Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ادامه محدودیت‌های تردد در محورهای مواصلاتی منتهی به مناطق زلزله‌زده خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ادامه محدودیت‌های تردد در محور‌های مواصلاتی منتهی به مناطق زلزله‌زده خبر داد.

سرهنگ رحمانی در این باره گفت: در محور‌های اسلام آباد به کرند غرب و سرپل ذهاب به قصرشیرین و همچنین محور‌های روانسر به جوانرود و ثلاث باباجانی و ازگله محدودیت‌های تردد اعمال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: تردد تمام وسائل سبک و سنگین به استثناء خودرو‌های حامل کمک‌های مردمی، خودرو‌های امدادی و بومی ممنوع است چراکه تردد افراد غیرمسئول در این روز‌ها در این منطقه افزایش یافته و برای حفظ امنیت لازم است که از ورود وسائل نقلیه‌ای که مسئولیتی ندارند، جلوگیری شود.

وی همچنین از ترافیک پرحجم در محور‌های استان کرمانشاه منتهی به مناطق زلزله‌زده خبر داد و گفت: به دلیل تردد خودرو‌های امدادی و کمک‌های مردمی در این منطقه، ترافیک پرحجم است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه بارش باران در محور نور مازندران گزارش شده است، گفت: تردد در مابقی معابر و جاده‌های کشور روان گزارش شده است.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۴۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران

به گزارش خبرگزاری مهر، طبق اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: به منظور تسهیل در رفت و آمد در جاده‌های ارتباطی شمال منتهی به پایتخت و بالعکس محدودیت ممنوعیت تردد موتورسیکلت اجرا می‌شود.

بر این اساس؛ تردد موتور سیکلت تا ساعت ۶ صبح شنبه اول اردیبهشت از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع و تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

کد خبر 6081109

دیگر خبرها

  • آخرین محدودیت ترافیکی فروردین ماه در جاده‌های شمال
  • محدودیت ترافیکی در راه‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • محدودیت ترافیکی در مسیرهای منتهی به دیدار رییس جمهور با مردم
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال
  • محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری
  • محدودیت‌های ترافیکی ۲۹ فروردین ماه در بیرجند
  • ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار – تهران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری