Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-03-28@09:45:12 GMT

داعش آخرین پایگاه شهری خود در عراق از دست داد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۶۷۱۲۷

خرداد:فرمانده عملیات الجزیره از آزادی کامل شهر راوه ساعاتی پس از آغاز عملیات نیروهای امنیتی عراق و حشد عشایری برای آزادسازی این شهر واقع در غرب استان الانبار خبر داد.
به گزارش خرداد، ایسنا به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، مرکز تبلیغات نظامی ارتش عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد، نیروهای امنیتی و عشایر عراق امروز(جمعه) عملیات آزادسازی شهر راوه در غرب استان الانبار، تنها پایگاه مهم گروه تروریستی داعش در عراق را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با آزادسازی شهر راوه عملا به بیش از سه سال حضور داعش در شهرهای عراق پایان داده شد و این گروه اکنون تنها برخی مناطق بیابانی غرب کشور را تحت نفوذ دارد که این امر از لحاظ نظامی اهمیت چندانی ندارد.
این مرکز افزود، نیروهای عراقی با انتشار اطلاعیه‌هایی برای ساکنان شهر راوه، از آنان خواستند پرچم‌های سفید بر فراز خانه‌هایشان نصب کنند، همچنین آنها از داعشی‌ها خواسته‌اند خود را تسلیم کنند.
در این بیانیه آمده است، ایستگاه رادیویی فعال بوده و از صبح روز پنج شنبه دستورالعمل‌های لازم را به اطلاع شهروندان عراقی در شهر راوه می‌رساند.
رشید یارالله، فرمانده عملیات پاکسازی مناطق شمال رودخانه فرات و الجزیره نیز صبح امروز(جمعه) در بیانیه کوتاهی اعلام کرده بود، یگان‌های فرماندهی عملیات الجزیره و حشد عشایر وارد شهرستان راوه شدند.
عملیات یورش به شهر راوه در غرب استان الانبار بامداد امروز آغاز شده بود. برچسب ها: داعش ، عراق ، آزادی کامل شهر راوه

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۷۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۱۴۷ مظنون داعشی در ترکیه

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ علی یرلی کایا وزیر کشور ترکیه با انتشار اطلاعیه‌ای در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد این افراد نیمه شب گذشته در یک عملیات ضربتی همزمان در ۳۰ استان دستگیر شده اند.
به گفته یرلی کایا این افراد مرتبط با گروهک تروریستی داعش بودند و برای این گروهک کمک‌های مالی جمع آوری می‌کردند.
بنا بر این اطلاعیه در ۱۰ ماه گذشته در هزار و ۳۲۹ عملیات صورت گرفته علیه گروهک تروریستی داعش، دو هزار و ۹۱۹ مظنون داعشی بازداشت، ۶۹۲ بازداشتی زندانی و ۵۳۱ بازداشتی نیز با حکم کنترل قضایی آزاد و تحقیقات قضایی در مورد ۱۸۷ مظنون نیز ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • جولان داعشی‌ها در ترکیه
  • جزئیات عملیات موفق پهپادی جبهه مقاومت عراق در جنوب سرزمین‌های اشغالی +نقشه میدانی
  • لحظات عملیات کماندویی دستگیری 147 مظنون داعش
  • مقاومت اسلامی عراق: یک پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار دادیم
  • دومین حمله عراقی‌ها به پایگاه‌های صهیونیستی درکمتر از۲۴ساعت
  • حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به دو پایگاه ارتش صهیونیستی
  • حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • دستگیری ۱۴۷ نفر در ترکیه به ظن همکاری با داعش
  • بازداشت ۱۴۷ مظنون داعشی در ترکیه
  • مسکو: چرا داعش فقط به دشمنان آمریکا حمله می‌کند؟