Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی با اشاره به وضعیت غرب آسیا افزود: هدف اصلی استکبار جهانی از ایجاد آشوب و بحران سازی در حوزه اقتصادی، فرهنگی، امنیتی و نظامی، گردش مالی از فروش تسلیحات به کشور‌های منطقه است و اقتصاد کارتل‌های بزرگ غرب و آمریکا نمی‌چرخد مگر با بحران سازی، به‌طوری‌که شش دهه نگذاشتندغرب آسیا نفس آرامی بکشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



*حمایت ایران از جبهه‌های مقاومت اسلامی مانع گسترش جنگ افروزی درمنطقه شد

وی بابیان این‌که قدرت‌هایی با اصطلاح بزرگ جهانی تنها راهکار برون‌رفت از بحران‌های اقتصادی کشورهایشان را ایجاد جنگ‌های نیابتی، مذهبی، طایفی و... می‌دانند، تصریح کرد: با همه دسیسه‌های استکبار جهانی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با حمایت از جبهه‌های مقاومت اسلامی مانع گسترش آتش وجنگ افروزی در غرب آسیا شده است.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای ناامن کردن کشور‌های اسلامی خاطرنشان کرد: ایجاد اختلاف بین دو قطب ایران و عربستان از برنامه‌های راهبردی استکبار جهانی است و امروز شاهد پیوند نامبارک حاکمان جوان عربستان با اسرائیل برای مقابله لبنان و حزب‌الله هستیم.

فرماندار تربت‌جام ابراز داشت: طراحان و قدرت‌های بزرگ جهانی برای بحران سازی در منطقه خواب‌های زیادی دیده‌اند که جبهه‌های مقاومت اسلامی و حزب‌الله لبنان؛ چهار دهه خواب‌های آنان را پریشان و آشفته کرده است.

رستمی حمایت قاطع ملت ایران از جبهه‌های مقاومت اسلامی را یک حرکت راهبردی دانست وبیان داشت: حزب‌الله لبنان در طول چهار دهه به‌جز دفاع از تمامیت ارضی لبنان و مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی کارنامه دیگری ندارد و بیشترین هزینه را این گروه مقاومت اسلامی در منطقه برای مبارزه با گروه‌های تروریستی به‌خصوص داعش پرداخته است.

* همه باید تلاش کنیم تا در دام ماجراجویی‌های غرب و حکام منطقه قرار نگیریم

وی با اشاره به سیاست دولت در مقابل این حوادث اذعان کرد: به‌عنوان یک کارشناس سیاسی در چنین شرایطی با پیروی از تدابیر و منویات رهبر معظم انقلاب و شورای امنیت ملی براساس حکمت و مصلحت همه باید تلاش کنیم که در دام ماجراجویی‌های غرب و حکام منطقه قرار نگیریم.

وی یادآور شد: در دنیای پرآشوب کنونی که همه قدرت‌های جهانی خودشان را با منفعت، باقدرت، با اقتصاد و رفاه مردمانشان تعریف می‌کنند، بایدهمه تلاش کنیم تا ضمن فعال کردن حوزه‌های دیپلماسی قوی و البته تقویت بنیان‌های بازدارندگی تمام توطئه‌ها و فتنه‌های دشمن در منطقه و جهان را نقش بر آب کنیم.

رستمی با اشاره به این‌که بازنده اصلی بازی‌های اخیر منطقه مثل گذشته، آمریکایی‌ها و باز عربستان است، تأکید کرد: امروز بیش از هرزمانی نیازمند همدلی و اجماع ملی برای افزایش و تقویت قدرت دفاعی کشور در مقابل رخدا‌دهای نامبارک منطقه هستیم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۰۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه الجزیره قطر بامداد یکشنبه از حملات هوایی شدید اسرائیل به مناطق جنوبی لبنان خبر داد.

الجزیره گزارش داد که شهرک‌های «مارون الرأس»، «طیرحرفا» در جنوب لبنان ۶ مرتبه هدف حمله هوایی اسرائیل قرار گرفت.

شبکه خبری المیادین نیز تأیید کرد که جنگنده‌های ارتش اشغالگر صهیونیستی دو روستای «مارون الراس» و «طیرحرفا» در جنوب لبنان را چندین نوبت هدف بمباران هوایی قرار دادند.

گفتنی است که اسرائیل برای جبران شکست‌های خود در مقابله با گروه‌های مقاومت فلسطین و لبنان، مناطق غیر نظامی در غزه و جنوب لبنان را هدف قرار می‌دهد.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های اسرائیلی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6090475

دیگر خبرها

  • عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها
  • استان بوشهر خط مقدم محور مقاومت ایران اسلامی است + تصویر
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • حملات حزب‌الله به چند پایگاه صهیونیستی
  • حزب‌الله لبنان موضع «السماقه» را هدف قرار داد
  • حکایت آمریکایی که دیگر «آمریکا» نیست
  • تصاویر حمله حزب الله لبنان به مقر نیرو‌های گولانی
  • حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ده‌ها موشک به پایگاه میرون
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ۳۰موشک به پایگاه میرون صهیونیستی