Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر-ایرنا- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: سیره و روش حضرت محمد (ص) مناسب ترین روش برای منادیان دعوت بشریت به سوی خداوند است.

به گزارش ایرنا،حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی روز جمعه در آئینی به مناسبت گرامیداشت رحلت حضرت محمد (ص) افزود: رسیدن حضرت محمد به چنین جایگاهی اوج عبودیت و بندگی نبی مکرم اسلام را می رساند و مشخص می شود که پیامبر اسلام توانستند روح خود را به اوج کمال برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: حضرت محمد (ص) علیرغم اینکه مشکلات زیادی را در دوران طفولیت، نوجوانی و جوانی سپری کردند ولی هیچ کدام از این مشکلات مانع رشد معنوی آن حضرت نشد.
سروستانی ادامه داد: اگر زندگانی آن حضرت در 2مقطع قبل و بعد از بعثت مورد بررسی قرار گیرد مشخص می شود که عبودیت و بندگی خدا در هر 2مقطع مهم ترین ویژگی آن حضرت بوده است.
وی یادآور شد: در دورانی که جهل بر شبه جزیره عربستان حاکم و بسیار مقطع حساس و مهمی بود، اما شخصیت پیامبر اسلام از جهات مختلف به کمال و سعادت رسیده بود.
سروستانی ادامه داد: پیامبر در مقابل ناملایمات و نامهربانی های که نسبت به وی انجام می‌ شد مقاومت کرد و این نامهربانی ها در سیره و مسیر آن حضرت تاثیری ایجاد نکرد.
7212/ 6045**خبرنگار: عبدالصمد شهریاری**انتشار دهنده:اکبر اقبال مجرد

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۷۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، چهار بازیکن برای ارائه توضیحات در خصوص اتفاقات مرحله یک چهارم پایانی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان به کمیته انضباطی و کمیته فنی دعوت شدند.

سعید داورپناه از طبیعت به کمیته انضباطی و آرمان زنگنه از تیم طبیعت، محمد جمشیدی از تیم مهرام تهران، سالار منجی و کریم علمی از تیم شهرداری گرگان به کمیته فنی دعوت شدند.

 شایان ذکر است، مبین مرشدی، محمد تالاری، محمد جواد جعفری و فرهاد بابایی از تیم خانه بسکتبال کاشان در جریان رقابت‌های لیگ دسته یک ملی بسکتبال آقایان ایران نیز به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

دیگر خبرها

  • لزوم بازشناسی بقیع به جهان اسلام
  • ائمه معصومین(ع) سرآمدان گفت‌وگو بودند/نباید به مقدسات توهین شود
  • گرایی بازهم به تیم ملی کشتی دعوت نشد!
  • ائمه معصومین(ع) سرآمدانِ گفت‌وگو بودند/ احساس مسئولیت مسلمانان، نسبت به تمام بشریت
  • یاس و ناامیدی موجب از هم پاشیدگی بنیان خانواده می شود
  • حج آغاز راهی طولانی برای گسترش معنویت در جامعه است
  • سکوت مجامع بین المللی نسبت به کشتار مسلمانان از حد وجدانی فراتر رفته است
  • خداوند در حادثه طبس، نصرت خود را آشکار کرد
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • بزرگداشت حمزه سیدالشهدا در کشور کم‌رنگ است