Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@15:52:53 GMT

مراسم عزاداری شب بیست و هشتم صفر در حرم امام خمینی(س)

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۶۵۵۹۶

‍‍‍‍‍‍

حجم ویدیو: 10.58M | مدت زمان ویدیو: 00:03:23 دانلود ویدیو

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۵۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم شب قدر در بیش از ۹۵ مسجد شهرستان بهار

حجت‌الاسلام کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اعلام این خبر گفت: نظر به اینکه بیش از ۱۰۰ نفر مبلغ و مبلغه در مساجد شهری و روستایی، هیئات مذهبی و روضه‌های خانگی فعالیت می‌کنند، خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌هایی که توسط مبلغین و هیأت امنا مساجد انجام شده، امیدواریم در لیالی قدر شاهد حضور حداکثری مردم در مساجد شهری و روستایی باشیم.

وی اضافه کرد: برنامه‌های قرائت دعای جوشن کبیر، سخنرانی، مرثیه سرایی، قرآن به سر گرفتن و شب زنده داری عزاداران ایام شهادت مولای متقیان، حضرت علی (ع) در مساجد با محوریت روحانیون اعزامی انجام می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار افزود: در سالروز شهادت امام علی (ع) دسته جات عزاداری در شهرهای بهار، لالجین، صالح‌آباد و مهاجران به عزاداری و سینه زنی خواهند پرداخت، البته شایان ذکر است در روستاهای بزرگ نیز شاهد این برنامه خواهیم بود.

حجت‌الاسلام کرمی خاطرنشان کرد: برنامه‌های افطاری ساده و جشن روزه اولی‌ها، مسابقات فرهنگی دینی، در مساجد با محوریت مبلغین اعزامی برگزار می‌گردد، که موجب مشارکت بیشتر مردم بویژه نمازگزاران مساجد در برنامه‌های فرهنگی مذهبی است.

کد خبر 6063881

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور سخنران مراسم ۱۲ فروردین در حرم امام خمینی (ره)
  • برنامه مراسم شب‌های قدر در حرم امام خمینی (ره)
  • برنامه مراسم معنوی احیای شب‌های قدر و عزاداری شهادت حضرت امیرالمومنین (ع) در دانشگاه تهران
  • برنامه مراسم معنوی احیاء شب‌های قدر و عزاداری شهادت حضرت امیرالمومنین (ع) در دانشگاه تهران
  • افطاری جمعی از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) تبریز با استاندار آذربایجان شرقی
  • برگزاری مراسم شب قدر در بیش از ۹۵ مسجد شهرستان بهار
  • از برپایی جشن عقدکنان یک زوج تا توزیع کیک رمضانی در مصلی امام خمینی (ره)
  • برنامه های معنوی « شب قدر» اردبیل از شبکه های اجتماعی پخش می شود
  • برنامه شب‌های قدر حرم امام خمینی(س)؛ رئیس قوه قضائیه و رئیس جمهوری در شب‌های نوزدهم و بیست یکم سخنرانی می کنند
  • برنامه مراسم شب‌های قدر در حرم مطهر امام خمینی (س)/ رییس قوه قضاییه و رییس‌جمهوری در شب‌های نوزدهم و بیست یکم در حرم امام سخنرانی می‌کنند