Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی سابق تیم ملی فوتبال بار دیگر علیه مدیران فدراسیون موضع گیری و اتهاماتی را مطرح کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی کریمی  مربی سابق تیم ملی فوتبال بار دیگر علیه مدیران فدراسیون موضع گیری و اتهاماتی را مطرح کرد.علی کریمی در ادامه موضع گیری های خود علیه مدیران فدراسیون فوتبال متن جدیدی منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن جدید علی کریمی را در ادامه می‌خوانید:

وقتی من به مطالب مهمی درباره مدیریت فدراسیون فوتبال اشاره می‌کنم، این اسمش حمله نیست! فقط طرح سواله برای شفاف‌سازی! این فوتبال و مشکلاتش وقتی درست می‌شه که همه مسئولین خودشون رو در مقابل مردم پاسخگو بدونن و خودشون رو توی اتاق‌هاشون پنهان نکنن!

آقایون تاج،‌ کفاشیان و ساکت و سایر مسئولان فدراسیون فوتبال باید بدونن که صاحب اصلی این فوتبال مردم و باشگاه‌‌ها هستن و اونها حق دارن بدونن تو این سیستم مدیریتی چی داره می‌گذره و شماها چه گلی دارید به سر این فوتبال می‌زنید!

به طور مثال مردم حق دارن درباره قرارداد تبلیغات محیطی فوتبال ایران همه چیز رو بدونن!‍ باشگاه‌ها حق دارن بفهمن چرا برای قرارداد دو ساله ۱۶۰ میلیارد تومانی که با شرکت ایران نوین توسط شخص آقای تاج و رفقاش امضا شد،‌ فوتبال ایران مجبور شد ۶۹ میلیارد تومان به این شرکت خسارت بده و تا الان هم نتونسته بقیه پولش رو بگیره!

آقای تاج و آقای ساکت! شما اون موقع همه کاره سازمان لیگ بودید و مجری این قرارداد! اگر برای سال اول نزدیک ۲۳ میلیارد تومان به ایران نوین خسارت دادید،‌ به عنوان مسوول وظیفه داشتید کاری کنید برای سال دوم اگر هم مشکلاتی وجود داره خسارت کمتری به این شرکت داده بشه نه این که میزان خسارت برسه به ۴۶ میلیارد تومان! شما باید توضیح بدید چرا هیچ شفاف‌سازی کاملی درباره پشت پرده این خسارت‌ها انجام نشد؟ چرا مسئولینی که مجری این قرارداد بودن و با گاف‌هاشون فوتبال ایران و باشگاه‌ها رو با خسارت ۱۸ میلیون دلاری رو‌به‌رو کردن عذرخواهی نکردن و استعفا ندادن؟ مردم باید بدونن چه افرادی باعث و بانی این خسارت هنگفت شدن؟!! بالاخره یکی باید تو این فوتبال باشه که جواب این سوالات رو به مردم بده یا نه؟

آقایون! شما اگر کار خودتون رو درست انجام دادید، الان باید توضیح بدید چرا از این شرکت ضمانت‌نامه‌های معتبر بانکی نگرفتید که کار به اینجا کشیده نشه؟ اگر این کار رو انجام می‌دادید راحت حق این فوتبال گرفته می‌شد اما نه تنها این کار رو انجام ندادید بلکه ۶۹ میلیارد تومان پول بیت المال و سرمایه فوتبال رو حیف و میل کردید!

جالب اینجاس که مدیران زحمت کش فدراسیون و سازمان لیگ چند وقت قبل حکم دادگاهی رو تو رسانه‌ها منتشر کردن که نشون می‌داد با شکایت از ایران نوین،‌دادگاه حکم داده ۳۰ میلیارد تومان از مطالبات فوتبال توسط این شرکت پرداخت بشه! واقعا زحمت کشیدین! دستتون درد نکنه!منتهی بحث اصلی اینجاست که اون ۲۳ میلیارد سال اول و ۴۶ میلیارد سال دوم چی شد؟ چرا چنین خسارتی داده شد؟ کدوم یکی از شما جوابگوی ضرر ۶۹ میلیاردی به باشگاه‌ها تو این شرایط بد اقتصادی‌شون هستید؟ کدوم یکیتون عذرخواهی کردید؟به هر حال تو اون سیستم از سوی یک نفر یا چند نفر کم‌کاری شده که چنین فاجعه‌ای به وجود اومده!

اخیرا هم سازمان بازرسی ماجرای خسارت ۶۹ میلیارد تومانی به ایران نوین رو تایید کرده و گفته به تخلفات احتمالی مسئولین هم رسیدگی خواهد شد! با این حال ‌منتظر پاسخ اقایون تاج، کفاشیان و ساکت هم هستیم! البته اگر ترجیح بدن به جای تلاش برای خاموش کردن صدای افرادی که سوال می‌کنن، پاسخ این سوالات و ابهامات رو بدن!

