Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان کلاله گفت: بیش از ۵۰۰ میلیون ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای زلزله‌زدگان غرب کشور جمع‌آوری و ارسال شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کلاله، نصرت برزگر در حاشیه جمع آوری کمک های مردمی برای زلزله زدگان غرب کشور در کلاله در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم نوع‌دوست شهرستان کلاله دست یاری خود را به سمت مردم زلزله زده غرب کشور دراز کردند و تاکنون بیش از 500 میلیون ریال کمک را جمع‌آوری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این هدایای مردمی به صورت خودجوش جمع‌آوری شده، تاکید کرد: تلاش‌ها رابیشتر کنیم؛ تا کمک‌های مردم، کارکنان ادارات و نهادها با سرعت جمع‌آوری و به هموطنان آسیب دیده رسانده شود و در این راه نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد امام خیمنی(ره) و جمعت هلال‌احمر برای ارسال این هدایا به یاری ما آمده‌اند.

فرماندار کلاله تصریح کرد: ضرورت تامین مایحتاج برای آسیب دیدگان زلزله بار دیگر اتحاد، همدلی و مشارکت ملت ایران را در لحظات حساس به نمایش گذاشته که کمک های مردمی می تواند نقش پررنگی را در کم کردن درد و رنج هموطنان آسیب دیده ایفا کند.

برزگر همچنین درباره پرداخت پول گندم به کشاورزان هم گفت: با پرداخت 19 میلیارد و 700 میلیون تومان، طلب کشاورزان از بابت گندم تحویلی به مراکز خرید درشهرستان کلاله تسویه شد.

وی تاکید کرد: در سال گذشته کشاورزان در شهرستان کلاله بیش از 57 هزار هکتار گندم کشت کردند که بیش از 186 هزار تن گندم تولید و به مراکز خرید تضمینی تحویل شده بود.

انتهای پیام/

R41471/P1486/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۷۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۴ زندانی نیازمند با گلریزان مردم و خیران کوهپایه

رئیس دادگستری شهرستان کوهپایه گفت: با جمع‌آوری مبلغ بیش از ۱۰ میلیارد ریال زمینه آزادی ۴ زندانی و حتی چندین زندانی از شهرستان‌های همجوار کوهپایه فراهم شد.

مهرداد گنجعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: به برکت کمک‌های خیران و مردم در جشن گلریزان، مبلغ بیش از ۱۰ میلیارد ریال جمع‌آوری و ۴ نفر زندانی که شرایط آزادی را داشتند به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

وی ادامه داد: یک نفر از زندانیان در زمان برگزاری جشن بلافاصله آزاد و به جمع خانواده بازگشت و در تلاش هستیم با مبلغ بالایی که جمع‌آوری شد، زندانیان واجد شرایط شهرستان‌های همجوار را نیز با اولویت‌بندی آزاد کنیم.

رئیس دادگستری شهرستان کوهپایه با بیان اینکه زندانی بودن سرپرست خانوار سبب ناهنجاری‌های اجتماعی می‌شود، افزود: در سال گذشته در جشن گلریزان کوهپایه زمینه آزادی ۲ زندانی و دو سال قبل زمینه آزادی ۳ زندانی جرایم غیرعمد فراهم شد.

کد خبر 744939

دیگر خبرها

  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید امنیت جواد جهان بیکی در کلاله
  • ضرورت رسیدگی سریع‌تر به سیل‌زدگان مناطق جنوبی کشور
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی مردم نوعدوست زنجان به همنوعان در غزه
  • امداد رسانی پلیس سیستان و بلوچستان به سیل زدگان جنوب استان
  • قطع ارتباط ۳۰۰ روستادرجنوب سیستان وبلوچستان،بر اثر بارش شدید باران
  • ‌پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات توسط مردم فارس
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات توسط مردم استان فارس
  • قطعی گاز در برخی مناطق شهرستان کلاله
  • کمک ۸۰ میلیون ریالی روستاییان رباط میاندشت بخش رخ به مردم غزه
  • آزادی ۴ زندانی نیازمند با گلریزان مردم و خیران کوهپایه