Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-23@19:40:08 GMT

افزایش سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۶۵۲۸۷

افزایش سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا

احتمال افزایش سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا با اهمال فدراسیون فوتبال عراق وجود دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، به نقل از روزنامه «فوتبال» عراق، شیخ سلمان، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در دیداری که با مسئولان ورزش عراق داشته است خبر شوکه کننده ای را به آنها داده است.

این خبر شوکه کننده حذف دوباره سهمیه یک + نصف عراق است و دو تیم الزوراء و نیرو هوایی که ماه گذشته مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را از سوی کمیته برگزاری مسابقات بعد از چندین سال کسب کرده بودند، محروم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

AFC دلیل محرومیت عراق را جواب ندادن فدراسیون عراق به نامه ها و مکاتبات کنفدراسیون فوتبال آسیا عنوان کرد.

این خبر برای باشگاه های ایران خوشحال کننده است زیرا سهمیه ایران در فصل گذشته نیز 2+2 بود ولی با محرومیت عراق از حضور در این مسابقات، نصف سهمیه این کشور به ایران داده شد تا سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا 3+یک بماند. با توجه به قرار گرفتن رده باشگاهی ایران در رده هفتم اگر در رده بندی جدید AFC جایگاه ایران تغییر نکند مثل سال گذشته سهمیه عراق به ایران داده می شود و در فصل 2017-2018 لیگ قهرمانان آسیا ایران با سهمیه 3+یک حضور خواهد یافت.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۵۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)

تمرین امروز پرسپولیس با میهمانان ویژه برگزار شد.

به گزارش فارس، سرخپوشان ایران در چارچوب مرحله یک هشتم جام حذفی فوتبال باشگاههای کشور (یادواره آزادسازی خرمشهر)، روز جمعه در اراک میهمان تیم آلومینیوم هستند.

تمرین امروز از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه و پس از حضور در جلسه فنی، در زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد. تمرین امروز که ۷۰ دقیقه به طول انجامید، شامل پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین در قالب دو گروه و بعد از آن، مرور تاکتیک‌های هجومی و دفاعی در دو گروه از بازیکنان و در دو نیمه از زمین انجام شد.

وحدت هنانوف بعد از گذراندن دوران مصدومیت خود، امروز در بخشی از تمرینات گروهی حاضر شد و در کنار سایر بازیکنان تمرین کرد. علیرضا بیرانوند هم بعد از این که روز گذشته گچ دستش را باز کرد، برنامه‌های اختصاصی خود را زیر نظر کادر پزشکی و مربیان تیم انجام داد. امید عالیشاه نیز با توجه به مصدومیتی که در بازی برابر صنعت نفت برای او بوجود آمد، امروز زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد.

در تمرین امروز که دو میهمان ویژه داشت؛ الهام صالحی، قهرمان جهان و آسیا در رشته پرتاب نیزه و وزنه و زینب مرادی نفر دوم آسیا در پرتاب نیزه، دو بانوی ورزشکار پارادومیدانی اعزامی به مسابقات انتخابی المپیک، در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شدند و پیش از شروع تمرین، با بازیکنان و اعضای تیم، عکسی به یادگار گرفتند و بازیکنان تیم هم برای این دو ملی‌پوش کشورمان آرزوی موفقیت کردند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فوتبال بانوان (عکس) نتايج دور برگشت ليگ برتر فوتبال بانوان

دیگر خبرها

  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • پاسخ اوسمار به مهم‌ترین سئوال علاقمندان فوتبال
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • حضور قهرمانان استان در رقابت های بین‌المللی
  • کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران زنجانی
  • مسئولیت شکست امروز با من است / هواداران ملوان از باشگاه انتظار کسب سهمیه آسیا دارند
  • دعوت AFC از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون
  • دعوت AFC از قلعه نویی و جلالی برای حضور در اجلاس مربیان آسیا
  • علی‌ آقامیرزایی جواز حضور در المپیک پاریس را کسب کرد
  • کسب اولین سهمیه قایق دونفره در تاریخ قایقرانی ایران