Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-09@02:18:11 GMT

ایران اسلامی در رعایت حقوق بشر در جهان بی نظیر است

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۶۸۲۴۰

ایران اسلامی در رعایت حقوق بشر در جهان بی نظیر است

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید عبدالحسین سجادی در خطبه های نماز جمعه این هفته ایرانشهر اظهار داشت: کشورهای غربی و بعضا عربی حمایت از همجنسگرایی را حمایت از حقوق بشر دانسته درحالی‌که اسلام با این قبیل اعمال شنیع بشدت مخالف است فلذا حقوق بشر ما به آن‌ها بسیار متفاوت است.
وی افزود: جای بسی تاسف است که عربستان سعودی با قتل عام ملت مظلوم و بی‌گناه یمن رعایت کننده حقوق بشر تلقی می شود و کشور ایران که زخمی‌های یمنی را درمان می‌کند نقض‌کننده حقوق بشر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام‌جمعه موقت ایرانشهر در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه یکی از راه‌های نزدیک شدن به خدا را انفاق دانست و عنوان کرد: انفاق شروطی دارد که اگر رعایت شود به قرب الی الله منجر خواهد شد.
وی برکمک کردن به زلزله زدگان کرمانشاه تاکید کرد و گفت: هموطنانمان امروز نیازمند کمک های نقدی و غیر نقدی ما هستند که باید همه به کمک آنها بشتابیم.
7314**6081 خبرنگار: محمد هادی** انتشار دهنده: حیدر سرایانی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۸۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رولز-رویس اسپکتر با امضای منصوری؛ تجربه ای بی نظیر از دنیای لوکس برقی (عکس)

عصر ایران - منصوری در این نسخه اسپکتر، درپوش موتور را به طور کامل از فیبرکربن ساخته و از قطعات ساخته‌ شده با همین ماده در اجزای جانبی خودرو استفاده کرده است. رینگ‌های ویژه این مدل نیز از آلیاژ سبک‌وزن ساخته شده و در اندازه‌های ۲۳ و ۲۴ اینچ قابل سفارش هستند.

علاوه بر تغییرات ظاهری، کابین این خودرو نیز با چرم مرغوب و تزئینات کربنی شخصی‌سازی شده است. منصوری وعده ارائه جزئیات بیشتر از این خودروی منحصربه‌فرد را در آینده داده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • طالبان:حضور در «او.آی.سی» آغازی برای تعامل با جهان اسلام است
  • پیام بارز «نیچروان» از ایران برای جهان
  • رولز-رویس اسپکتر با امضای منصوری؛ تجربه ای بی نظیر از دنیای لوکس برقی (عکس)
  • پیام بارز «بارزانی» از ایران برای جهان
  • واگذاری تعیین دستمزد کارگران به مجلس منتفی شد | دولت بر رعایت اصل سه‌جانبه‌گرایی در تعیین حقوق کارگران تاکید دارد
  • پیام بارز «نیچروان» از ایران برای جهان
  • خرید ویپ و پادهای اورجینال از برند ووپو VOOPOO در فروشگاه ویپ ایران
  • کاروان خودرویی بی نظیر حامیان فلسطین در شیکاگو (ببینید)
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • حقوق فرهنگی خانواده در نظام حقوقی ایران