Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی ایرلند شمالی ترجیح می دهد کارش را در عرصه تیم های ملی ادامه دهد.

طرفداری- مایکل اونیل علاقه ای به هدایت ساندرلند ندارد و ترجیح می دهد کارش را در عرصه تیم های ملی ادامه دهد.

به گزارش اسکای اسپورتس، اونیل از علاقه ساندرلند به جذب وی خوشحال است اما ترجیح می دهد در صورت ترک ایرلند شمالی، هدایت یک تیم ملی دیگر را بر عهده بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می رسد بر عهده گرفتن هدایت اسکاتلند یا ایالات متحده آمریکا برای این سرمربی 48 ساله جذاب تر از پیشنهاد ساندرلند باشد. گفتنی است که اتحادیه فوتبال اسکاتلند در روز چهارشنبه پیشنهاد رسمی اش را برای جذب مایکل اونیل ارسال کرده بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۵۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موانع غیرفوتبالی سد راه یحیی گل‌محمدی؛ ماجرا چیست؟

تیم فوتبال تراکتور که با هدایت پاکو خمز اسپانیایی فصل بیست و سوم را آغاز کرده بود، با قطع همکاری توافقی با وی، به دنبال انتخاب سرمربی جدید برای ادامه رقابت‌های لیگ و فصل آینده است. در شرایطی که پیش از این تاکید شده بود که تراکتور به دنبال گزینه خارجی است و حتی برخی نام‌ها هم مطرح شد، اما احتمال منتفی شدن حضور سرمربی خارجی در این تیم زیاد است و یک ایرانی هدایت سرخپوشان را برعهده خواهد گرفت.

در همین راستا مذاکرات مدیران تراکتور با یحیی گل محمدی به مراحل پایانی رسیده است، اما برای نهایی شدن توافق، سرمربی سابق پرسپولیس باید مسائلی که از گذشته برایش ایجاد شده است را برطرف کند. این موضوع به اتفاقات غیرفوتبالی مربوط می‌شود و سرمربی مد نظر تراکتور باید بتواند این مشکل را حل کند.

در صورتی که گل محمدی شرط مدیران تراکتور را محقق کند، به عنوان سرمربی آینده این تیم فعالیتش را آغاز خواهد کرد.

هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه تراکتور اعلام کرد با تصمیم مدیران باشگاه حمید مطهری به عنوان سرمربی موقت این تیم تا زمان انتخاب سرمربی جدید انتخاب شده و هدایت این تیم را برعهده خواهد داشت.

مطهری که سابقه دستیاری یحیی گل محمدی را دارد، پس از آنکه نتوانست تیم نساجی را به موفقیتی برساند از سرمربیگری این تیم کنار گذاشته شد. وی پس از آن به عنوان یکی از اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران انتخاب شد و در کنار امیر قلعه نویی در جام ملت‌های آسیا نتوانست با تیم ملی به موفقیتی برسد.

دیگر خبرها

  • موانع غیرفوتبالی سد راه یحیی گل‌محمدی؛ ماجرا چیست؟
  • سرمربی موقت تراکتور تبریز معرفی شد
  • سرمربی سابق ایران قهرمان شد و رفت!
  • لیست خرید رویایی اوسمار ویرا؛ مهدی قائدی، رامین رضاییان و شهریار مغانلو!
  • اونای امری، سرمربی یا شغل «همه‌کاره» در استون ویلا؟
  • رالف رانگنیک گزینه اصلی جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • رسمی؛ فابیو کاناوارو سرمربی اودینزه شد
  • اونای امری، جدی‌ترین گزینه هدایت بایرن مونیخ؛ افزایش تردیدها در مورد روبرتو دزربی
  • با وجود علاقه لیورپول؛ سیمونه اینزاگی در اینتر می‌ماند
  • سرمربی جدید تیم سائوپائولو معرفی شد