Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، با صعود استرالیا به جام جهانی ۲۰۱۸، قاره آسیا برای اولین بار در تاریخ خود شاهد حضور ۵ نماینده در جام جهانی فوتبال است.

تیم‌های ملی ایران، عربستان سعودی، کره جنوبی، ژاپن واسترالیا تیم‌های بودند که توانستند به عنوان نماینده آسیا جواز حضور در جام جهانی روسیه را به دست بیاورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی اقدام به معرفی پنج نماینده قاره کهن در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، کرده است.

این سایت با اشاره به ۴ دوره حضور ایران در جام‌های جهانی ۱۹۷۸،۱۹۹۸،۲۰۰۶ و ۲۰۱۴ نوشت: ایران اولین تیم قاره آسیا بود که جواز حضور در جام جهانی روسیه را به دست آورد.

با توجه به این که ایران در دوره‌های قبل در مرحله ابتدایی (گروهی) از دور مسابقات حذف شده است، هدف تیم ملی ایران که در حال حاضر برترین تیم آسیا در رده بندی فیفا است، عبور از مرحله گروهی در جام جهانی سال آینده است.

در پایان گزارش کنفدراسیون فوتبال آسیا،از برد ایران مقابل امریکا به عنوان یک پیروزی معروف نام برده و نوشت،این برد۲ بر ۱  تنها برد تیم ملی در ۴ دوره حضور در جام‌های جهانی محسوب می‌شود.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۶۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید

آفتاب‌‌نیوز :

اوسمار از وقتی سرمربی پرسپولیس شده، حساب ویژه‌ای روی کاپیتان تیمش باز کرده و امید عالیشاه به یکی از مهره‌های فیکس و تاثیرگذار تبدیل شده است.

هر دو شکست اوسمار در لیگ و جام حذفی که مقابل آلومینیوم رقم خورد، در حالی اتفاق افتاد که عالیشاه در ترکیب تیمش حضور نداشت. 

عالیشاه طی یکی دو روز اخیر به تمرینات گروهی تیمش برگشته و شرایط حضور در تمرینات گروهی را پیدا کرده است. به این ترتیب او مشکلی برای همراهی پرسپولیس در بازی فوق العاده حساس مقابل سپاهان نخواهد داشت.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید
  • آقاپور: با طیبی تیم را در فینال جهان می‌بینم
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید
  • یک بار دیگر پادشاهی ایران در فوتسال آسیا به همگان اثبات شد
  • کلمن تورپن، داور جدال حساس بایرن مونیخ و رئال مادرید
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ اردیبهشت
  • نتایج روز سوم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ بسکتبال امید
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • سهمیه قطعی ایران برای نخستین دوره لیگ نخبگان آسیا: ۱+۲
  • برندکاپ فینالیست‌های خود را شناخت