Web Analytics Made Easy - Statcounter



جردن باروز برای مردم کرمانشاه آرزوی صبر کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ جردن باروز قهرمان کشتی آمریکا که در کرمانشاه هم روی تشک رفته است در پیامی فارسی به مردم کرمانشاه برای زلزله تسلیت گفت و آرزو کرد خیلی زود در جمع شان حاضر شود و کمی از این درد بکاهد.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۷۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح سفیران سلامت در مدارس

سلمان محمدی، مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه در همایش سفیران سلامت کرمانشاه، با اشاره به اجرای طرح سفیران سلامت در مدارس با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، گفت : امسال ۹۵ هزار دانش آموز، معادل ۲۵ درصد دانش آموزان استان کرمانشاه سفیر سلامت شده‌اند.

 وی با بیان اینکه اجرای طرح سفیران سلامت ارتقا سلامت دانش آموزان و جامعه را دنبال می‌کند، گفت: شعار دولت مردمی «پیشگیری مقدم بر درمان» است و معتقدیم دانش آموزان می‌توانند در طرح سلامت خانواده در کنار وزارت بهداشت باشند.

محمدی با بیان اینکه دانش آموزان سفیر سلامت پیام‌های سلامتی که از معلمان و مربیان خود دریافت می‌کنند را به سایر دانش آموزان انتقال می‌دهند، گفت: هر دانش‌آموزی که سفیر سلامت باشد، موظف است پیام‌های سلامتی که دریافت کرده را به گوش چهار نفر از همکلاسی‌های خود برساند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه ادامه داد: دانش‌آموزان نیز با انتقال پیام‌های سلامتی به خانواده‌های خود آنها را در جریان این پیام‌ها گذاشته و از این طریق بخش قابل توجهی از جمعیت جامعه با پیام‌های سلامت آشنا می‌شوند و این مسئله می‌تواند تا حد زیادی سبب ارتقای سلامت جامعه شود.

محمدی اشاره‌ای هم به شرکت حدود چهار هزار نفر از دانش آموزان سفیر سلامت استان در جشنواره استانی سفیران سلامت داشت و گفت: این دانش‌آموزان در رشته‌های نقاشی، تئاتر، عکاسی و ... در این جشنواره شرکت کرده بودند که برگزیدگان آنها راهی مرحله کشوری جشنواره سفیران سلامت خواهند شد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند
  • هزینه ۱۳ میلیارد ریالی درمان بیمه شدگان کرمانشاهی طی سال گذشته
  • استقبال از کشتی گیر در گتوند برگزار شد
  • اجرای طرح سفیران سلامت در مدارس
  • برگزاری نوبت اول کنکور سراسری با حضور ۳۹ هزار داوطلب کرمانشاهی
  • آغاز طرح راهیان پیشرفت برای دانش‌آموزان کرمانشاهی
  • پایان کشتی‌گیران افسانه‌ای آمریکا | ترکیب کامل برای المپیک پاریس مشخص شد
  • پایان «باروز» و «تیلور» در المپیک/ ترکیب کشتی آمریکا اعلام شد
  • سرِ سالم دِیک در جمع کشتی‌گیران در آستانه بازنشستگی آمریکا
  • حسرت المپیک پاریس بر دل جردن باروز ماند/ پایان تلخ افسانه