Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: نیروهای عراقی منطقه "راوه" در غرب استان الانبار یعنی آخرین منطقه تحت سیطره گروه تروریستی داعش در این کشور را آزاد کردند. پس از آزادسازی منطقه "راوه" وزیر کشور عراق اعلام کرد حضور داعش در این کشور پایان یافته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از "المیادین"؛ نیروهای عراقی امروز جمعه شهر "راوه" آخرین منطقه تحت سیطره گروه تروریستی داعش در عراق را آزاد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده عملیات پاکسازی بلندی های فرات اعلام کرد که نیروهای عراقی منطقه "راوه" را به طور کامل آزاد کردند و پرچم عراق را برفراز ساختمان های آن برافراشتند.

پس از آزادی منطقه راوه از سیطره گروه تروریستی داعش، "قاسم الاعرجی" وزیر کشور عراق گفت: "پس از آزادی منطقه راوه، عملا حضور داعش در عراق پایان یافته است."

نیروهای عراقی صبح امروز جمعه از آغاز عملیات آزاد سازی منطقه "راوه" آخرین منطقه تحت سیطره گروه تروریستی داعش در عراق و صحرای غربی استان الانبار در مرز با سوریه خبر داده بودند.

ستاد فرماندهی عملیات مشترک عراق اعلام کرد: "عملیات آزادسازی منطقه "راوه" را بامداد امروز جمعه آغاز کردیم."

ستاد فرماندهی نیروهای مشترک عراق جزئیات بیشتری را از این خبر اعلام نکرده است.

از طرفی دیگر، "رشید یارالله" فرمانده عملیات پاکسازی بلندی های فرات و منطقه الجزیره نیز اعلام کرد: "نیروهای ستاد فرماندهی عملیات الجزیره و بسیج عشایری، در عملیات آزادسازی شهرستان راوه مشارکت دارند."

گفتنی است نیروهای عراقی، سوم نوامبر جاری، شهرستان "قائم" در مجاورت با شهرستان "راوه" در سریعترین زمان ممکن آزاد کردند؛ به گونه ای که کارشناسان از این پیروزی با عنوان دستاورد بزرگ یاد کردند."

"رشید یارالله" چهارم ماه جاری اعلام کرده بود که ستاد فرماندهی عملیات استان الانبار عملیات گسترده ای را برای پاکسازی و بازرسی تمام مناطق این استان به سمت شهرستان "رطبه" و از آنجا به سمت مرزهای اداری شهر کربلا و تمام مناطق اطراف آن آغاز کرده است.

نیروهای عراقی تا کنون موفق شده اند بیشتر مناطق تحت سیطره گروه ترویستی داعش در عراق را آزاد کنند و تنها جز مناطق محدود در مرز با سوریه تحت سیطره این گروه تروریستی قرار ندارد.

"حیدر العبادی" نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق چند روز پیش اعلام کرد که گروه تروریستی داعش در عراق عملا پایان یافته و زمان کوتاهی تا آزادسازی کامل سرزمین های عراقی از سیطره این گروه تروریستی باقی مانده است.

پایان پیام/478

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۹۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالعات طرح جامع منطقه آزاد تجاری مهران به پایان رسید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ مدیر اجرایی منطقه آزاد مهران گفت: در بین هفت منطقه جدید آزادی که در کشور فعالیتشان آغاز شده منطقه آزاد مهران مطالعات طرح جامع آن بعنوان اولین منطقه به شورای پژوهشی دبیرخانه مناطق آزاد کشور ارسال شده و در اردیبهشت ماه این شورا برگزار می شود.

رحیمی اضافه کرد: پیش بینی می شود تا خرداد ماه این طرح جامع در شورای عالی به تصویب برسد و بعنوان یکی از فرآیند های لازم برای فعالیت رسمی منطقه آزاد انجام شود.

وی به تامین زیرساخت های این منطقه آزاد اشاره کرد و یادآور شد: با بخش خصوصی جلسه ای برگزار شده که قسمتی از کار را از طریق بخش خصوصی انجام دهیم.

رحیمی از اقدامات انجام شده برای جذب سرمایه گذار در این منطقه آزاد تجاری خبر داد و گفت: یکی از بزرگترین سرمایه گذاری هایی که شاهد آن خواهیم بود حضور هلدینگ خلیج فارس و ایجاد پارک پلی‌پروپیلن است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مطالعات طرح جامع منطقه آزاد تجاری مهران به پایان رسید
  • شکست سنگین عربستان در جام ملت ها/ شروع مقتدرانه عراق
  • آغاز به کار کمیته مشترک قضائی سوریه، عراق و ایران در دمشق
  • سفارت دانمارک در عراق تعطیل می شود
  • سفارت دانمارک در عراق تعطیل می‌شود
  • حمله به کلیسای آشوریان در سیدنی، اقدام تروریستی بود
  • عراق: به دنبال پایان مأموریت ائتلاف بین المللی هستیم
  • عراق: نباید دامنه درگیری در منطقه گسترش پیدا کند
  • جدیدترین موضع گیری السودانی درباره روابط با ایران و آمریکا
  • نقشه آمریکا برای ایجاد یک تشکیلات تروریستی جدید در عراق و سوریه