Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشت - ایرنا - سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: آسمان استان در نخستین روزهای هفته آینده، صاف تا نیمه ابری، همراه با وزش باد و بارش پراکنده باران است.

مازیار غلامی روز جمعه در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه به نسبت پایدار در منطقه است که بر این اساس در پاره ای نقاط (صبح ها و شب ها) پدیده مه پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: گاهی با گذر جریانات کم و بیش ناپایدار از منطقه، بارش پراکنده و خفیف باران دور از انتظار نیست.
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان آسمان امروز استان را صاف تا نیمه ابری، بعضی نقاط افزایش ابر، وزش باد و بارش پراکنده و خفیف و طی شب پاره ای نقاط مه عنوان و برای فردا (شنبه) نیز آسمان را صاف تا نیمه ابری، بعضی نقاط افزایش ابر ، وزش باد و احتمال بارش پراکنده، طی صبح و شب پاره ای نقاط مه پیش بینی کرد.
وی بیشینه دمای گیلان در شبانه روز گذشته را با 21 درجه مربوط به لاهیجان و منجیل و کمینه دما را با چهار درجه مربوط به ماسوله ذکر کرد.
غلامی بیشینه و کمینه دمای شهر رشت در شبانه روز گذشته را نیز به ترتیب 20 و 11 درجه ذکر کرد.
خبرنگار:امیرپوراحمد**انتشاردهنده:امیرحسین کبیری
7294/2007

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۸۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های بهاری تا نیمه اردیبهشت‌ ادامه دارد؛ آیا بارندگی‌ها، کم‌بارشی زمستان را جبران می‌کند؟

به گزارش جام جم آنلاین،طی هفته جاری ورود سامانه بارشی قوی از جنوب به کشور موجب وقوع سیل در برخی استان‌ها شدو بر اساس پیش‌بینی‌های هواشناسی سامانه بارشی دیگری هفته آینده وارد کشور می‌شود.
صادق ضیاییان افزود: هفته آینده سامانه بارشی در کشور فعالیت می‌کند که موجب بارش‌های بهاری در تمام استان‌ها می‌شود.
وی تاکید کرد: انتظار داریم که این بارش‌ها، شدت بارندگی هفته جاری را نداشته باشد البته ممکن است به‌صورت نقطه‌ای شدید باشد چون بارش‌های بهاری، رگباری هستند و بیشتر در ساعات بعداز ظهر می‌بارند.
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور ادامه داد: روزهای بارش باران طی دو هفته آینده در استان‌های مختلف، متفاوت خواهد بود.
ضیاییان در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا بارش‌های بهاری، کم‌بارشی زمستان را جبران می‌کند، تاکید کرد: بارش‌ها سهم بهار است و نمی‌تواند کم‌بارشی زمستان را جبران نمی‌کند.

دیگر خبرها

  • بارش‌های بهاری تا نیمه اردیبهشت‌ ادامه دارد؛ آیا بارندگی‌ها، کم‌بارشی زمستان را جبران می‌کند؟
  • پیش بینی روند افزایش نسبی دما تا یکشنبه هفته آینده
  • تداوم بارش‌های بهاری تا نیمه اردیبهشت‌ماه
  • پیش بینی وزش باد جنوبی در گیلان/ دما افزایش می یابد
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین
  • هوای قم هفته آینده بارانی می‌شود
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • پیش‌بینی وضعیت هوا تا یکشنبه هفته آینده/ بارش باران و رعد و برق در این استان‌ها
  • هوایی صاف و افزایش محسوس دما مهمان آسمان مازندران
  • تداوم بارش‌های پراکنده در چهارمحال و بختیاری