Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاگردان کلود پوئل و پپ گواردیولا فردا به مصاف هم می روند.

طرفداری- در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس، تیم های لستر سیتی و منچستر سیتی از ساعت 18:30 فردا (شنبه) به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

تاریخ زمان استادیوم 27 آبان 1396 18:30 به وقت تهران کینگ پاور

بررسی وضعیت دو تیم

شروع فوق العاده شاگردان پپ گواردیولا در فصل جدید لیگ برتر انگلیس تا هفته یازدهم تداوم داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منچستر سیتی در حال حاضر با کسب 31 امتیاز در صدر جدول لیگ برتر انگلیس قرار داشته و 8 امتیاز بیشتر نسبت به منچستریونایتد، نزدیک ترین تعقیب کننده اش در جدول دارد. سیتیزن ها همچنین بیشترین تعداد گل زده (38) و بهترین تفاضل (31) را در میان تیم های لیگ برتر دارند. از سوی دیگر، لستر سیتی با کسب 13 امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارد. شاگردان کلود پوئل 16 گل به ثمر رسانده اند و به همین تعداد نیز گل دریافت کرده اند. روباه ها برای صعود در جدول رده بندی به کسب امتیاز از این دیدار خانگی نیاز دارند اما آیا آن ها می توانند در برابر منچستر سیتی آماده این روزها مقاومت کنند؟ باید تا فردا منتظر بمانیم.

ترکیب احتمالی دو تیم

مصدومان دو تیم

تقابل های اخیر دو تیم

نکات آماری بازی منچستر سیتی 9 بازی اخیرش در لیگ برتر را با پیروزی پشت سر گذاشته است. منچستر سیتی در 7 دیدار از 8 بازی اخیرش در لیگ برتر، حداقل 3 گل به ثمر رسانده است. لستر سیتی در 5 بازی اخیرش در لیگ برتر شکست نخورده است. لستر سیتی در 3 دیدار اخیرش در لیگ برتر حداقل 2 گل به ثمر رسانده است. پیش بینی هو اسکورد

 لستر سیتی 1-3 منچستر سیتی

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۱۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است

جدول نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر حکایت از رقابت شدید تیمهای استقلال و پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی ایران دارد.

به گزارش طرفداری، در نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر، تیم پرسپولیس در 9 بازی 22 امتیاز دارد و 5 امتیاز از دست داده است. استقلال با 9 بازی و 21 امتیاز، 6 امتیاز از سه مساوی از دست داده است.

تیم مس رفسنجان در 9 بازی خود در این مسابقات 15 امتیاز به دست آورده و تیم سوم جدول تا روز دوم اردیبهشت ماه در جدول رده بندی مسابقات نیم فصل دوم لیگ برتر است. اما در بخش گل ها، پرسپولیس 14 گل زده و 3 گل خورده دارد و استقلال با 11 گل زده و 5 گل خورده در نیم فصل دوم و طی 9 بازی تنها تفاضل گل 6 را برای خود ثبت کرده است.

در پایین جدول نیم فصل دوم مسابقات لیگ حرفه ای، نفت آبادان با کسب تنها 5 امتیاز ناکامترین تیم این مقطع از فصل است. بنابراین اگر مقطع زمانی بعد از جام ملتهای آسیا که نیم فصل دوم شروع شد را در نظر بگیریم، پرسپولیس صدرنشین لیگ ایران است.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد +پخش آنلاین
  • شور و هیجان "پپ گواردیولا"در تمرینات منچستر سیتی (فیلم)
  • فشردگی لیگ برتر تقصیر کیست؟ |‌ خودت هم مقصری!
  • شادی بلینگام و واسکز در تهران تکرار شد! (عکس)
  • ششمین برد متوالی اینتر مقابل میلان و برابری با رکورد بیشترین پیروزی پیاپی در دربی دلامادونینا
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است
  • به بلینگام گفتم خوشحالم جلوی سه‌گانه سیتی را گرفتی!
  • پیش بازی آرسنال - چلسی؛ دو همشهری، دو هدف متفاوت و منافع همیشه در تضاد
  • نگاه‌ها به بازی لغو شده: همه لیگ تکرار می‌خواهند!
  • هافبک شمس آذر: حضور مادرم در استادیوم انرژی می‌دهد