Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، علی دایی در مورد صحبت‌های منتشر شده از قول او در فضای مجازی و برخی کانال‌های تلگرامی در حالیکه در انبار مشغول ساماندهی ارسال اقلام مورد نیاز برای مردم زلزله زده بود، اظهار داشت: متأسفانه شنیدم که از طرف من صحبت‌هایی را مطرح کرده‌اند و گفته‌اند که من در مورد آقای روحانی ریاست محترم جمهور و مسائل دیگر صحبت کرده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من تمام مطالب منتشر شده از جانب خودم را در فضای مجازی تکذیب می‌کنم. من برای انجام یک کار مردمی و کمک به زلزله‌زدگان وارد گود شده‌ام و امانتدار و نماینده مردم هستم تا این کار را به سرانجام برسانم و هیچ کاری هم با سیاست و آدم‌های سیاسی ندارم.

 

آقای گل فوتبال جهان تصریح کرد: من نوکر مردم هستم و آنها امانتی را به دست من داده‌اند و به من اطمینان کرده‌اند و می‌خواهم کار آنها را انجام دهم. من به نمایندگی از آنها کار می‌کنم و هیچ صحبتی هم در مورد مسائل دیگر انجام نداده‌ام. اگر بخواهم صحبتی بکنم آن را در صفحه رسمی خودم انجام می‌دهم و تاکنون با هیچ احدی در مورد مسائلی که در فضای مجازی مطرح شده نه صحبتی کرده‌ام و نه مصاحبه‌ای انجام داده‌ام.

 

علی دایی با اشاره به شایعه‌پراکنی در فضای مجازی عنوان کرد: متأسفانه برخی حرف‌های خودشان را با اسم من در فضای مجازی رواج داده‌اند و منتشر کرده‌اند و من برای این شایعه‌سازان متأسفم. مطمئن باشید از پلیس فتا می‌خواهم که این مسئله را پیگیری کند تا مشخص شود چه کسانی می‌خواهند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند.

 

فارس

451

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۱۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش علی دایی به بازگشت به پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در روزهایی که شایعات زیادی در خصوص تمدید قرارداد اوسمار لاس ویرا با باشگاه پرسپولیس به گوش می‌رسد شایعه شد که رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مذاکراتی با علی دایی برای نشستن روی نیمکت پرسپولیس انجام داده است.

به نقل از برنا علی دایی در واکنش به شایعه بازگشتش به پرسپولیس و مذاکره درویش با او، گفت: چنین شایعه و خبری صحت ندارد. اصلا و ابدا مذاکره‌ای با درویش برای بازگشت به پرسپولیس نداشته‌ام. از قول من بنویسید که چنین شایعه‌ای صحت ندارد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898273

دیگر خبرها

  • پاکسازی و مسدود شدن ۸۴ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در استان بوشهر
  • مسدود شدن ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن
  • مسدود شدن ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در این شهر
  • اجرای «طرح نور» ادامه دارد/ پلیس: 21 صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • واکنش علی دایی به مذاکره با باشگاه پرسپولیس
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در غرب تهران مسدود شد
  • واکنش جدید علی دایی به مذاکره با باشگاه پرسپولیس
  • اولین واکنش علی دایی به بازگشت به پرسپولیس
  • داستان غمگین اینترنت؛ از شایعه تا واقعیت قطعی اینترنت و فیلترینگ
  • سیاه نمایی‌ها در فضای مجازی به نوسانات بیشتر بازار ارز دامن می‌زند