Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهنگ > سینما - نوید محمدزاده با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرامش از کسانی که دعوتش را برای ارسال کمک‌های نقدی و غیرنقدی به کرمانشاه اجابت کردند، تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نوید محمدزاده، بازیگر کرد تئاتر و سینما که با وقوع زلزله در غرب کشور علاوه بر اعلام شماره حساب، مکانی را برای دریافت کمک‌های غیرنقدی مردم اعلام کرده بود با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرامش گفت: «دست همه‌تان درد نکند، چه کسانی که یک جفت جوراب فرستادند، چه کسانی که فرش  ۱۲ متری فرستادند، از همه‌تان ممنونم، چه کسانی که ۱۰۰ تومان فرستادند، چه کسانی که میلیون‌ها تومان به ما کمک کردند، دست همه‌تان را می‌بوسم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او ادامه داده است: «فقط یک خواهش دارم، ما کمک‌های غیرنقدی را تا ساعت هشت امشب می‌گیریم و بعد از آن دیگر کمک‌های غیرنقدی نمی‌گیریم و فقط کمک‌های نقدی می‌گیریم. من به همراه کسانی که در این دو روز بسیار بیشتر از من زحمت کشیدند به این نتیجه رسیدیم که فقط به فکر امروز نباشیم، بحث، بحث دو هفته دیگر است و بحث سرمای کشنده که می‌شود با آن پول به کمک شما کار بهتری برایشان انجام داد.» 

58242 

کلید واژه‌ها : بازیگران سینما و تلویزیون ایران -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۰۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوپرگل بازیکن ایرانی از فاصله 50 متری در لیگ ژاپن!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 12 شهاب زاهدی لژیونر ایرانی تیم آویسپا فوکوئوکا ژاپن پس از اینکه در دو مسابقه پیاپی در جِی لیگ ژاپن مقابل هیروشیما و جوبیلو ایواتا موفق شده بود سه گل به ثمر رساند، هفته گذشته علی‌رغم درخشش قابل توجه برابر توکیو وِردی نتوانست این کار را انجام بدهد و سه موقعیت خطرناک او تبدیل به گل نشد، اما امروز به بهترین شکل دروازه حریف‌شان را باز کرد. او از غفلت دروازه بان استفاده کرد و از فاصله 50 متری یک سوپرگل زد. این لحظات را با آهنگ فوتبالیست‌ها می‌بینید.

دیگر خبرها

  • سوپرگل بازیکن ایرانی از فاصله 50 متری در لیگ ژاپن!
  • شرایط سخت رزیدنت‌ها و پزشکان طرحی/ تعهد محضری و ضمانت می گیریم
  • چرا بدن درد می‌گیریم؟
  • چرا بدن‌درد می‌گیریم؟
  • عکس/تشکر کودکان غزه ای از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • نوید روزهای خوش برای کویرنشینان/دریای عمان؛ ناجی خراسان جنوبی
  • به روز رسانی| اوسمار: تا روز آخر می جنگیم
  • پوچتینو: از تاتنهام محبوبم سه امتیاز را می‌گیریم
  • اقدام عجیب فوتبال فرانسه برای مقابله با نمادهای اسلامی
  • فیلم/ تشکر رهبر انقلاب از معلمان