Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، حجت‌الاسلام محمدحسن مرادی، امام جمعه موقت شیراز امروز، 26 آبان‌ماه در خطبه‌‌های نماز جمعه شیراز ضمن بیان تسلیت به بازماندگان حادثه زلزله‌ی کرمانشاه، لزوم متناسب‌سازی کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان و انجام این اقدام از طریق جمعیت هلال‌احمر را متذکر شد و گفت: مردم در کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان بهتر است از طریق هلال‌احمر اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی کرمانشاه را گهواره‌ تمدن ایران‌زمین دانست و با بیان رشادت‌های مردم این خطه در دوران دفاع مقدس، گفت: در دفاع مقدس نخستین گلوله عراق به این استان شلیک شد، در طول دفاع مقدس هزار و 122 بار به کرمانشاه حمله شد و این استان 30 هزار شهید، ایثارگر، آزاده و مجروح در دفاع مقدس داشته است.

امام جمعه‌ موقت شیراز همچنین با اشاره به در پیش بودن سالروز تاسیس بسیج و هفته گرامی‌داشت بسیج، گفت: فرهنگ بسیجی بعد از پیروزی انقلاب، از ایران اسلامی به سایر کشورها صادر شد.

مرادی، بسیج را منشأ خیرات و برکات فراوانی در ایران و کشورهایی نظیر عراق دانست و گفت: بسیج یکی از برکات انقلاب اسلامی و جمعیتی است با بهترین میزان تعامل و همبستگی.

امام جمعه‌ موقت شیراز همچنین با اشاره به قرار داشتن در ایام رحلت پیامبر مکرم اسلام(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) گفت: آخرین نگرانی پیامبر(ص)، رهبری و حکومت اسلامی پس از خودشان بود.

وی ضمن بیان سیره‌ نیکوی پیامبر(ص)، رویکرد حضرت محمد(ص) را در روابط اجتماعی و خانوادگی، بهترین شیوه و یک الگوی کامل دانست و گفت: امروز روابط خانوادگی در جامعه بسیار کمرنگ شده و این یک آسیب بزرگ است.

امام جمعه‌ موقت شیراز با اشاره به کاهش ارتباط کلامی اعضای خانواده‌ها گفت: متاسفانه در زمانی که اعضای خانواده‌ها به طور میانگین 4 ساعت وقت صرف فضای مجازی می‌کنند، ارتباط کلامی بین آنان به میانگین 17 دقیقه کاهش یافته است؛ گسترش فضای مجازی زمینه‌ساز تغییر در شیوه زندگی و بیماری روحی است.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۹۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه موقت اهواز: تهاجم ایران به رژیم صهیونیستی در طول تاریخ بی‌سابقه بود

به گزارش قدس آنلاین،  حجت‌الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی یکشنبه شب در تجمع پرشور مردم اهواز برای قدردانی از سپاه پاسداران اظهار کرد: ممکن است برخی گروهها به خصوص روحانیت عزیز، اساتید دانشگاه، مربیان، معلمان و نسل جوان سوال کنند که ما چه درگیری با اسرائیل داریم و چرا بعد از ۴۵ سال شعار مقاومت سر می‌دهیم؟

وی با بیان اینکه ما به دنبال صلح و حفظ عزت این مملکت هستیم افزود: اگر ما به دنبال حفظ خاک این کشور هستیم باید روحیه مقاومت در بین جوانان نهادینه کنیم.

امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: شب گذشته حمله‌ای به سرزمین‌های اشغالی صورت گرفت که کارشناسان داخلی و خارجی، دشمنان انقلاب و ولایت از سحرگاه امروز تا امشب به قدرت ایران اسلامی اعتراف کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجتی گفت: آنها نقشه‌های متعددی برای تجزیه ایران داشته و سال ها این رویه را دنبال می کنند تا در نهایت شب گذشته مشت محکمی به رژیم کودک کش صهیونیست توسط دلاورمردان سپاه پاسداران وارد شد.

وی افزود: اسراییل آمده بود تا ایران را ببلعد اما به لطف خداوند بلعیده شد. هیچگاه تصور نمی کردیم که روزی غلبه سپاه اسلام و رزمندگان بر اسراییل را جشن بگیریم.

امام جمعه موقت اهواز گفت: دشمن، قدرت نمایی جمهوری اسلامی و اقتدار نیروهای مسلح را دید و به صراحت اعلام کرد که جمهوری اسلامی اسراییل را بلعید.

وی افزود: این انقلاب محدود به مرزهای ایران نیست و نقطه شروع جهان اسلامی به پرچم داری امام شیعیان است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد یکشنبه با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک دهها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

همچنین سپاه پاسداران در اطلاعیه خود آورده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

درپی حمله موشکی و پهپادی سپاه پاسداران به سرزمین های اشغالی ، این اقدام تلافی جویانه و مقتدر به بمب خبری جهان تبدیل شد و تمامی رسانه‌های داخلی و خارجی به صورت زنده و لحظه به لحظه به انتشار اخبار این عملیات تاریخی سپاه پرداختند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • آمادگی هلال احمر کرمان برای امداد رسانی
  • ۱۳۵ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان امدادرسانی شدند
  • امدادرسانی به ۱۳۵ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان
  • «بارانی» امام جمعه موقت سمنان شد
  • امام جمعه موقت سمنان منصوب شد
  • انتصاب امام جمعه موقت جدید سمنان
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان سه شهر مرزی خراسان جنوبی
  • ۲۲ مصدوم در سوانح رانندگی کرمان
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در جنوب سیستان و بلوچستان
  • امام جمعه موقت اهواز: تهاجم ایران به رژیم صهیونیستی در طول تاریخ بی‌سابقه بود