Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-03-19@06:26:54 GMT

نرخ کرایه سواری و تاکسی بین شهری ۹۶

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۷۰۲۶۹

نرخ کرایه سواری بین شهری ۹۶ ،  نرخ کرایه تاکسی بین شهری ۹۵ ، نرخ کرایه تاکسی بین شهری ۱۳۹۶ ،سواری بین شهری ترمینال غرب ، کرایه سواری تهران همدان ، نرخ کرایه بین شهری مازندران

جدول کرایه های بین شهری با سواری

براساس اعلام اتحادیه شرکت های تعاونی سواری، جدول کرایه های بین شهری به شرح ذیل می باشد:

( کرایه خودرو پژو و سمند –  سرویس ۴ نفره)

مبدامقصدقیمت – تومانتهرانآستارا۷۳٫۵۰۰تهرانآمل (مسیر فیروزکوه)۴۳٫۵۰۰تهراناراک۴۱٫۵۰۰تهراناردبیل۸۷٫۵۰۰تهراناصفهان۶۰٫۰۰۰تهرانانزلی۴۹٫۵۰۰تهرانایلام۹۶٫۵۰۰تهرانبابل (مسیر فیروزکوه)۴۳٫۵۰۰تهرانبابلسر۴۵٫۰۰۰تهرانتبریز۸۷٫۵۰۰تهرانچالوس۴۲٫۵۰۰تهرانتنکابن  (مسیر رشت)۵۷٫۵۰۰تهرانخرم آباد۵۶٫۵۰۰تهراندماوند۷٫۰۰۰تهراندامغان۳۲٫۰۰۰تهرانرامسر۴۶٫۰۰۰تهرانرشت۴۸٫۵۰۰تهرانزنجان۴۳٫۵۰۰تهرانساری۴۶٫۰۰۰تهرانساوه۱۸٫۵۰۰تهرانسمنان۲۱٫۰۰۰تهرانسنندج۸۵٫۰۰۰تهرانسبزوار۶۹٫۰۰۰تهرانفرودگاه امام۷٫۰۰۰تهرانفیروزکوه۱۵٫۰۰۰تهرانقزوین۱۸٫۵۰۰تهرانقم۱۶٫۰۰۰تهرانکاشان۳۸٫۰۰۰تهرانکرمانشاه۸۵٫۰۰۰

ساتین

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ساتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۰۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر به اصفهان + بهترین زمان، راهنمای راه های دسترسی و معرفی

اصفهان با آثار تاریخی، غذاهای سنتی، صنایع دستی و مکان های تفریحی و دیدنی از مقاصد مناسب برای سفر است.

به گزارش ایمنا، اصفهان از استان‌های مرکزی ایران است که از شرق به استان‌های یزد و خراسان جنوبی، از شمال به استان‌های سمنان، قم و مرکزی، از غرب به استان‌های لرستان و چهارمحال و بختیاری، از جنوب به استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و فارس محدود است.

شهر اصفهان در دامنه شرقی رشته کوه های زاگرس واقع و بر روی آبرفت زاینده رود بنا شده است، این کلانشهر تاریخی به نصف جهان معروف است و وجود جاذبه های گردشگری و تاریخی در کنار طبیعت زیبا باعث شده هر سال افراد زیادی از سراسر جهان و ایران به آن سفر کنند.

بیشتر بخوانبد:

غذاهای سنتی و معروف اصفهان

جاذبه های گردشگری و مکان های تاریخی اصفهان + آدرس

طرح زوج و فرد اصفهان در نوروز اجرا می‌شود؟

آب و هوای اصفهان

اصفهان دارای آب و هوای نیمه کویری، زمستان‌ های سرد و خشک و تابستان های گرم و خشک است، ولی در بهار و پاییز هوا معتدل‌تر می شود. از لحاظ جغرافیایی، اصفهان در منطقه نیمه بیابانی قرار دارد. مناطق شمالی و شرقی این استان دارای آب و هوای کویری و مناطق جنوبی آن آب و هوای خنک‌تری دارد.

بهترین زمان سفر به اصفهان

بهترین زمان سفر به اصفهان پاییز و بهار است.

سفر به اصفهان با ماشین شخصی

سفر با وسیله نقلیه شخصی به اصفهان یکی از متداول‌ترین راه‌های سفر است و جاده‌های متصل به آن از کیفیت بالا و امکانات خوبی برخوردارند.

اگر در تهران زندگی می‌کنید با حرکت در مسیر آزادراه و گذر از قم، کاشان و شاهین شهر به اصفهان خواهید رسید.مسیر تهران تا اصفهان تقریبا ۴۵۰ کیلومتر است.

اگر در غرب کشور و شهرهایی مثل سنندج و کرمانشاه ساکن هستید، مسیر همدان، ملایر، اراک و شاهین شهر، شما را به شهر توریستی اصفهان می‌رساند؛ برای سفر از جنوب کشور به اصفهان می‌توانید مسیر ۹۳۰ کیلومتری سیرجان، شهر بابک، آباده، شهر رضا را در پیش بگیرید.

در صورتی که قصد سفر از شهرهای شرقی کشور نظیر بیرجند را دارید، سفری ۱۰ ساعته پیش رو خواهید داشت که با گذر از خوسف، طبس، خور و نایین همراه است.

