Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  همزمان با فرا رسیدن رحلت ختم المرسلین حضرت محمد مصطفی (ص) و شهادت سبط اکبرش حضرت امام حسن مجتبی (ع)، شهر‌ها و روستا‌های مازندرن غرق در عزا و ماتم است.

مردم مومن وعاشقان اهل بیت پیامبر اکرم (ص) در مازندران دیشب و امروز با برپایی مراسم‌های مختلف اعم از سخنرانی‌ها، مرثیه سرایی، تعزیه و اطعام دهی از محل نیات خیران، عشق و ارادت خود را به پیشگاه سرور وسالار شهیدان و حماسه آفرین عاشورا، پیامبر اکرم (ص) و امام حسن مجتبی (ع) تقدیم می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم شب و روز ۲۸ صفر در ۶۸۰ بقاع متبرکه تکایا وحسینیه‌های مازندران در حال برگزاری است.

 

مراسم دسته روی کارکنان نیرو‌های مسلح استان مازندران به مناسبت سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امامان معصوم حضرت امام مجتبی و امام رضا (ع) در ساری

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/آ

برگزاری دسته های عزاداری در  دیارعلویان  

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۴۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاشت سیب زمینی در روستای پرکوه منطقه دودانگه ساری

گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، روستای پرکوه، روستایی از توابع بخش دودانگه شهرستان ساری در استان مازندران است. این روستا در منطقه فریم شهر (دودانگه) در ارتفاع ۱۵۰۰ متری از سطح دریا و در ۶۰ کیلومتری شهرستان ساری می‌باشد.

این روستا از سمت شمال به روستای افراچال و از سمت جنوب به روستای تلارم و دومیرکلا و از سمت غرب به روستا‌های دامادکلا و مرگاو مشرف بوده و دارای مناطقی جنگلی و بیشه زار وچراگاه می‌باشد.

این روستا دارای هوای بسیار مساعد و مناسب در فصل بهار و تابستان می‌باشد. در برخی از موارد در شب‌های گرم تابستان، این روستا احتیاج به وسایل گرمایی دارد.

در مجموع آب و هوایی بسیار خنکی دارد که این شرایط هوایی باعث شده که فصل بهار و خصوصاً فصل تابستان مملو از جمعیت شود.

کشت سیب زمینی قسمت عمده‌ی محصول کشاورزی این روستا می باشد. بعد از کشت سیب زمینی در مرتبه دوم کشت گندم به صورت دیم در این روستا رایج است.

در فصل بهار وتابستان عده‌ای از دامداران به این منطقه آمده و ییلاق می کنند و دامپروری در این فصل رواج دارد. اما در فصل زمستان وپاییز دامداران به سمت قشلاق می‌روند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


عکسها از محمد مهدی قربانی

دیگر خبرها

  • برپایی بازارچه دائمی صنایع‌دستی در ساری
  • معرفی ۳۰۰ متخلف به تعزیرات حکومتی مازندران
  • بازارچه دائمی صنایع‌ دستی در ساری به بهره برداری رسید
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان کم برخوردار در جغتای
  • کاشت سیب زمینی در روستای پرکوه منطقه دودانگه ساری
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امیرالمومنین علی(ع) در پیاده‌راه فرهنگی رشت
  • برگزاری مراسم عزاداری امام علی(ع) در پیاده راه فرهنگی رشت
  • آتیه ساری قهرمان بسکتبال ۳ نفره نونهالان مازندران
  • مجتبی حسینی: چالش‌های داوری امسال خیلی به آلومینیوم ضربه زد
  • امسال ۲ هزار انشعاب فاضلاب در مازندران نصب شد