Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام، گفت: مثلث شوم آمریکا و رژیم‌های فاسد و کودک کش صهیونیستی و سعودی، عامل بحران‌های منطقه‌ای و حوادث خون‌بار در سوریه، لبنان، عراق و یمن است.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، آیت‌الله محمد نقی لطفی، امام‌جمعه ایلام، ظهر امروز (26 آبان) در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مسجد جامع این شهر، اظهار کرد: رژیم فاسد، نامشروع و جعلی آل سعود به خاطر کشتار عظیم و وحشیانه در یمن، لبنان، سوریه و عراق، کارنامه سیاه و تاریکی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی، بابیان اینکه این رژیم باید توسط یک دادگاه صالحه مورد محاکمه و مجازات شدید قرار گیرد، افزود: مقامات سعودی اقداماتی را ترتیب داده‌اند که ناامنی و جنگ داخلی، تحریک قومیت‌ها، فرقه‌های مذهبی و قومی در عراق، لبنان، سوریه و یمن با هزینه میلیاردها دلار توسط گروهک‌های تکفیری راه بیاندازند.

 

امام‌جمعه ایلام، تصریح کرد: این رژیم در اثر شکست‌های سنگین و ناکامی در منطقه و عدم تحقق اهداف شوم خود، دچار بحران سیاسی در داخل شده است و برای رهایی از بحران خودساخته، پروژه سخیف فرا افکنی و متهم کردن ایران را کلید زده است.

 

آیت‌الله لطفی، یادآور شد: رژیم آل سعود درصدد این است که جامعه جهانی و سازمان‌های سیاسی و امنیتی جهان علیه را ایران بسیج کند و به‌زعم باطل خویش اجماع جهانی را علیه جمهوری اسلامی را ایجاد کند و بحران داخلی که جنگ تخت و تاج بوده و شروع یک پایان است.

 

وی، بیان کرد: رژیم پوسیده هشتادساله آل سعود با متهم کردن ایران و حزب‌الله می‌خواهد برای مدت کوتاهی به حاکمیت متزلزل خود و در آستانه سقوط خود ادامه دهد و مقامات سعودی به دنبال به راه انداختن شورش داخلی در همه کشورهای اسلامی هستند.

 

این خبر در حال تکمیل شدن است...

 

پایان پیام/92

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۶۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهدیدها را در توزیع برق به فرصت تبدیل کرده ایم

به گزارش خبرنگار مهر، محسن ذبیحی صبح چهارشنبه در آئین آغاز به کار بیست و هشتمین کنفرانس بین‌المللی شبکه‌های توزیع نیروی برق که در دانشگاه زنجان برگزار شد، با اشاره به اینکه امروز نگاه به حوزه توزیع تغییر کرده است، افزود: این تغییر نگاه به واسطه وضعیت ناترازی ناشی از بد مصرفی به دست آمد.

وی این وضعیت ناترازی را فرصتی مغتنم برای توزیع دانست و اظهار کرد: همین امر باعث شد تا نگاه خود را به این حوزه تغییر داده و نسبت به ایجاد تغییر در مدل‌ها و قوانین گام‌های بلندی برداریم که همین امر موجبات تبدیل شدن تهدید به فرصت را فراهم آورد.

این مسؤول در ادامه با تاکید بر اینکه امروز شبکه توزیع نیروی برق همانند گذشته نمی‌تواند به صورت سنتی مدیریت شده و به همین خاطر نیازمند گذر از این مدل و حرکت به سمت هوشمندسازی در این عرصه هستیم.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری‌ها در حوزه توزیع برق بر اساس مدل جدید (هوشمندسازی) انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: یکی از رویکردهای اصلی در این حوزه، تمرکز بر مشارکت مردم بوده و این امر باعث افزایش تاب‌آوری شبکه خواهد شد.

ذبیحی با تاکید بر اینکه ضامن موفقیت در حوزه مدیریت انرژی، مشارکت و همراهی مشترکان است، عنوان کرد: در همین راستا پویشی در راستای جلب مشارکت مشترکان شبکه توزیع برق راه‌اندازی شده است.

گفتنی است، بیست و هشتمین کنفرانس بین‌المللی شبکه‌های توزیع برق به میزبانی شرکت توزیع برق زنجان در دانشگاه زنجان در حال برگزاری است و بیش از ۱۰۰۰ نفر از سراسر کشور از بخش دولتی صنعت برق، بخش خصوصی و دانشگاهی طی سه روز برگزاری این کنفرانس حضور خواهند داشت.

کد خبر 6094240

دیگر خبرها

  • تهدیدها را در توزیع برق به فرصت تبدیل کرده ایم
  • فعال سیاسی اصلاح طلب: تحولات جهانی به سود ایران است
  • تداوم ناکامی جود بلینگام برابر بایرن مونیخ: بدون حتی یک پیروزی!
  • تحولات جهانی به سود ایران است
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروزی شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • استقلال و ۶ پیروزی در ۷ تقابل آخر برابر تراکتور
  • پیروزی بارسلونا برابر والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند