Web Analytics Made Easy - Statcounter

عملکرد هفتگی مسئولان بابلسر به صورت مثبت و منفی توسط مشهدسر منتشر می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مشهدسر، شهردار بابلسر در نخستین نشست هم‌اندیشی با اعضای هیات علمی دانشگاه مازندران گفت: اجازه اضافه شدن دکه‌ها در داخل رودخانه بابلرود را نمی‌دهیم.


پس از گذشت سال‌های طولانی حکومت دکه‌ها بر روی رودخانه بابلرود و اغماض  امور آب منطقه‌ای به عنوان مالک قانونی این رودخانه، و همکاری شورای شهر و شهردار سابق در صدور مجوز مبنی بر ساخت و ساز دکه در بستر بابلرود، بالاخره یکی از مدیران شهری با شجاعت و صراحت از بررسی وضعیت اقتصادی و فرهنگی این دکه‌ها و ساماندهی آنان و همچنین از صیانت بستر بابلرود سخن گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امیدواریم وعده جناب شهردار گام‌های عملی نیز درپی داشته باشد.

از بی‌توجهی مسئولان به اعتقادات مذهبی تا چیره شدن نام توریستی شهر بابلسر بر فرهنگ شیعی


باز بودن مغازه‌های سطح شهر از صنف‌های مختلف در روز اربعین به ویژه در راسته خیابان منتهی به امامزاده ابراهیم(ع)، در حالی که هیچ رنگ و بویی از عزای امام حسین(ع) در آنها دیده نمی‌شد و برخورد منفعلانه متولیان شیعی امر، به ویژه رئیس اتاق اصناف و رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بابلسر با این مسأله!


این اتفاق در حالی رخ داد که مسئولان مربوطه می‌توانستند با برنامه‌ریزی صحیح و تدوین یک دستورالعمل و اجرای آن، اصناف را مکلف کنند تا ساعاتی از روز، محل کسب خود را به احترام عزای حسینی تعطیل کنند.


حمایت نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار از نسل‌کشی پرندگان مهاجر و نگرانی برای جیب صیادان
 
اما چندی پیش ولی‌الله نانواکناری از رسانه‌ها به دلیل "توهین به صیادان" و از مسئولان محیط زیست به دلیل "برخورد چکشی با صیادان" انتقاد کرد و خواستار توجه مسئولان به هزینه‌های پرداخت شده از جیب صیادان برای قرق زمین‌ها شد.

آقای نماینده، اگر شما واقعاً دلسوز مردم این منطقه هستید، به جای حمایت از شغل‌های فصلی که اغلب هم کشاورزی است، به فکر صنعتی کردن منطقه و ایجاد اشتغال پایدار برای مردم باشید، سخن گفتن از هر دری، از پشت تریبون قطعاً آسان است اما اینکه چقدر مسئولان همت دارند و مرد میدان عمل هستند، مهم است.

سایت شورای شهر بابلسر و افتادن زحمت گزارش بر دوش روابط عمومی شهرداری آمل!


اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار بابلسر با حضور در دادگستری این شهر با رئیس جدید دادگستری شهرستان دیدار می‌کنند، اما به نظر می‌رسد خبر این دیدار در سایت شهرداری بابلسر با همت روابط عمومی شهرداری آمل روی خروجی می‌رود و مسئولان مربوطه نیز در کمال صداقت با این موضوع برخورد می‌کنند تا سرمشقی باشند برای سایرین.


امیدواریم در این 4 سال مصوبات شورا و همت شهرداری بابلسر برای پیشرفت شهر آمل نباشد و یا شاید هم شورای شهر آمل برای بابلسر مصوباتی را در نظر نگیرد، بالاخره بابلسر یا آمل!!!؟؟؟ تکلیف شهروندان چیست؟؟

 


امداد برای خانواده‌ای که پاییز را در چادر سر می‌کنند و از خواب و خوراک افتادن مسئولان!


