Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

 به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا،  عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی در حاشیه همایش توسعه همکاری منطقه‌ای برای افغانستان (RECCA) در عشق آباد (پایتخت ترکمنستان) با وزیر مشاور در امور خارجی هند دیدار و درباره گسترش روابط دوجانبه گفت وگو کرد.

  در این دیدار «عباس آخوندی» با اشاره به عزم و اراده جدی کشورمان در جذب سرمایه‌ گذاری خارجی در توسعه بندر چابهار افزود: توسعه چابهار گامی اساسی در راستای تحقق راهبرد دولت در توسعه محور شرق و تسهیل ارتباطات منطقه بویژه ارتباط کشورهای افغانستان و آسیای مرکزی با دریای عمان و اقیانوس هند است؛ به همین دلیل از سرمایه‌گذاری دیگر کشورها از جمله هندوستان استقبال می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۸۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بندر چابهار محور صادرات منطقه باشد

تین نیوز

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: باید به نحوی برنامه ریزی شود تا بندر اقیانوسی چابهار محور صادرات و ارائه خدمات در منطقه باشد.

به گزارش تین نیوز به نقل از بازار، محمد کرمی در جریان سفر به جنوب استان و بازدید از انبارهای چابهار، اظهار داشت: یک مجموعه می تواند موجب تسریع در انجام فرآیندها شود و هرگاه در یک مجموعه نظم و انضباط حاکم باشد، می توان شاهد پویایی و رشد باشیم.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره نام گذاری سال به «جهش تولید با مشارکت مردم» از سوی مقام معظم رهبری، تصریح کرد: مردم ظرفیت و نیروی عظیم هستند که می توانند متحول کننده بخش صنعت باشند.

وی ادامه داد: افزایش سطح درآمد جامعه با مشارکت مردم در بخش تولید شکل می گیرد بر همین اساس باید نقدینگی در جامعه به سمت تولید سوق داده شود.

کرمی خاطرنشان کرد: استان سیستان و بلوچستان استانی با ظرفیت های فراوان و غنی است که منطقه اقتصادی چابهار با سرمایه گذاری در بخش های اقتصاد دریا محور می تواند موجب افزایش سطح درآمدی و ایجاد اشتغال مردم این استان شود.

وی افزود: باید به تجارت و کوریدورها به عنوان فرصت های اقتصادی و مهم در این استان توجه کرد.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه اقتصاد پویا نیازمند توجه ویژه به مباحث تولید دارد، گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی شود تا بندر اقیانوسی چابهار محور صادرات و ارائه خدمات در منطقه باشد.

کرمی با بیان اینکه در حوزه تجارت باید تمامی سیستم ها بر خط و به روز باشند تا روند امور تسریع شود، عنوان کرد: باید دائماً به دنبال تغییر و بروز آوری ها باشیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • دیدار وزیر خارجه حکومت طالبان با هیئت پاکستانی در کابل
  • «اسماعیل هنیه» وارد تهران شد/ استقبال وزیر امور خارجه از رئیس دفتر سیاسی حماس
  • ورود ۳۰ هزار زائر خارجی در مشهد + فیلم
  • توسعه گردشگری شهری با «تهران کارت»
  • تصاویر| منطقه گردشگری عباس آباد بهشهر
  • افزایش همکاری ها در بخش بهداشت و درمان محور دیدارهای وزیر بهداشت طالبان
  • استقبال گرم مسافران و گردشگران از جشنواره‌های نوروزی چابهار
  • بیش از ۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در منطقه آزاد چابهار کشف شد
  • دیدار رایزن فرهنگی ایران در کابل با وزیر تجارت افغانستان
  • بندر چابهار محور صادرات منطقه باشد