Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون قضایی و حقوقی سازمان قضایی نیروهای مسلح از تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز در سازمان قضایی نیروهای مسلح  خبر داد و گفت: تشکیل اتاق فکر یک پشتوانه برای مدیران است.

محمود صفری معاون قضایی و حقوقی سازمان قضایی نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، از تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز در سازمان قضایی نیروهای مسلح خبر داد و گفت: تشکیل اتاق فکر یک پشتوانه برای مدیران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هدف از تشکیل اتاق فکر کمک به ارتقای سطح عملکرد بخش‌های مختلف و بدست آوردن راه‌های میان‌بر برای رسیدن به اهداف است چون مبنای اقدامات ما باید مبتنی بر اندیشه و تفکر باشد، اتاق فکر به دنبال این نیست که برای مدیران، نسخه‌ای الزام‌آور بنویسد یا بگوید حتماً باید این کار را انجام داد بلکه یک پشتوانه فکری برای مدیران ایجاد می‌کند.

صفری با بیان اینکه تشکیل اتاق فکر یک همبستگی درون‌سازمانی ایجاد می‌کند، تصریح کرد: در اتاق فکر به دنبال آن هستیم تا از اندیشه‌ها و تراوش‌های فکری کارکنان بهره ببریم.

معاون قضایی و حقوقی تصریح کرد: از ویژگی‌های اتاق فکر این است که خوب بشنویم و به افراد فرصت برابر برای ابراز نظرات داده شود و اظهارنظر آزاد است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۴۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد البرز گفت: در سال گذشته ۱۲۰ وکیل نیکوکار خدمات قضایی، معاضدت و مشاوره حقوقی رایگان به بیش از ۳۰۰۰ مددجوی البرزی ارائه کردند.   طاهره شهبازی از راه‌اندازی میز خدمت حقوقی در این نهاد خبر داد و گفت: در سال ۱۴۰۲ وکلای نیکوکار در دفاتر و مراکز کمیته امداد امام خمینی (ره) استان حضور یافتند و به ۴۵۰ مددجوی مورد حمایت البرزی خدمات مشاوره حقوقی ارائه کردند.   او با اشاره به اینکه مشاوره‌های حقوقی و خانواده نقش بسزایی در پیشگیری از وقوع مشکلات و ایجاد نابسامانی‌های اجتماعی در جامعه دارد، افزود: توسعه ارائه خدمات قضایی و آموزشی رایگان به مددجویان کمیته امداد (ره) جز برنامه‌های این نهاد است که می‌تواند نقش بسیار مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی و پرونده‌های قضایی داشته باشد.   شهبازی با قدردانی از وکلای دادگستری البرز، مرکز وکلا و کارشناسان قوه قضائیه استان به لحاظ تعامل و همکاری خوب با این مجموعه، گفت: کانون وکلا و مرکز مشاوران قوه قضاییه نقش مهمی در حل مشکلات حقوقی مددجویان کمیته امداد (ره) دارند چرا که بسیاری از مددجویان توان پرداخت حق وکالت را ندارند.

دیگر خبرها

  • دستورات محسنی‌اژه‌ای برای صدور رأی در پرونده‌های خاص
  • کسی نمی‌تواند نام «خلیج فارس» را جعل کند
  • برگزاری دوره‌های حقوقی و قضایی برای اعضای شورا‌ها در گلستان
  • رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح: اگر جرمی در بین نیروهای مسلح اتفاق بیفتد مجازات این نیروها سنگین تر و شدیدتر خواهد بود
  • رئیس جدید سازمان قضائی نیروهای مسلح استان یزد معرفی شد
  • نیرو‌های مسلح، پشتوانه امنیت مردم هستند
  • ۲ دادگاه علنی برخط در مهدیشهر و دامغان برگزار می‌شود
  • پورخاقان: ۱۳ موشک سپاه به دو پایگاه مهم اسرائیل اثابت کرد
  • فقط ۱۰ درصد توان نظامی «وعده صادق» عملیاتی شد
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی