Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - بهترین های ماه اکتبر لیگ برتر انگلیس معرفی شدند.

به گزارش وبسایت نود، لروی سانه ۲۱ ساله که در هر سه بازی منچسترسیتی در لیگ برتر در ماه اکتبر موفق شد گلزنی کند و پاس گل بدهد با رای هواداران و کارشناسان به عنوان بهترین بازیکن ماه لیگ انتخاب شده است. دی بروین، مونریال، مورای، پوپ و زاها دیگر نامزدهای دریافت این جایزه بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پپ گواردیولا هم برای دومین ماه پیاپی توانست با رای هواداران و کارشناسان جایزه بهترین مربی ماه لیگ برتر را تصاحب کند. منچسترسیتی با هدایت گواردیولا در ماه اکتبر موفق شد مقابل استوک سیتی، برنلی و وست بروم پیروز شود و در این سه بازی ۱۳ گل بثمر برساند. پوچتینو، ونگر و دایچ دیگر نامزدهای دریافت این جایزه بودند. 

۲۰۳۱

 

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۷۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواردیولا: با یک تساوی منچسترسیتی، آرسنال قهرمان لیگ برتر خواهد شد

پپ گواردیولا معتقد است آرسنال هر سه بازی باقی‌مانده را خواهد برد.

طرفداری | پپ گواردیولا در بخش دوم صحبت‌هایش به کورس قهرمانی لیگ برتر پرداخته است. 

به نظر می‌رسد کورس قهرمانی لیگ برتر تا آخرین هفته ادامه خواهد داشت. در حالی که آرسنال با دو پیروزی مهم مقابل چلسی و تاتنهام اراده‌اش را برای قهرمانی نشان داد، در سمت دیگر، منچسترسیتی نیز در به روند پیروزی و شکست‌ناپذیری‌ ادامه می‌دهد. پس از پیروزی مقابل ناتینگهام فارست، از گواردیولا در مورد کورس قهرمانی پرسیده شد که او در پاسخ گفت:

کورس قهرمانی مانند رقابتی است که با لیورپول داشتیم. اگر طی 4 بازی آینده یک تساوی داشته باشیم، آرسنال قهرمان خواهد شد. فکر نمی‌کنم آن‌ها در سه بازی باقی مانده امتیازی از دست بدهند. ما کاملا از این که چه کاری باید انجام داد، آگاه هستیم. منچسترسیتی ترجیح می‌دهد آرسنال شکست بخورد اما چنین کاری در کنترل ما نیست. آن‌ها مقابل اسپرز نتیجه بسیار خوبی کسب کردند. 

با سه امتیاز امروز، حضور منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده قطعی شد. گواردیولا در این مورد گفت:

واو! فردا جشن خواهم گرفت! مدیر اجرایی و مالکان باشگاهم از این که فصل آینده هم در لیگ قهرمانان حاضر خواهیم بود، بسیار خوشحال می‌شوند. مطمئنم تیم‌های بسیار زیادی می‌خواهند در چنین جایگاهی باشند. خبر بسیار خوبی بود. 

آرسنال در ادامه فصل به ترتیب به مصاف بورنموث، منچستریونایتد و اورتون خواهد رفت. منچسترسیتی نیز چهار بازی با وولورهمپتون، فولام، تاتنهام و وست‌هم خواهد داشت.  

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • گواردیولا: با یک تساوی منچسترسیتی، آرسنال قهرمان لیگ برتر خواهد شد
  • گواردیولا: زجر کشیدیم تا فارست را بردیم
  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان
  • فوتسالیست های ایران جوایز را درو کردند؛ احمد عباسی آقای گل، محمدی بهترین دروازه بان
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروازه بان
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروزاه بان
  • ۳ جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای فیلمساز ایرانی
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای سام کلانتری
  • بسکتبال NBA | استفن کری، بهترین بازیکن کلاچ سال