و در نهایت بیشترین امتیاز منفی به مسئولان شهرستان از بهزیستی، شورای شهر و کمیته امداد در عدم پیگری وضعیت نابه‌سامان خانواده‌ای بابلسری که بدون سر پناه در چادر زندگی می‌کنند تعلق می‌گیرد، کاش باز هم زمان انتخابات فرا رسد تا برخی از محرومیت‌ها برای جلب آرای مردم شهرستان به چشم اعضای شورای شهر و دیگر مسئولان بیاید.


منتظر مثبت و منفی بعدی باشید.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۹۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مسئولان شهرستان آستارا با فرمانده سپاه شهرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ رؤسای برخی ادارات، هیأت امنای مساجد، شخصیت‌های مذهبی و سیاسی شهرستان آستارا امروز به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران به دستور بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، با حضور در سپاه ناحیه آستارا از زحمات پاسداران قدردانی کردند.

سرهنگ بهزاد قنبری فرمانده سپاه ناحیه آستارا در این دیدار گفت: سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در شرایطی جشن می‌گیریم که عملیات وعده صادق و پاسخ دندان شکنِ سپاه پاسداران به حمله تروریستی رژیم منحوس صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در سوریه، موجی از غرور و شادمانی در ایران و کشور‌های حامی مردم مظلوم فلسطین به وجود آورده است.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا افزود: برای دوست و دشمن ثابت‌شده است که سپاه پاسداران که از مکتب سرخ عاشورا پیروی می‌کند ضامن امنیت و آرامش کشور است و اقتدار آن اقتدار مردم ایران‌زمین است.

وی با اشاره به خدمات سپاه پاسداران در کشور گفت: سپاه پاسداران نیرویی است که با پیروی و به تاسی از سیره امام حسین (ع) در هشت سال دفاع مقدس صحنه‌های بدیع و شجاعانه‌ای رقم زد و بعد از دوران دفاع مقدس نیز در بازسازی و آبادانی کشور و جهاد علمی مشارکت نمود و در یاری رسانی در انواع بحران‌ها، دشواری‌ها و مصائب، حضوری گسترده، چشمگیر و مؤثر داشت.

حجت الاسلام حسینعلی رضا زاده رئیس تبلیغات اسلامی آستارا هم در این دیدار ضمن تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران اسلامی به دستور امام خمینی (ره) گفت: سپاه پاسداران با ایجاد بسیج، ارتباط تنگاتنگی با مردم برقرار کرد و با تشکیل بسیج اقشار، مردم به سمت ایجاد یک جامعه توحیدی و الهی قدم برداشتند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آستارا با اشاره به نقش پاسداران در تأمین امنیت کشور گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و داشتن نیرو‌های متعهد و ولایت مدار، از انقلاب اسلامی و ارزش‌های الهی همچون دژی محکم، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از هر نوع نفوذ و تهدید محافظت می‌کند.

در پایان این مراسم با تقدیم هدایایی از فرمانده سپاه ناحیه آستارا تقدیر بعمل آمد.

دیگر خبرها

  • مسوولان قضایی ملارد با برپایی میز خدمت پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • جلوگیری از حفر چاه غیر مجاز در کهگیلویه/ لزوم صیانت از منابع آب
  • دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری
  • اعضای شورا تقوا و تعهد را سرلوحه کارهای خود قرار دهند
  • دیدار مسئولان شهرستان آستارا با فرمانده سپاه شهرستان
  • صعود شاخص بورس به بالای دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد
  • نمره مثبت در پیشگیری از بیماری‌ها و منفی در ارتقای سلامت
  • لزوم همت مضاعف در مسئولان برای تحقق شعار سال
  • ۴ جای دیدنی بابلسر که نباید بعد از اجاره ویلا از دست بدهید
  • افزایش بیش از ۷۷ هزار واحدی شاخص کل بورس