Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مسئول روابط عمومی دادسرای استان کرمانشاه از توزیع کمک‌های کارکنان دادسرای کرمانشاه در دورترین مناطق زلزله زده این استان خبر داد.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی دادسرای کرمانشاه، مهدی قنادی مسئول روابط عمومی دادسرای کرمانشاه در جمع خبرنگاران با اعلام خبر توزیع کمک‌های دادسرای کرمانشاه در دورترین مناطق زلزله زده استان کرمانشاه، اظهار کرد: کمک‌های پرسنل دادسرای عمومی و انقلاب مرکز کرمانشاه به مناطق زلزله زده شهرستان ثلاث باباجانی اعزام و در دورترین روستاهای این مناطق در بین آسیب دیدگان زلزله توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: این کمک‌ها، شامل اقلامی چون چادر، پتو، البسه، کفش، ژاکت، کلاه، مواد شوینده، مواد غذایی از قبیل انواع کنسرو، گاز پیک‌نیک و... بوده است.

مسئول روابط عمومی دادسرای استان کرمانشاه ارزش کمک‌های ارسالی را 50 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: این کمک‌ها از طریق دو دستگاه ماشین وانت نیسان در 8 روستا و شهر تازه آباد توزیع شده است.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۷۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات مرد میانسال از چاله آسانسور در مشهد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتش یار وحید باخدا اظهار کرد: این حادثه امروز  به مرکز فرماندهی آتش نشانی اعلام شد.

مدیر روابط عمومی آتش نشانی مشهد افزود: بلافاصله همکاران نجات از ایستگاه ۵ آتش نشانی به محل وقوع حادثه واقع در صارمی ۴۴ اعزام شدند و مرد میانسالی که از ناحیه پا دچار آسیب دیدگی شده بود، را از داخل چاله آسانسور نجات دادند و به محل امن منتقل کردند.

وی از شهروندان خواست در صورت وقوع هرگونه حادثه، ضمن حفظ خونسردی خود، بلافاصله با سامانه تلفنی ۱۲۵ تماس حاصل فرمایند تا عملیات امداد و نجات در اسرع وقت انجام شود.

دیگر خبرها

  • قطعی موقت آب در برخی مناطق همدان
  • توصیه‌های ایمنی روابط عمومی آتش‌نشانی مشهد به شهروندان در پی طوفان و وزش باد 
  • بیش از ۹ هزار تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی مشهد
  • نجات مرد میانسال از چاله آسانسور در مشهد
  • واژگونی اتوبوس حامل دانش‌آموزان در اردکان
  • بازسازی بیش ۸۰ درصد واحد‌های مسکونی در مناطق زلزله زده خوی
  • توزیع بیش از ۷۰ میلیون لیتر  مواد سوختی در روستا‌های کرمانشاه
  • اعزام تیم های ارزیاب به مناطق زلزله زده خوی/خسارتی گزارش نشده است
  • توزیع داور در دورترین نقاط کشور
  • طرح توسعه‌ فضای سبز مناطق هشتگانه کرمانشاه در منطقه پنج کلید خورد