Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@11:47:34 GMT

مدیرکل جدید حراست سازمان میراث‌فرهنگی معارفه شد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۶۹۸۲۰

مدیرکل جدید حراست سازمان میراث‌فرهنگی معارفه شد

مراسم تکریم مدیرکل پیشین حراست سازمان میراث‌فرهنگی و معارفه مدیرکل جدید ۲۸ فروردین در حاشیه نشست معاون رئیس‌جمهوری با معاونان، مشاوران و مدیران‌کل ستادی و استانی برگزار شد.

به‌گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، هادی خانی رئیس سازمان حراست کل کشور در این جلسه گفت: «مجموعه قوانین و دستورالعمل‌های حراست به‌عنوان قانون در سال۶۸ با هدف کمک به مدیران دستگاه‌ها برای اجرای هرچهبهتر برنامه‌ها تصویب و ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او با اشارهبه اینکه که مجموعه حراست درحقیقت چشمان بیدار جامعه است گفت: «حراست برای سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری هم که سازمانی با مأموریت‌های گسترده و ویژگی‌های خاص خودش است نقش مهمی ایفا می‌کند.»

خانی، ضمن تشکر از تلاش‌ها و پیگیری‌های رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، درزمینه برنامه‌های مربوط به اداره‌کل حراست و انتخاب عباس رنجی به‌عنوان مدیرکل حراست میراث‌فرهنگی گفت: «سایت سازمان میراث‌فرهنگی به‌نحو خوبی منشور حراست و اهداف آنرا تشریح کرده است. اگر همه عزیزان دست به دستهم دهند با کمک حراست می‌توانند نقش اساسی در تحقق برنامه‌ها و اهداف کلان کشور و فرمایشات مقام معظم رهبری ایفا کنند.»

زهرا احمدی‌پور، معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، ضمن تشکر از تلاش‌ محمدجواد عباباف، مدیرکل پیشین حراست این سازمان در دوره فعالیتش، گفت: «در مجموعه سازمان تلاش خوبی برای افزایش بهره‌وری وجود دارد. با سابقه خوبی که از عباس رنجی به‌عنوان یکی از سرمایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی سراغ داریم، می‌توان گفت که حضور او کمک بزرگی به سازمان برای رسیدن به اهداف کلانش می‌کند و همه ما از هرآنچه دوستانمان در حوزه حراست درقالب مشاهده‌هایشان ارائه می‌کنند تبعیت خواهیم کرد.»

معاون رئیس‌جمهوری افزود: «برایند عملکرد ما و سایر دستگاه‌ها باید گامی در مسیر حفاظت و صیانت از انقلاب و نام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد و آرزو می‌کنیم که این نام مقدس در نقشه جغرافیای جهان روزبه‌روز مقتدرتر و درخشان‌تر مطرح شود.»

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری از تمام مدیران خواست تا نهایت همکاریرا با اداره‌کل حراست سازمان میراث‌فرهنگی و عباس رنجی، مدیرکل جدید این نهاد، به‌عمل آورند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۹۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید ۲۲۰ هزار نفری مسافران نوروزی از جاذبه‌های گردشگری یزد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد با اشاره به افزایش حجم مسافران نوروزی در مقایسه با سال گذشته گفت: مجموع اسکان مسافران در اقامتگاه رسمی و غیررسمی استان یزد تا شب گذشته به ۳۰۹ هزار و ۵۲۰ نفر رسیده است.

سیدمحمد رستگاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در یزد اظهار کرد: مجموع آمار اسکان مسافران در استان یزد از تاریخ بیست‌وچهارم اسفند تا پایان روز هفتم فروردین به ۳۰۹ هزار و ۵۲۰ نفر رسید که نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل یک درصد رشد داشته است.

وی افزود: مجموع آمار اسکان مسافران در واحدهای اقامتی رسمی ۵۶ هزار و ۵۶۰ نفر، مجموع آمار اسکان در مدارس تعداد ۹۳ هزار و ۹۶۰ نفر و مجموع آمار اسکان در پارک‌ها و بوستان‌های شهرداری ۶۶ هزار و ۵۰۰ نفر بوده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان یزد ادامه داد: مجموع آمار اسکان در مراکز دارای مجوز مهمانسراهای ادارات و سالن‌های ورزشی و خوابگاه‌های دانشجویی تعداد ۳۰ هزار و ۵۰۰ نفر، مجموع آمار اسکان در مراکز دارای مجوز نیز ۶۲ هزار نفر است.

رستگاری گفت: مجموع آمار تردد ورودی به استان در این بازه زمانی تعداد ۵۹۸ هزار و ۳۶۸ دستگاه بوده است که شش درصد افزایش تردد ورودی را نشان می‌دهد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد بیان کرد: مجموع آمار ترددهای خروجی استان هم تعداد ۵۷۵ هزار و ۹۷۷ دستگاه است که کاهش دو درصدی خروجی‌های را نشان می‌دهد.

وی مجموع مسافرت‌های ورودی به استان را در این بازه زمانی تعداد ۱۲ هزار و ۵۹۳ نفر و در مجموع مسافر خروجی را تعداد ۱۱ هزار و ۱۶۱ نفر عنوان کرد.

رستگاری مجموع مسافرانی را که از طریق هواپیما به استان وارد شدند، ۸۵۸۲ نفر و مجموع مسافران خارج شده از طریق پرواز را ۹۴۳۱ نفر اعلام کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد افزود: مجموع آمار بازدید از بناهای شاخص نیز در این بازه زمانی، تعداد ۲۲۰ هزار و ۵۱۶ نفر بوده است.

کد خبر 739890

دیگر خبرها

  • ورود ۱۰ میلیون مسافر نوروزی در مازندران
  • بازدید بیش از ۴۲ هزار گردشگر از موزه‌های مازندران
  • حدود ۱۰ میلیون نفر شب اقامت نوروزی در مازندران
  • ثبت اقامت حدود ۸ میلیون ۸۸۸ هزار نفر _ شب در گیلان
  • موزه‌ها، اماکن تاریخی و فرهنگی گیلان در ۱۳ فروردین تعطیل است
  • اقامت حدود ۹ میلیون نفر شب مسافر در مازندران
  • بازدید ۲۲۰ هزار نفری مسافران نوروزی از جاذبه‌های گردشگری یزد
  • چند گردشگر خارجی به گیلان آمدند؟
  • موافقت اصولی با ۱۵۵ طرح گردشگری صادر شد
  • بازدید بیش از ۶۲ هزار نفر از اماکن مذهبی مازندران