Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@12:34:09 GMT

امداد رسانی به حادثه دیدگان ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۷۱۲۹۵

امداد رسانی به حادثه دیدگان ادامه دارد

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امشب ششمین شب حادثه تلخ و ناگوار زلزله در منطقه کرمانشاه به ویژه مردم عزیز سرپل ذهاب و روستاهای اطراف است و همچنان کمک و امداد رسانی ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امشب ششمین شب حادثه تلخ و ناگوار زلزله در منطقه کرمانشاه به ویژه مردم عزیز سرپل ذهاب و روستاهای اطراف است و همچنان کمک و امداد رسانی ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرتیپ کیومرث حیدری تاکید کرد: سربازان ولایت مدار ارتش فداییان ملت قدر شناس ایران هستند و کمک رسانی به حادثه دیدگان را وظیفه شرعی خود می دانند.

امیر کیومرث حیدری با بیان اینکه امداد رسانی بخش های مختلفی دارد تاکیدکرد: ارسال چادر و غذا یک بخشی از کمک رسانی است اما مهمتر از همه در روز های آتی نایلون، موکت و تجهیزات گرمایشی است که هوا رو به سردی رفته است.

وی تصریح کرد: هرچه هوا رو به سردی برود مشکلات مردم بیشتر خواهد شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش اظهار کرد: تامین امنیت بخش دیگری از کمک به هموطنان عزیزمان است که نیروهای مخصوص را ساماندهی کردیم و در بخش های مختلف شهر جهت برقراری امنیت استقرار دادیم. البته حضور نیروهای نظامی و انتظامی دلگرمی را برای حادثه دیدگان به همراه دارد.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری در خصوص توزیع چادر، پتو، نایلون و مواد غذایی عنوان کرد: گروههای چند نفره را تشکیل دادیم و منطقه به منطقه حضور یافته و ابتدا آمار خانواده ها را میگیریم و بلافاصله موارد مورد نیاز آنها را تقدیم میکنیم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۱۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریادار ایرانی: با همت مردم به راه خود ادامه می‌دهیم

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، امیر دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در اظهاراتی گفت: ۴۵ سال است که دشمن ما را تهدید می‌کند اما ما هیچ‌گاه عقب نکشیدیم و تسلیم آن‌ها نشدیم.

بیشتر بخوانید: دریادار ایرانی: نیروی دریایی در دفاع از حد و مرز نوار ساحلی کشور با اقتدار عمل می‌کند

وی در گفت‌وگو با شبکه المیادین تاکید کرد: پیام ما پیش از این به دشمن رسیده بود و امروز با همت مردم نیز آن را تکرار می‌کنیم؛ به راه خود ادامه خواهیم داد.

دریادار شهرام ایرانی در حاشیه مراسم رژه ارتش نیز درباره تغییر موازنه قوا در منطقه، اظهار کرد: خیلی وقت است که موازنه قوا در منطقه با وجود نیروی مقاومت تغییر کرده است. امروز با عملیات وعده صادق به همه ثابت شد که مسلمانان در کنار هم یک حرف می زنند و آن حرف حمایت از مظلوم و مقابله با ظالم است.

وی افزود: با عملیات وعده صادق به همه جهان ثابت شد که چگونه قدرت واقعی با قدرت پوشالی در صحنه عمل می‌کند. ادامه این روند ان شاءالله اینگونه است که دولت های منطقه خواست مردم خود را انجام دهند و این دولت ها بیدار می شوند و متوجه می شوند که ملت‌های خود چه می‌خواهند.

انتهای پیام

کد خبر: 1227508 برچسب‌ها ارتش جمهوری اسلامی ایران

دیگر خبرها

  • توضیحات وزیر کشور در مورد آخرین وضعیت امداد رسانی به استان‌های درگیر سیل
  • ۴۹۱ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان امدادرسانی شدند
  • نجات سه سیل‌زده استان هرمزگان توسط نیروی دریایی ارتش
  • نجات جان سه نفر از سیل‌زدگان هرمزگانی توسط نیروهای نداجا
  • امداد رسانی به عشایر در آباده
  • استانداردترین روش‌های غریق نجات توسط ناجیان استفاده می شود
  • دریادار ایرانی: با همت مردم به راه خود ادامه می‌دهیم
  • آمادگی هلال احمر کرمان برای امداد رسانی
  • ۱۳۵ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان امدادرسانی شدند
  • امدادرسانی به ۱۳۵ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان