Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد ـمدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد گفت: در حال حاضر نیاز مردم زلزله زده کرمانشاه به لوازم گرمایشی، وسایل بهداشتی و شیرخشک است و مردم کمکهای غیرنقدی خود را به تامین این موارد اختصاص دهند.

هادی هادی‌نسب در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بنابر اعلام رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، موجودی مواد خوراکی و غذایی در مناطق زلزله زده به همت مردم نوع‌دوست و نجیب کشورمان مازاد بر نیاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: در حال حاضر در مناطق زلزله زده نیاز به تأمین پلاستیک، لوازم گرمایشی، لوازم بهداشتی و شیر خشک وجود دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد ادامه داد: انتظار داریم مشارکت های مردمی به گونه ای هدایت شود که کمک ها متوجه نیازهای فعلی شود و این کمک ها بتواند گره گشای مردم زلزله زده شهرستانهای مختلف استان کرمانشاه باشد.

هادی نسب تصریح کرد: ضروری است مردم خیر استان یزد قبل از ارسال هرگونه محموله ای با هلال احمر به شماره تماس ۱۱۲ هماهنگی لازم را به عمل آورند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۱۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا مدارس خوزستان تعطیل شد

بر اساس اعلام ستاد مدیریت بحران استان خوزستان مدارس نوبت صبح فردا _سه شنبه یازدهم اردیبهشت_ در برخی شهرهای خوزستان غیر حضوری شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل مدیریت بحران و بر اساس اعلام دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوا با توجه به وضعیت وقوع پدیده گردوغبار و پیش‌بینی احتمال تداوم آن، فردا_سه شنبه یازدهم اردیبهشت_ کلیه مقاطع تحصیلی اعم از پیش دبستان، دبستان، راهنمایی و دبیرستان در نوبت صبح شهرستان‌های اهواز، کارون، باوی، آبادان، خرمشهر و شادگان به‌صورت غیرحضوری اعلام شدند

کد خبر 749209

دیگر خبرها

  • فردا مدارس خوزستان تعطیل شد
  • مراقبت کنید طرح هادی درزمین‌های مرغوب کشاورزی و روستایی اجرا نشود
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق
  • ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی ضروری است
  • رفع مشکلات مدیریت بحران کرمانشاه در گرو ۴ همت اعتبار
  • ثبت ۱۶ هزار زلزله در سال گذشته
  • معرفی کرمانشاه به عنوان هاب مدیریت بحران غرب کشور