Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-25@13:13:09 GMT

دیدار وزرای خارجه ایران، ترکیه و روسیه در آنتالیا

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۶۷۱۲۴

دیدار وزرای خارجه ایران، ترکیه و روسیه در آنتالیا

وزیر امور خارجه ترکیه گفت که پیش از نشست سه‌جانبه‌ روسای جمهور ترکیه، روسیه و ایران روز چهارشنبه 22 نوامبر ( 1آذر) در شهر سوچی، وزیران خارجه سه کشور آخر هفته در آنتالیا دیدار خواهند داشت.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به نقل از آناتولی، مولود چاووش‌اوغلو، وزیر امور خارجه ترکیه پس از دیدار با جبران باسیل، همتای لبنانی خود طی نشست خبری مشترک در آنکارا اعلام کرد:"پیش از نشست سه‌جانبه‌ روسای جمهور ترکیه، روسیه و ایران روز چهارشنبه 22 نوامبر ( 1آذر) در شهر سوچی، وزیران خارجه سه کشور آخر هفته در آنتالیا دیدار خواهند داشت".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: "در سوچی نشست سه جانبه‌ای صورت خواهد گرفت. به دنبال آن ابتدا مقامات عالی رتبه و کارشناسان‌مان دیدار خواهند کرد. همچنین به عنوان وزرای خارجه سه کشور نیز آخر هفته در آنتالیای ترکیه دیدار خواهیم کرد. در این نشست نتایج حاصل تا کنون را ارزیابی خواهیم کرد".

چاووش‌اوغلو با بیان اینکه وزیر خارجه لبنان همچنین استعفای سعد حریری، نخست وزیر مستعفی این کشور را نیز مورد بحث قرار داده‌اند، گفت: "ما از وحدت و یکپارچگی خاک لبنان حمایت می کنیم و در با هرگونه تحولاتی که ثبات لبنان را تهدید بکند، مخالف هستیم".

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۷۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور هیأت بلندپایه کوالالامپور در کابل

امیرخان متقی، وزیر خارجه افغانستان با نمایندگان وزارتخانه‌های امور خارجه، دفاع و کشور مالزی و همچنین مشاور نخست وزیر و نماینده ویژه این کشور برای افغانستان که به کابل سفر کرده‌اند، دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار روی توسعه روابط و مشارکت‌های مذهبی، فرهنگی، ديپلماتيک و اقتصادی، سرمایه‌گذاری، فراهم‌سازی تسهیلات برای افغان‌های مقیم مالزی، سرمایه‌گذاری، بهداشت و... بحث و تبادل نظر صورت گرفت. 

همچنین نماینده صدراعظم مالزی در این دیدار اعلام کرد کشورش آماده آموزشی کوتاه مدت برای دیپلمات‌ها و کارمندان دولتی ‎افغانستان در زمینه‌های مختلف است.

پیش از این هیات مالزی با مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی ریاست‌الوزرای طالبان دیدار کرده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • بررسی تحولات خاورمیانه و شمال‌آفریقا با حضور اعضای بریکس در مسکو
  • نشست معاونان وزرای خارجه و نمایندگان ویژه بریکس در مسکو با حضور علی باقری
  • آغاز به کار نشست تحولات خاورمیانه بریکس با حضور ایران در مسکو
  • آغاز به کار نشست تحولات خاورمیانه بریکس در مسکو
  • آغاز به کار نشست معاونان وزرای خارجه بریکس با محوریت بررسی تحولات منطقه
  • درخواست بلینکن از چین: با شرکت‌های آمریکایی عادلانه رفتار کنید
  • حضور هیأت بلندپایه کوالالامپور در کابل
  • سفیر ایران در کنگو با وزیر خارجه این کشور دیدار کرد
  • تظاهرات مردم ترکیه علیه جنایات‌ صهیونیست‌ها
  • مجارستان : رقابت ناتو در اوکراین جرقه جنگ جهانی سوم را خواهد زد