Web Analytics Made Easy - Statcounter

پست تلگرامی فاطمه رهبر، نماینده سابق مجلس و عضو حزب موتلفه حاشیه ساز شد. آفتاب‌‌نیوز : پپست تلگرامی فاطمه رهبر، نماینده سابق مجلس و عضو حزب موتلفه حاشیه ساز شد.
وی در مطلبی به نقل قولی از بازوند استاندار کرمانشاه اشاره کرده و نوشته بود؛ «بازوند استاندار کرمانشاه گفته شب زلزله به جهانگیری زنگ زدم گفت تو جشن تولد رئیس جمهور هستیم فردا پیگیر میشیم» وی سپس نوشته است؛ دوستانی که انگشتاشون بنفش بود حالا کجایید!؟
این درحالیست که بنا به اخبار رسیده به خبرنگار ما نه تنها این خبر از اساس کذب است بلکه شخص حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان علاقه و اعتقادی به برگزاری چنین مراسمی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دروغ‌پردازی عجیب نماینده سابق اصولگرا درباره روحانی و جهانگیری در شب زلزله
در همین راستا پرویز اسماعیلی معاون اطلاع رسانی دفتر ریاست جمهوری در توئیتی به گفتگوی خود با استاندار کرمانشاه اشاره کرده و نوشته است؛ «آقای بازوند استاندار پرتلاش کرمانشاه از لحظه اول میان مردم زلزله زده، هماهنگ با رئیس جمهور وو همراه سایر نیروهای خوم امدادی، سپاه، ارتش، اورژانس و هلال احمر و ...بوده است.
صبح با ایشان تماس گرفتم سرپل ذهاب بود. دروغ را شنیده بود اما گفت رسیدگی به مردم مهمتر از پاسخگویی است. »
او در توئیتی دیگر از هزینه چنین بی اخلاقی هایی برای جریان اصولگرا نوشته است «هم در سوگ پیامبر اخلاق هم در سوگ اخلاقیم. آیا بزرگان اخلاق مدار جریان اصولگرا هزینه سنگین اینگونه دروغ ها برای کشور را می پذیرند؟»
منبع: خبرآنلاین

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۹۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوسف نوری استاندار مازندران می‌شود

قرار است یوسف نوری وزیر سابق آموزش و پرورش به‌زودی به استانداری مازندران انتخاب شود. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، یوسف نوری وزیر سابق آموزش و پرورش برای استانداری مازندران انتخاب می‌شود؛ انتصاب وی به این مسئولیت، نیازمند رأی اعتماد هیئت وزیران است.

به گزارش تسنیم، سید محمود حسینی‌پور از آبان 1400 مسئولیت استانداری مازندران را برعهده داشت که با حکم مخبر معاون اول رئیس‌جمهور به ریاست دبیرخانه دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی منصوب شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مصوبات مهم سفر رئیس‌جمهور به لرستان اجرایی نشد
  • بیست‌وپنجمین استاندار مازندران معارفه شد
  • ممکن است چهره جدیدی رئیس مجلس شود/ هیات رئیسه ترکیبی از دو جریان اصولگرا خواهد داشت
  • روایت حسن روحانی از گلایه سید احمد خمینی از رأی مخالف ۹۹ نماینده به میرحسین موسوی
  • وزیر سابق آموزش و پرورش استاندار مازندران شد
  • ۵ کاروان اهل سنت از استان کرمانشاه عازم حج تمتع می شوند
  • یوسف نوری استاندار مازندران می‌شود
  • بازیکن سابق لیگ پرتغال و تیم ملی زامبیا در کما
  • بازسازی بیش از ۸۰ درصد واحد‌های زلزله زده درخوی
  • بازسازی بیش ۸۰ درصد واحد‌های مسکونی در مناطق زلزله زده خوی