Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، روزنامه «فوتبال» عراق از منابع آگاه خبر داد که شیخ سلمان، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در دیداری که با مسئولان ورزش عراق داشته است خبر شوکه کننده ای را به آنها داده است.

این خبر شوکه کننده حذف دوباره سهمیه یک + نصف عراق است و دو تیم الزوراء و نیرو هوایی که ماه گذشته مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را از سوی کمیته برگزاری مسابقات بعد از چندین سال کسب کرده بودند، محروم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

AFC دلیل محرومیت عراق را جواب ندادن فدراسیون عراق به نامه ها و مکاتبات کنفدراسیون فوتبال آسیا عنوان کرد.

البته این خبر برای باشگاه های ایران خوشحال کننده است زیرا سهمیه ایران در فصل گذشته نیز ۲+۲ بود ولی با محرومیت عراق از حضور در این مسابقات، نصف سهمیه این کشور به ایران داده شد تا سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۳+۱ بماند. با توجه به قرار گرفتن رده باشگاهی ایران در رده هفتم اگر در رده بندی جدید AFC جایگاه ایران تغییر نکند مثل سال گذشته سهمیه عراق به ایران داده می شود و در فصل ۲۰۱۷-۲۰۱۸ لیگ قهرمانان آسیا ایران با سهمیه ۳+۱ حضور خواهد یافت.

601

شیخ سلمان کنفدراسیون فوتبال آسیا نیرو هوایی لیگ قهرمانان آسیا AFC

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۵۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت تیم ملی قایقرانی مردان و زنان ایران به میهن

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات قایقرانی آب‌های آرام و روئینگ قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک در قاره آسیا و اقیانوسیه از ۳۰ فروردین تا دوم اردیبهشت در دو کشور ژاپن و کره جنوبی پیگیری شد که حاصل تلاش تیم‌های ایران کسب چهار سهمیه برای حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ فرانسه بود.
این دو رویداد در حالی برگزار شد که آخرین میدان برای کسب سهمیه المپیک برای قایقرانی ایران محسوب می‌شد. دو تیم قایقرانی ایران با حداقل نفرات و به شکل یک تیم کیفی راهی توکیو و چونگجو شده بودند.
صید سه مدال و دو سهمیه برای کانوئینگ سواران در توکیو حاصل تلاش نمایندگان کشورمان در بخش آب‌های آرام کسب دو سهمیه انفرادی کانو و کایاک مردان بود.
نتایج کلی قایقرانان ایران در بخش آب‌های آرام به این ترتیب است:
علی آقا میرزایی در ماده کایاک هزار متر مردان با کسب مدال برنز موفق به کسب سهمیه المپیک شد.
نبی رضایی در ماده کانوی هزار متر مردان با کسب مدال طلا سهمیه حضور در بازی‌های المپیک را دریافت کرد.
اما در رقابت‌های قایقرانی روئینگ قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه که از ۳۱ فروردین در چونگجوی کره جنوبی آغاز و امروز یکشنبه دوم اردیبهشت با برگزاری فینال مواد مختلف به کار خود پایان داد. حاصل تلاش پاروزنان ایران در این بخش دو سهمیه با ارزش توسط دختران قایقران بود.
در آخرین روز این مسابقات فاطمه مجلل در ماده روئینگ زنان با کسب مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا اولین سهمیه را برای این رشته به نام ایران ثبت کرد.
در ادامه، تیم دو نفره زنان ایران متشکل از مهسا جاور و زینب نوروزی با ایستادن در رده دوم ضمن کسب مدال نقره یک سهمیه تاریخی را برای قایقرانی دونفره کشورمان از آن خود کردند. این سهمیه به دلیل تیمی بودن سهمیه برای ایران بسیار با ارزش است.

دیگر خبرها

  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • عراق، قرقیز و افغانستان در انتظار برد ازبک‌ها
  • عراق حذف شد؛ صعود میزبان به نیمه نهایی جام ملت های فوتسال با بردی نفس گیر
  • نماینده ژاپن با برد در ضربات پنالتی فینالیست آسیا شد
  • العین روی دست غول آسیا بلند شد / شگفتی‌سازی در قلب جده با اسطوره ایتالیا
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • بازگشت تیم ملی قایقرانی مردان و زنان ایران به میهن
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • پاسخ اوسمار به مهم‌ترین سئوال علاقمندان فوتبال
  • اوسمار: فقط به خاطر پرسپولیس به ایران آمدم