Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@14:12:11 GMT

شفر به وریا استراحت داد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۶۸۱۹۱

شفر به وریا استراحت داد

سرمربی استقلال در 15 دقیقه پایانی تمرین امروز به مدافع ملی پوش تیمش استراحت داد.

ایران آنلاین /وریا غفوری پس از بازگشت از اردوی تیم ملی امروز در تمرین استقلال حاضر شد و به تمرین پرداخت اما با صلاحدید شفر 15 دقیقه زودتر از سایر بازیکنان تمرین را رها کرد.البته بسیار بعید است وریا غفوری با مشکل مصدومیت روبرو شود و به احتمال فراوان سرمربی آلمانی استقلال برای فشار نیامدن در دقایق پایانی تمرین ترجیح داد به او استراحت بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال روز دوشنبه در هفته دوازدهم لیگ برتر به مصاف سیاه جامگان می رود و بعید است وریا غفوری مشکلی برای بازی کردن در این بازی داشته باشد./ ورزش سه 


 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۸۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سیدحسین به محرومیت

سیدحسین حسینی بعد از اتفاقاتی که در اراک برایش رخ داد، دفاعیه خود را به فدراسیون فوتبال ارائه کرد و امروز از سوی کمیته انضباطی با محکومیت مواجه شد. کمیته انضباطی در حکم خود رای به یک جلسه محرومیت تعلیقی و جریمه نقدی ۳۰ میلیون تومانی برای سیدحسین حسینی داده است.

ساعتی بعد از حکم صادر شده علیه کاپیتان استقلال، حسینی در تمرین تیمش حضور یافت و بی‌توجه به حاشیه‌های پیش آمده کارش را جلو برد.

حسینی که در این فصل عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و توانسته نقش موثری را در موفقیت‌های استقلال ثبت کند، با تجربه بالایی که دارد بی‌شک اسیر حواشی نمی‌شود و این مساله را در تمرین امروز نشان داد.

کاپیتان استقلال همچون روز‌های گذشته با روحیه بالا و شرایط جسمانی و روانی مناسب در تمرین حضور یافت و کارش را جلو برد. او در عکسی که همراه با دو گلر دیگر استقلال و بهزاد غلامپور گرفت هم با لبخندی خاص نشان داد که شرایط مناسبی دارد.

حسینی در فصل جاری تاکنون در ۱۴ بازی دروازه‌اش را بسته نگه داشته و در جدول بهترین دروازه‌بان‌های لیگ برتر رکورددار و صدرنشین است. او حالا امیدوار است در بازی هفته بیست و چهارم مقابل شمس‌آذر هم بتواند دروازه‌اش را بسته نگه دارد تا پانزدهمین کلین‌شیت فصل را به نام خود ثبت کند.

منبع: ورزش سه

tags # استقلال سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • دانشگر با کتف در رفته تمرین می‌کند! (عکس)
  • گل های دقیقه پایانی برای تساوی گل گهر و استقلال خوزستان
  • بازیکن محوری استقلال نقش جدیدش را مرور می‌کند!
  • واکنش سیدحسین به محرومیت
  • یامگا تمرین را شروع کرد؛ گزارش تصویری تمرین استقلال
  • دایر: در تمرینات پوستکوعلو خبری از کارهای تاکتیکی نیست | پوستکوعلو: نمی‌دانم منظور اریک از کار تاکتیکی چیست
  • مورایس: زمانی هم نام مرا صدا می‌کنید که دیگر نیستم
  • استقلال سبزپوش شد/ حضور بازیکنی با یک چشم + عکس
  • ۳۲ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها در روز سبز شاخص کل به بازار سهام تزریق شد
  • خبر عجیب در مورد سرپرست استقلال که تایید نشد