریبنده خرید و تامین خودرو، ۱۹۰ میلیارد تومان از شهروندان شیرازی کلاهبرداری کرده بودند.

سردار رهام بخش حبیبی امروز، ۶ اردیبهشت‌ماه با اعلام این مطلب گفت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس آگاهی و اعلام اینکه چند نفر با راه‌اندازی شرکت خودرو غدیر اسپادانا و مشارکت در فعالیت‌های اقتصادی و خرید و فروش خودرو، مبلغ ۱۹۰ میلیارد تومان را از آنان کلاهبرداری کرده‌اند که بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که مدیران شرکت مذکور با توجه به تبلیغات گسترده در شبکه‌های مجازی، افراد زیادی را اغفال و اقدام به ثبت نام خودرو و اخذ وجه نقد نموده‌اند و پس از مدتی به علت عدم توان در عمل به تعهدات، متواری می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان فارس ادامه داد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان تحقیقات خود را آغاز و مطلع شدند که ۳ نفر از متهمان به شهرستان کاشان متواری شده‌اند و ۳  نفر از آنان نیز در شیراز هستند.

حبیبی تصریح کرد: ماموران پلیس پس از اخذ نیابت قضایی به کاشان اعزام و طی دو عملیات، موفق شدند هر ۶ نفر متهم را (در کاشان و شیراز) دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان تا کنون مبلغ یک بیلیون و ۹۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده‌اند، گفت: کلاهبردارن پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

به گزارش ایسنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس، وی بیان کرد: اعتماد نا به جای شهروندان به این دست افراد، آن هم با اینگونه وعده‌های فریبنده موضوعی است که باید به دقت مورد توجه همگان قرار گیرد تا در پی کسب منفعت زودهنگام و غیراصولی، سرمایه یک عمر تلاش و زندگی خود را از دست ندهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اختلافات ملکی در تالش منجر به قتل شد
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو/ ۶ نفر دستگیر شدند
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد
  • قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی