Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@02:07:24 GMT

آخرین وضعیت ترافیکی محورهای منتهی به مناطق زلزله زده

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۷۰۰۹۶

آخرین وضعیت ترافیکی محورهای منتهی به مناطق زلزله زده

رییس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به ترافیک سنگین در محورهای منتهی به مناطق زلزله‌زده، از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در این محورها خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رییس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به ترافیک سنگین در محور‌های منتهی به مناطق زلزله‌زده، از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در این محور‌ها خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ مراد حیدری با اشاره به ترافیک سنگین در محور‌های منتهی به مناطق زلزله زده، گفت: هم اکنون ترافیک درمحور‌های منتهی به ثلاث باباجانی و سرپل ذهاب، سنگین، اما روان است.

وی افزود: جهت روان شدن ترافیک در این محور‌ها به ناچار محدودیت‌های ترافیکی اعمال کرده‌ایم.

حیدری با بیان اینکه درچند بخش مسیر ایست و بازرسی قرار داده شده است، گفـت: تردد خودرو‌های باربری به سمت مرز پرویز خان و نیز خودرو‌های شخصی که بدون هدف و صرف بازدید به مناطق زلزله زده آمده‌اند، ممنوع است.

وی از فعالیت ۴۵ اکیپ پلیس راه در محور‌های منتهی به مناطق زلزله زده خبر داد و اظهار کرد: ترافیک سنگین مسیر موجب کندی امر امدادرسانی شده است.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه از مردم خواست کمک‌های خود را به نهاد‌های امدادی مانند هلال احمر داده و از آمدن به مناطق زلزله زده خودداری کنند.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۰۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سرهنگ "پیمان کرمی" روزچهارشنبه اظهار کرد: این ترافیک در خط جنوبی آزادراه کرج - قزوین حدفاصل محمدشهر تا پل فردیس و در آزادراه کرج - تهران محدوده فردیس تا گرمدره کرج سنگین است.

بیشتر بخوانید: چطور عوارض آزادراهی را الکترونیکی پرداخت کنیم؟

وی اضافه کرد: اکنون وضعیت ترافیک در خط شمالی آزادراه کرج - قزوین دربرخی مناطق پرحجم گزارش شده است.

کرمی از رانندگان خواست زمان سفر خودرا مدیریت کرده و و از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کنند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

استان البرز دارای یک هزارو۵۶۰کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است و ۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های این استان است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228256 برچسب‌ها وضعیت راه ها

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • بارش باران در محورهای ۱۲ استان کشور
  • ترافیک سنگین در محور دامغان - سمنان
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • پادکست | ترافیک سنگین در محورهای چالوس و تهران پردیس
  • ترافیک سنگین در محور هراز و آزادراه قزوین کرج تهران
  • ترافیک سنگین در محور هراز/ فاقد مداخلات جوی در محورهای شمالی
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۳ اردیبهشت
  • ترافیک در محور هراز سنگین است