Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران-ایرنا-رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اجرای طرح برخورد با قلیان سراهای غیرمجاز و صنوفی که شئونات اسلامی را رعایت نمی کنند، گفت: قلیان سراهایی که مجوز قانونی داشته و قوانین و مقررات را رعایت می کنند، شامل این طرح نمی شوند.

به گزارش روز جمعه ایرنا از پلیس پایتخت، سردار حسین رحیمی با بیان اینکه در این طرح با قلیان سراهایی که تنباکوهای اعتیادآور عرضه می کنند برخورد می شود گفت: این نوع تنباکوها سلامت روانی و جسمی جامعه را به مخاطره می اندازند و موجب شیوع بیماری می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از اجرای طرح برخورد با صنوفی که شئونات اسلامی را رعایت نمی کنند خبر داد و گفت: در این زمینه هماهنگی های بسیار خوبی میان پلیس، دادستان تهران و سایر مقامات قضایی صورت گرفته است.
سردار رحیمی اولویت کاری در کلانتری ها را انضباط و آموزش، اطلاعات محوری و اشراف به جرائم حوزه استحفاظی و عملیات محوری و کشف جرائم عنوان و بر اثربخشی واحدهای گشتی کلانتری ها در محلات به جهت ارعاب مجرمان و آرامش شهروندان تاکید کرد.
رئیس پلیس پایتخت ضمن تقدیر از تلاش های پلیس آگاهی افزود: شهروندان به پلیس آگاهی باور دارند و این پلیس در پایتخت قادر است پیچیده ترین جرائم را کشف کند.
وی همچنین ضمن تشکر از تلاش های پلیس راهور در مدیریت ترافیکی شهر تهران و نیز پلیس مبارزه با مواد مخدر در کشفیات اخیر تاکید کرد: قطعا این ماموریت ها موجب رضایتمندی رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و شهروندان می شود.
سردار رحیمی با اشاره به زلزله تاسف بار استان کرمانشاه نیز، این مصیبت را تسلیت گفت و از تلاش های عقیدتی سیاسی پلیس تهران در جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی کارکنان تقدیر کرد.
رئیس پلیس پایتخت از تلاش های پلیس پیشگیری و کلانتری ها در اجرای مستمر طرح های رعد نیز تشکر کرد و بیان داشت: اجرای این طرح ها موجب افتخار و عزت پلیس تهران می شود.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تنظیم کننده: معصومه جوان معبودی - انتشاردهنده: معصومه آقا امینی
تهرام/7245/9343//7244

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۷۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اجرای طرح «نور» در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، فرمانده انتظامی استان گفت: در این طرح با افرادی که حجاب و عفاف را رعایت نمی‌کنند، برخورد خواهد شد.

سردار عباسعلی بهدانی فرد افزود: اصناف، مراکز خرید، خودروها، اماکن گردشگری و فضای مجازی رصد خواهد شد و با افرادی که حجاب را رعایت نکنند برخورد‌های قانونی انجام می‌گیرد.

وی اظهار داشت: اجرای این طرح، ارتقای امنیت اخلاقی و رضایت عمومی را در استان به همراه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • ببینید | توضیحات رئیس پلیس پایتخت درباره آغاز مرحله جدید طرح عفاف و حجاب در تهران
  • رئیس پلیس پایتخت: برخورد با کشف حجاب آغاز شد
  • فرمانده انتظامی تهران: طرح پلیس برای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی در حوزه حجاب از امروز آغاز شده است/ افرادی که به هشدار‌های قبلی پلیس توجه نکردند، از امروز به صورت ویژه در سطح شهر مورد تذکر قرار می‌گیرند
  • سردار محمدیان: طرح برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی از امروز آغاز شد+ فیلم
  • آغاز اجرای طرح نور برای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی
  • آغاز طرح برخورد با بی‌حجاب‌ها از امروز | پلیس با قانون‌شکنان برخورد خواهد کرد
  • آغاز طرح برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی
  • آغاز اجرای طرح «نور» در استان
  • طرح برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی از امروز آغاز شد
  • طرح برخورد با ناهنجاری اجتماعی از امروز آغاز شد