Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از پرسنل نیروی زمینی ارتش در حین انجام مأموریت کمک‌رسانی به مردم زلزله‌زده غرب کشور به شهادت رسید.

ستوان‌یکم “حسن نیرپور” از پرسنل کادر هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران که در مأموریت کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان غرب ایران به‌سر می‌برد در حین انجام مأموریت کمک‌رسانی بر اثر ایست قلبی به شهادت رسید.

وی از روزهای نخستین آغاز عملیات امدادرسانی نیروهای مسلح در میدان حضور داشته و امروز در حین امدادرسانی و کمک به مردم زلزله‌زده یکی از روستاهای حاشیه سرپل ذهاب، به شهادت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از مسئولان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تأیید این خبر به خبرگار تسنیم اعلام کرد که روند کمک‌رسانی نزاجا کنار سایر نیروهای مسلح همچون سپاه و بسیج با قدرت ادامه دارد.

***

امیر سرتیپ جلیل رجبی فرمانده بهداشت و درمان ارتش در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، اعلام کرد: مرتضی قبادی از اعضای کادر بهداشت و درمان ارتش به دلیل فعالیت زیاد و استرس های وارده در حین کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان و بر اثر ایست قلبی، به شهادت رسید.

شهید مرتضی قبادی عضو کادر بهداشت و درمان ارتش از بهیاران بیمارستان ۵۲۰ ارتش در کرمانشاه بوده است.


تصویری از شهید قبادی

منبع: ساتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۱۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شغل جالب و عجیب عمو کاووس نون خ ۵

به گزارش پارس نیوز ، ماشاالله وروایی (زاده ۱۳۲۹کرمانشاه)، بازیگر و عضو امداد و نجات هوانیروز ارتش و هم چنین از اعضای تیم مهندسی پرواز‌های هوانیروز و سرهنگ بازنشسته ارتش ایران، اهل ایران است

ماشاالله وروایی زاده ۱۳۲۹ در کرمانشاه و اهل روستای وروا در منطقه درود فرامان است. در دانشگاه افسری نیروی هوایی ارتش تحصیلات خود را گذرانده و کار خود را در کادر پرواز در کار‌های نمایش و هنر آغاز کرده‌است.

سپاس از سرهنگ خلبان رحیم عینی فرمانده محترم پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه و دیگر همکاران و همرزمان همیشه سرافرازم به پاس لطف بی شمارشان به بنده و تمامی عوامل سریال دلنشین نون. خ.

وجودم بینهایت مملو از شور و نشاط است که چنین شریف سرشتانی در کنار خود دارم، امید است تا به لطف ایزدمنان همیشه مایه سرافرازی تمام همکاران و عزیزانم باشم.

لبخندتان جاودان

"ماشاءاله وروایی خادم کوچک ملت "

شغل واقعی عمو کاووس نون خ ۵ با تیپی شیک و جنتلمن!

 

دیگر خبرها

  • شغل جالب و عجیب عمو کاووس نون خ ۵
  • درباره اولین شهید ترور جمهوری اسلامی ایران
  • فوت مرد میانسال بر اثر صاعقه در کرمانشاه
  • انجام ۸۳ سورت پرواز برای امدادرسانی به سیل‌زدگان بلوچستان
  • انقلاب اسلامی به برکت وجود نعمت ولایت امروز کشوری مقتدر است
  • انفجار بمب هنگام تلاش یک صهیونیست برای برداشتن پرچم فلسطین
  • ارتش و سپاه؛ لشکر خدمت
  • ماجرای پیشگویی امام خمینی(ره) از شهادت فرزند آیت‌الله ‌شاه‌آبادی
  • ادامه امداد رسانی به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان
  • نیروی هوایی، آب و مواد غذایی برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان ارسال کرد