Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@15:14:52 GMT

تشکر اینستاگرامی به سبک مرتضی پور علی گنجی + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۷۱۳۴۳

تشکر اینستاگرامی به سبک مرتضی پور علی گنجی + فیلم

‍‍‍‍‍‍

 به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  مرتضی پورعلی گنجی مدافع ملی پوش ایرانی تیم السد قطر به تازگی به عنوان بازیکن ماه این باشگاه انتخاب شده است. عنوانی که پس از نظر سنجی صفحه اینستاگرام رسمی باشگاه السد در کنار  بغداد بونجاح، دیگر نامزد این عنوان ، بخاطر عملکرد تهاجمی و خوب این بازیکن جوان و به ثمر رساندن 2 گل در طول رقابت‌های این فصل لیگ ستارگان قطر، به او داده شد و پیام‌های تبریک را از سوی هم  فوتبالیست های ایرانی  به سوی او روانه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پور علی گنجی در جدیدترین پست اینستاگرام خود، با انتشار پیام‌های تبریک دوستانش، از همه آنها تشکر کرد.

مرتضی پور علی گنجی در اینستاگرام خود نوشت: " سلام از همه عزيزانی كه از طريق مسج يا پست عكس و استوری در اينستاگرام به من تبريكی گفتن خيلی خيلی ممنونم و دستشونو ميبوسم و خيلی خوشحالم كه دوستام از پيشرفتم خوشحال ميشن،دمتون گرم تنها كاری كه ميتونم بكنم اينه كه سعی كنم دست از تلاش بر ندارم مرسی. خدايا اول ظرفيت بده بعد عزت و هر چيزی كه خوبه بده".

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی     انتهای پیام/ جدیدترین پست اینستاگرام مرتضی پورعلی گنجی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۱۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه گروهی عکس «مردم درود»

دریافت 11 MB

به گزارش خبرنگار مهر، نمایشگاه گروهی عکس «مردم درود» آثار جمعی از هنرجویان رشته عکاسی در نگارخانه آتیه نیشابور برپا شد. در این نمایشگاه ۱۹ اثر از ۱۱ عکاس با ابعاد ۶۰ در ۴۰ سانتی متر به روی دیوار نگارخانه آتیه نیشابور رفت و مرتضی امین الرعایایی، مدرس دوره و نمایشگاه گردان این رویداد هنری است.

در نمایشگاه عکس «مردم درود» آثاری از نازنین بیات ترک، سوگند بردبار، زهره پیوندی، مبینا تازیکی، آرزو حاجیان، ناهید زرگرانی، پانیذ زرندی، خاطره شیردل، سمیه عباسی، مهلا قلعه نویی و مهسا مهربانی به نمایش گذاشته شد. مقدمه این نمایشگاه را محسن کابلی، عکاس برجسته کشور نوشته و پوستر نمایشگاه نیز توسط نیکان هاشمیان طراحی شده است.

نمایشگاه «مردم درود» تا روز پنج شنبه ۳۰ فرودین در ساعات ۱۸ تا ۲۲ میزبان علاقمندان است.

تصویربردار: مرتضی امین الرعایایی

کد خبر 6081945

دیگر خبرها

  • پیام حمله سپاه به اسرائیل از نگاه مرتضی نبوی /هماهنگی میان «میدان» و «دیپلماسی» شرط عقل است
  • تشکر باشگاه سپاهان از تیم فوتبال و حمایت هواداران تیم
  • (عکس) لقب جذاب اینستاگرامی پرتغالی‌ها برای مهدی طارمی
  • عامل ساخت پیام‌های جعلی و هتک حرمت افراد در اینستاگرام دستگیر شد
  • (عکس‌) تبریک تولد پرسپولیس به ستاره بدشانس
  • پیام سپاهان برای تیم و هواداران پس از برد دربی
  • تبریک تولد پرسپولیس به شماره هشت بدشانس (عکس)
  • عکس‌| تبریک تولد پرسپولیس به ستاره بدشانس
  • تبریک تولد پرسپولیس به شماره هشت بدشانس
  • نمایشگاه گروهی عکس «مردم درود»