Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴- احمد کریمی اصفهانی، عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره «بست‌نشینی» یاران احمدی‌نژاد گفت: مردم اسیر فریبکاری‌ها احمدی نژاد و یارانش نمی‌شوند و مقصران مشکلات کشور به‌خوبی شناسایی کرده‌اند. بدین معنا که به‌خوبی آگاهی یافتند بیکاری، گرانی و تهدید بسیاری از مراکز تولیدی نتیجه این دو دوره ریاست‌جمهوری محمود احمدی‌نژاد بر کشور بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تهدید به «بست‌نشینی» از سوی یاران احمدی‌نژاد (بقایی، جوانفکر و حبیب خراسانی) در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) صبح روز چهارشنبه به مرحله اجرا درآمد و طی اطلاعیه‌ای اعلام کردند که «از چهارشنبه بیست و چهارم آبان ماه 1396 به سنت آشنای «بست‌نشینی»، به آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) پناه می‌بریم. امید است که این توسل و استمداد موجب بیداری و تنبه کسانی شود که بااحساس قدرت مطلق، حقوق مردم را آشکارا تضییع می‌کنند.»
محمود احمدی‎نژاد و اسفندیار رحیم‌مشایی نیز عصر همان روزبه دوستان «بست‌نشین» خود پیوستند، البته این برای اولین بار نیست که احمدی‌نژاد دست به چنین تهدیدهایی می‌زند در دوران ریاست‌جمهوری خود نیز اقدام به «خانه‌نشینی» کرده بود. رئیس دولت دهم بر اساس گفته اسفندیار رحیم‌مشایی، رئیس دفتر رئیس دولت احمدی‌نژاد که نسبت به تغییر یکی از معاونان وزارت اطلاعات معترض بوده و خواستار برکناری وزیر شده بود پس‌ازآنکه از اجرایی شدن این خواسته بنا به توصیه مقام معظم رهبری ناکام ماند،11 روز خانه‌نشینی را به نشانه اعتراض نسبت به این امر برگزید که در همان مقطع زمانی بسیار مورد اعتراض هم‌طیفی‌های سیاسی خود قرار گرفت.
البته «بست‌نشینی» با «خانه‌نشینی» تفاوت دارد، اما موضوع مشترک در هردو شانه خالی کردن از پاسخگویی نسبت به تصمیمات اشتباه است. محمود احمدی‌نژاد ویاران او باید مسئولیت سیاست‌های اشتباه 8 ساله خود را بپذیرند و به‌جای تلاش برای منحرف ساختن ذهن افکار عمومی نسبت به اشتباهات گذشته و نمایش چهره‌ای ستمدیده در دادگاه حاضر شوند و تصمیم نهایی را بر عهده قاضی گذارند.
احمد کریمی اصفهانی، عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با رویداد۲۴ درباره «بست‌نشینی» یاران احمدی‌نژاد گفت: زیاد علاقه‌مند نیستم درباره آدمی که تقریباً تاریخ‌مصرفش گذشته و با توجه به اینکه مسبب مشکلات زیادی در جامعه بوده و اکنون به راه‌های مختلف برای طرح خود در بین مردم دست می‌زند و صحبت‌هایی را مطرح می‌سازد دراین‌باره که یک ریال هم سوء‌استفاده نکرده است، نظر دهم ولی باید به او گفت که تمام دزدی‌ها و سرقت‌های کلان در دولت نهم و دهم روی داد.
وی در ادامه اضافه کرد: درصورتی‌که با حسن نیت برخورد کنیم و به این نتیجه برسیم که آنان به‌طور مستقیم این امکانات مادی را برای خود هزینه نکردند، اما سوء مدیریتشان سبب سوءاستفاده‌هایی شده که به‌نظام و اعتقادات مردم لطمه زده است.
این عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری در این رابطه اظهار داشت: آقای احمدی‌نژاد نه‌تنها مشکلات مالی به وجود آورد بلکه در اعتقادات مردم خدشه وارد کرد. لذا امروز این نوع حرکات و صحبت‌ها تنها برای طرح خود است تا مجدد بتواند وارد عرصه سیاست شود، ولی به نظر می‌رسد که مردم اسیر فریبکاری‌ها احمدی نژاد و یارانش نمی‌شوند و مقصران مشکلات کشور به‌خوبی شناسایی کرده‌اند. بدین معنا که به‌خوبی آگاهی یافتند بیکاری، گرانی و تهدید بسیاری از مراکز تولیدی نتیجه این دو دوره ریاست‌جمهوری محمود احمدی‌نژاد بر کشور بوده است.
کریمی اصفهانی در این خصوص اضافه کرد: با این حساب نمایش‌هایی که برپا می‌کنند تماشاگری مردم هم آگاه هستند و نمی‌توانند آنان را با چنین رفتارهایی فریب داد.
این عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری دراین‌باره که آیا این «بست‌نشین» توهین به بالاترین مقام رسمی کشور نیست، اظهار داشت: در صحبت‌هایشان به‌تمامی مقدسات کشور توهین کرده‌اند و اینکه خود را شبیه سید جمال‌الدین دانستند، ادعای پائینی بوده است.
وی دراین‌باره اضافه کرد: احمدی‌نژاد و اطرافیان او مدعی بودند با امام زمان به‌طور مرتب مراوده دارند، درحالی‌که در احادیث تأکید شده کسانی که چنین حرکت و ادعا می‌کنند، کذاب هستند و آقای احمدی‌نژاد از آن دسته افرادی است که این حدیث شامل حال او می‌شود.
کریمی اصفهانی یادآور شد: حرکت نامعقولی که در سازمان ملل صورت گرفت و یا اینکه در جنگل ماشین دولتی را نگه می‌دارند و پس از ورود به آن سلام می‌دهند یا در هیئت دولت گاهی از صندلی خالی استفاده می‌کردند سبب وهن مردم شده و فراموش نمی‌شود، بنابراین چنین حرکاتی به شکل نخ‌نما درآمده و محلی از اعراب نخواهد داشت.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۷۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی ۱۷ محله حاشیه‌نشین کهگیلویه و بویراحمد در گرو همکاری دستگاه‌های اجرایی

مدیرکل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، گفت: ساماندهی ۱۷ محله حاشیه‌نشین استان ابلاغ شده است و تحقق این مهم به همکاری دستگاه‌های اجرایی نیاز دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، مسعود نوری، امروز _یکشنبه بیست‌وهفتم اسفند_ در نشست کارگروه حاشیه‌نشینی با اشاره به تدوین آئین‌نامه اجرایی کارگروه حاشیه‌نشینی در استان، اظهار کرد: وضعیت و ظرفیت این محلات بررسی شد و با شناسایی مسائل اولویت‌دار محلات با همکاری مردم و گروه‌های جهادی نسبت به رفع آن اقدام می‌شود.

وی با بیان اینکه ۱۷ محله حاشیه‌نشین در سطح استان مشخص شده و وظایف دستگاه‌های اجرایی در قبال این محله‌ها به آنها ابلاغ شده‌است، افزود: در زمره استان‌های اول در حاشیه‌نشینی هستیم و بیشترین جمعیت حاشیه‌نشین هم در شهر یاسوج ساکن هستند که باید اقدام اساسی برای معضل حاشیه‌نشینی در این مناطق صورت گیرد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، گفت: در آئین‌نامه اجرای حاشیه‌نشینی، دولت به دنبال واگذاری کارها و خدمات به مردم است و در این میان انتظار می‌رود گروه‌های جهادی در حاشیه شهرها اقدامات ماندگاری برای کاهش معضلات و آسیب‌ها در این مناطق انجام بدهند.

وی با بیان اینکه حلقه میان دولت و مردم تشکل‌های مردم نهاد هستند، تصریح کرد: با وجود اقدامات شبانه‌روزی صورت گرفته در حوزه آسیب‌های اجتماعی، رضایت کافی وجود ندارد، زیرا که کاهش آسیب‌ها در نقاط حاشیه‌نشین نیازمند پای کار بودن همه دستگاه‌های اجرایی است.

نوری خاطرنشان کرد: همه مدیران از جنگ نرم دشمن و برنامه‌ ریزی برای آسیب زدن به کشور آگاه هستند، نباید از هیچ تلاش و کوششی در جهت رفع آسیب‌ها غافل شویم.

وی افزود: برخی از مشکلات و آسیب‌ها نیاز به پیگیری در سطح ملی دارد اما برخی از آنها مانند جمع‌آوری کودکان کار همت و تلاش مسئولان در خود استان را می‌طلبد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، گفت: اعتباراتی برای رفع حاشیه‌نشینی ابلاغ می‌شود که دستگاه‌ها نسبت به جذب آنها اقدام کنند و مدیری که نتواند اعتبارات را جذب کند، باید پاسخ‌ گو باشد.

وی تصریح کرد: جلسات کارگروه حاشیه‌نشینی با ابلاغ آئین‌نامه اجرایی کارگروه حاشیه نشینی و مشخص شدن دبیر کارگروه با حساسیت خاصی دنبال می‌شود تا آسیب‌هایی که در این نقاط احصا شده را رفع کنیم.

کد خبر 737032

دیگر خبرها

  • «کمی کمتر بدزدین» از بهار ۱۴۰۳ در سالن انتظامی
  • اجرای «کمی کمتر بدزدین» فروردین ماه
  • امسال ۲۱۷ پروژه عمرانی در خوی اجرا شد
  • فیلم | شوخی عجیب تیموری با آقای جدی می فرمایید | میکس جواد عزتی و احمدی نژاد می شود آقایجدی می فرمایید
  • ساماندهی ۱۷ محله حاشیه‌نشین کهگیلویه و بویراحمد در گرو همکاری دستگاه‌های اجرایی
  • ببینید | شوخی عجیب یوسف تیموری با آقای «جدی میفرمایید» روی آنتن تلویزیون: میکس جواد عزتی و احمدی‌نژاد!
  • دامداران اصلاح نژادی دام سبک در قم حمایت می‌شوند
  • وضعیت ذخیره کالاهای اساسی در خراسان شمالی قابل قبول است
  • بیگی نژاد در گفت و گو با قدس: در سال 1403 گام به گام به برداشت ۵۶ میلیارد متر مکعب گاز می رسیم
  • کاهش سرقت‌های خرد در استان قم