سفر به اصفهان با اتوبوس

سفر با اتوبوس نسبت به هواپیما ارزان‌تر است، بنابراین اگر به فکر یک سفر اقتصادی هستید، اتوبوس گزینه بهتری است. شما می‌توانید از اکثر پایانه‌های مختلف در شهرهای ایران بلیط اتوبوس اصفهان تهیه کنید.

ترمینال های اصفهان

اصفهان ۴ ترمینال در قسمت‌های مختلف شهر دارد که در ادامه آدرس هرکدام را می‌بینید:

ترمینال کاوه در شمال: اصفهان، بلوار کاوه ترمینال صفه در جنوب: بزرگراه شهید دستجردی، نرسیده به بزرگراه شهدای صفه ترمینال جی در شرق: خیابان همدانیان، خیابان جی ترمینال زاینده رود در غرب: اصفهان، خیابان سهروردی سفر به اصفهان با قطار

ایستگاه راه‌آهن اصفهان از ایستگاه‌های قدیمی کشور است که به شهرهای مهمی ازجمله شیراز، زاهدان، مشهد، بندرعباس، کاشان و تهران دسترسی دارد.

راه آهن اصفهان

آدرس راه‌آهن اصفهان: اصفهان، بزرگراه شهید دستجردی، روبروی سپاهان شهر، جنب مجتمع سیتی سنتر

شماره تماس: ۳۶۹۱۲۶۶۳-۰۳۱

سفر به اصفهان با هواپیما

پرواز به فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان، همه‌روزه و توسط ایرلاین‌های مختلف صورت می‌گیرد. این فرودگاه دارای دو ترمینال برای پروازهای داخلی و خارجی است و برای دسترسی به شهر باید از تاکسی‌های شبانه‌روزی فرودگاه یا تاکسی‌های اینترنتی استفاده کنید. فاصله زمانی فرودگاه تا مرکز شهر تقریبا نیم ساعت است.

فرودگاه اصفهان

آدرس: اصفهان، انتهای بزرگراه شهرک صنعتی جی، فرودگاه بین المللی شهید بهشتی

حمل و نقل عمومی در اصفهان

حمل و نقل عمومی در اصفهان شامل مترو، اتوبوس های تندرو، تاکسی، تاکسی های آنلاین، دوچرخه و حتی درشکه و اسب است. همچنین به دلیل نزدیک بودن جاذبه های گردشگری در اصفهان می توانید با رسیدن به یک منطقه بقیه مسیر را پیاده طی کنید. در ضمن یکی از نکات مهم در سفر به اصفهان آشنایی با اصفهان کارت است که نوعی کارت اعتباری بوده و برای پرداخت هزینه های حمل و نقل عمومی در اصفهان استفاده می شود. حتی با اصفهان کارت می‌ توانید از برخی مکان های دیدنی شهر مانند باغ پرندگان و آکواریوم اصفهان بازدید کنید. این کارت ها را می توانید از باجه های اتوبوسرانی در کنار ایستگاه های اتوبوس تهیه کرده و تا ۲۰ هزار تومان قابلیت شارژ دارند.

مترو اصفهان

خط یک متروی اصفهان اکنون فعال است و شمال به جنوبی این شهر را به هم متصل می‌کند.

اتوبوسرانی اصفهان

اصفهان به سیستم اتوبوس های پرسرعت مجهز است و تقریبا تمام سطح شهر را پوشش می دهد. برای پرداخت هزینه اتوبوس ها باید اصفهان کارت تهیه کنید.

تاکسی شهری اصفهان

تاکسی های اصفهان نیز یکی از بهترین وسایل نقلیه در اصفهان محسوب می شوند که این تاکسی ها خود چندین نوع دارند؛ تاکسی های ویژه فرودگاه، تاکسی مدارس، تاکسی بی سیم، تاکسی گردشگری، تاکسی ویژه پایانه های مسافربری و تاکسی های آنلاین. تقریبا همه تاکسی های اصفهان به سیستم پرداخت الکترونیکی مجهز بوده و با استفاده از اصفهان کارت قابل پرداخت هستند.

دوچرخه عمومی اصفهان

برای استفاده از دوچرخه به عنوان وسیله نقلیه در اصفهان، می توان دوچرخه به صورت ساعتی اجاره کرد.

درشکه و اسب در اصفهان

در برخی از جاهای دیدنی مانند میدان نقش جهان درشکه و اسب وجود دارد.

کد خبر 736672

دیگر خبرها

  • نرخ کرایه تاکسی در اراک ۵۰ درصد افزایش یافت
  • رانندگان متخلف تاکسی جریمه سنگین می‌شوند
  • کرایه تاکسی در قزوین ۴۱ درصد گران شد
  • افزایش ۵۰ درصدی نرخ تاکسی در اراک
  • ۶۰۰ تاکسی فرسوده در ارومیه نیاز به نوسازی دارد
  • سفر به اصفهان + بهترین زمان، راهنمای راه های دسترسی و معرفی
  • کاریکاتور/ شگرد تاکسی‌های اینترنتی برای افزایش کرایه‌ها
  • این هم شگرد جدید تاکسی‌های اینترنتی برای افزایش کرایه‌ها
  • کرایه تاکسی و بلیت مترو در سال آینده چقدر است؟
  • کاریکاتور/ شگرد تاکسی‌های اینترنتی برای افزایش کرایه‌ها / توقف دارم لطفا قبول کنید!