Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا بین تیم های الهلال عربستان و اوراواردز ژاپن فردا، بیست و هفتم آبان ماه، در عربستان برگزار می شود

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا بین الهلال و اوراواردز را یک داور اردنی قضاوت می کند.

دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا بین تیم های الهلال عربستان و اوراواردز ژاپن فردا، بیست و هفتم آبان ماه، در عربستان برگزار می شود و قهرمانان غرب و شرق آسیا به مصاف یکدیگر می روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما قضاوت این بازی که در آن یک تیم عربستانی نماینده ی منطقه غرب قاره کهن خواهد بود، به یک داور عرب سپرده شده است. ادهم مخادمه، داور اردنی باید راند اول جدال این دو تیم را داوری کند. این داور ۳۰ ساله از سال ۲۰۱۳ به جرگه ی داوران بین المللی وارد شده و در طی ۴۶ مسابقه ای که قضاوت کرده، ۱۴۷ کارت زرد و ۵ کارت قرمز به بازیکنان نشان داده است.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۱۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه می‌شد اگر پرسپولیس الدحیل را شکست می‌داد؟ | چی می‌شد اگه ...

پرسپولیس در شبی که به برد مقابل الدحیل نایز داشت نتوانست این تیم را شکست بدهد

سرخپوشان پایتخت در شبی که می‌توانستند تاریخ‌سازی کنند، با شکست مقابل الدحیل قطر از لیگ قهرمانان آسیا حذف شدند.

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته ششم و پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2024، در ورزشگاه آزادی به مصاف الدحیل قطر رفت و در حالی که می‌توانست با کسب پیروزی به عنوان یکی از تیم‌های برتر دوم گروه‌ها راهی مرحله حذفی شود، با نتیجه 2 بر 1 مغلوب حریف قطری خود شد و با 8 امتیاز در رده دوم گروه E قرار گرفت و از صعود به دور بعد بازماند.

شاگردان یحیی گل‌محمدی که در این بازی احتیاج مبرمی به پیروزی داشتند، بازی را خوب آغاز کردند و در دقیقه 7 توسط شهاب زاهدی به گل رسیدند، اما در ادامه الدحیل با گل‌های محمد مونتاری و مایکل اولونگا بازی را به سود خود برگرداند.

پرسپولیس در این بازی پنالتی هم از دست داد تا حسرت حذف از لیگ قهرمانان آسیا برای هواداران این تیم دوچندان شود.

اگر پرسپولیس به دور حذفی صعود می‌کرد، با توجه به سابقه و پتانسیل پرسپولیس، شانس این تیم برای صعود به مراحل بالاتر و حتی فینال لیگ قهرمانان آسیا نیز دور از دسترس نبود.

حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا، پایانی تلخ برای حضور این تیم در رقابت‌های باشگاهی قاره کهن بود. سرخپوشان که در سال‌های اخیر عملکرد قابل قبولی در لیگ قهرمانان آسیا داشتند، در این دوره ناکام ماندند تا هواداران این تیم از حضور تیم محبوب شان در رقابت های آسیایی ناامید شوند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • چه می‌شد اگر پرسپولیس الدحیل را شکست می‌داد؟ | چی می‌شد اگه ...
  • پرسپولیس در بین پرطرفدارترین تیمهای اینستاگرام!
  • بازگشت نیمار به بارسلونا؟
  • شرط الهلال برای بازگشت نیمار به نیوکمپ
  • قضاوت داور چهارمحالی در مسابقات تنیس روی میز کشور
  • قضاوت داور چهارمحال و بختیاری در مسابقات تنیس روی میز کشور
  • سرمربی الهلال و صحبتهای جالب در مورد ماه رمضان
  • الهلال آینده دروازه‌بانی عربستان را خرید
  • مصدومیت ستاره‌های الهلال و النصر در اردوی عربستان
  • حاشیه جدید البلیهی: رونالدو نه، مثل خودم شادی می‌کنم!