Web Analytics Made Easy - Statcounter

آواربرداری، تامین مصالح و احداث اسکان موقت روستاییان زلزله زده استان کرمانشاه به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء واگذار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، با امضای تفاهم نامه ای بین  رییس بنیاد مسکن و فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌ الانبیاء (ص)، آواربرداری، تامین مصالح و احداث اسکان موقت روستاییان زلزله زده استان کرمانشاه به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء واگذار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تفاهم نامه به امضای سردار عبداللهی، رئیس قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء و علیرضا تابش، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی رسید.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۰۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاوم سازی ۴۸ هزار واحد مسکونی در کهگیلویه و بویراحمد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، موسوی در حاشیه کلنگ زنی پارک اسکان عشایر در روستای دلی بجک بویراحمد افزود: این تعداد واحد مسکونی ۵۵ درصد بالاتر از میانگین کشوری است.
وی در خصوص کلنگ زنی پارک اسکان عشایردلی بجک گفت: برای ساخت این پارک که هزار و ۲۰۰ متر مربع مساحت دارد ، ۱۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد همچنین از در دست ساخت بودن ۱۳ هزار واحد مسکونی در استان خبرداد و افزود: ۶ هزار واحد از این تعداد تحویل متقاضیان گردید.
موسوی همچنین اضافه کرد: از آغاز تاسیس بنیاد مسکن در استان تاکنون ۳۶ هزار فقره سند شهری و روستایی صادرشده است.
موسوی گفت: بازگشایی معابر به متراژ هزار و ۷۰۰ متر مربع، سنگ فرش به متراژ ۲۰ هزار، جدول کشی و اجرای کانال به متراژ ۲۳ هزار و ساماندهی فضا‌ها به متراژ ۴۰ هزارمترمربع از دیگر فعالیت‌های اجرایی بنیاد مسکن استان درسال گذشته است.

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه کمیته قضایی سه جانبه مقابله با تروریسم میان ایران، عراق و سوریه
  • امضای تفاهم‌نامه قضایی میان ایران، عراق و سوریه
  • واگذاری ۴ هزار واحد مسکونی بنیاد مسکن قم تا پایان امسال
  • آغاز ساخت ۷هزار و ۵۴۲ واحد مسکونی در قم از سال ۱۴۰۰
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و یک شرکت صنعتی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و شرکت صنعتی
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی بنیاد مسکن قم تا پایان سال
  • مقاوم سازی ۴۸ هزار واحد مسکونی در کهگیلویه و بویراحمد
  • امضای تفاهم‌نامه مشترک دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس و واحد تهران شرق
  • امضای تفاهم‌نامه مشترک صداوسیما و دانشگاه آزاد همدان