Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفاع > ارتش - همشهری آنلاین:
مسئول دایره خبر نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی از جان ‌باختن یکی از پرسنل بیمارستان ارتش حین ارائه خدمت به زلزله زدگان کرمانشاه خبر داد.

جعفر خطیر روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: مرتضی قبادی از پرسنل اتاق عمل بیمارستان 520 ارتش کرمانشاه حین تلاش برای نجات جان زلزله زدگان، در اتاق عمل دچار سکته قلبی شد و درگذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت:‌ علت سکته قلبی مرتضی قبادی فشار روحی و روانی ناشی از وضعیت وخیم زلزله زده های استان کرمانشاه بوده است.
این دومین جان باخته ارتش در جریان خدمت رسانی به زلزله زدگان است.

پیش از این هم سروان حسن نیرپور از کادر یگان 'فسک' پایگاه هوانیروز کرمانشاه حین انجام ماموریت کمک رسانی به زلزله زدگان دچار سکته قلبی شد و درگذشت.

زلزله 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب مرکز کرمانشاه رخ داد که تاکنون (ظهر جمعه) 436 کشته و 10 هزار و 179 مصدوم در استان داشته است.

شدت این زمین لرزه به اندازه ای بود که کل غرب کشور تا بخش هایی از تهران را لرزاند و مردم چندین کشور منطقه به ویژه عراق آن را احساس کردند.

این زلزله به هفت شهرستان و یک هزار و 950 روستای استان کرمانشاه خسارت وارده کرده و طبق برآورد اولیه دستکم 31 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دیده اند.

در همین زمینه: فرماندهان کل ارتش و سپاه در راه کرمانشاه ارتش می‌تواند پاسخگوی تهدیدات جدید باشد تمامی تهدیدات منطقه ای توسط ارتش رصد می‌شود

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۹۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع شهدای گمنام در نیروی زمینی ارتش در تهران

دریافت 16 MB کد خبر 6097907

دیگر خبرها

  • آمادگی کامل نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات دور دوم در کرمانشاه
  • موضوع مسکن کارکنان نیروی انتظامی استان بررسی شده است
  • کاروان خدمت شهرداری کرمانشاه به منطقه ۴ رسید
  • کاروان خدمت شهرداری کرمانشاه به منطقه ۳ رسید
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در کرمانشاه برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع شهدای گمنام در نیروی زمینی ارتش در تهران
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه مبنی بر تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • کارگروه چابک و اثرگذار برای کاهش نرخ بیکاری
  • با شعار «خدمت بی‌منت» در خدمت مردم هستیم