به جاى زنگ زدن به مدیر شبکه هاى صدا و سیما و سایتهاى ورزشى معتبر و سردبیرهاى روزنامه ها، براى کار نکردن مطالب من، بهتر نیست یکبار براى همیشه پاسخگو باشین!!!!؟؟؟

قضاوت بامردم

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۱۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابرپروژه‌های صنعت گاز برای سرمایه‌گذاری معرفی شدند

نشست متقاضیان سرمایه‌گذاری در پروژه‌های مخازن ذخیره‌سازی زیرزمینی گاز طبیعی، مگاپروژه هوشمندسازی و بهینه‌سازی مصرف گاز در ایستگاه‌های تقویت فشار، با حضور نمایندگان شرکت‌های فولادی کشور به میزبانی شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران برگزار شد.

 به گزارش شانا به نقل از شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران، رضا نوشادی، مدیرعامل این شرکت، با اشاره به دستاوردهای شرکت ملی گاز ایران در دوره تحریم گفت: بانک مرکزی، شرکت‌های ملی گاز و نفت در سال ۱۳۸۹ تحریم شدند. آن زمان ظرفیت تولید، پالایش، انتقال و توزیع گاز روزانه ۴۰۰ میلیون مترمکعب بود، اما امروز پس از یک دوره تحریم ۱۵ساله، حجم ظرفیت تولید گاز کشور، به روزانه ۸۷۵ میلیون مترمکعب رسیده است.

وی افزود: در این بین پالایش، انتقال و توزیع این زنجیره از ۱۰۰۰ میلیون مترمکعب بالاتر است و پیچیده‌ترین فناوری، با انتقال فناوری از ساخت توربین و کمپرسور از سوی شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران به‌عنوان بازوی اجرایی شرکت ملی گاز ایران انجام شده است.

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز در ادامه با اشاره به لزوم سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی در بخش‌های مختلف صنعت ادامه داد: جورچین صنعت گاز برای ادامه این مسیر پرافتخار، به‌منظور گسترش سطح مشارکت‌های مردمی و پاسخ‌گویی به رشد فزاینده مصرف چه در مسیر توسعه، چه تولید انرژی و محصول و چه مصرف خانگی و تجاری، نیاز به انجام هم‌افزایی گسترده‌ای دارد. در راهبرد تازه شرکت ملی گاز ایران، برای مدیریت اوج مصرف که متأسفانه آسیب نخست به تولید وارد می‌شود، تصمیم گرفتیم وارد حوزه جذب سرمایه‌ شویم و پروژه‌های ذخیره‌سازی گاز، مگاپروژه هوشمندسازی مصرف گاز و بهینه‌سازی مصرف انرژی در ایستگاه‌های تقویت فشار را خدمت شما معرفی کنیم.

علیرضا بیات، مدیر سرمایه‌گذاری و کسب‌وکار شرکت ملی گاز ایران نیز با تأکید بر اهمیت صنعت گاز در زمینه تولید گفت: سرمایه‌گذاری در همه حوزه‌ها یکی از اصول اصلی توسعه در هر صنعت است و صنعت گاز در کشور ما جریان خونی است که در شریان اقتصادی جریان دارد و توسعه این صنعت بی‌شک به توسعه در دیگر بخش‌های تولید مانند صنایع فولادی و پتروشیمی و بخش‌های صنعتی می‌انجامد.

در ادامه این نشست، پروژه‌های ذخیره‌سازی مخزن نمکی نصرآباد کاشان، میدان هیدروکربنی شوریجه مشهد، مگاپروژه هوشمندسازی مصرف گاز و پروژه بهینه‌سازی مصرف گاز در ایستگاه‌های تقویت فشار گاز برای سرمایه‌گذاری به نمایندگان شرکت‌های فولادی کشور معرفی شدند.

گفتنی است نمایندگان شرکت‌های فولادی ازجمله شرکت ایمیدرو، گل‌گهر، توسعه آهن و فولاد، جهان فولاد، فولاد مبارکه، گهر زمین، آهن و فولاد ارفع، ذوب‌آهن اصفهان، فولاد خوزستان، فولاد ایران و فولاد سیرجان در این نشست به ارائه پرسش‌هایی درباره این پروژه‌ها و بحث و تبادل نظر پرداختند.

دیگر خبرها

  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • بازگشت ۲۲ هزار میلیارد تومان به بیت‌المال در استان البرز
  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • سفیر طالبان در پکن: مناسبات افغانستان با چین بسیار مهم است
  • ابرپروژه‌های صنعت گاز برای سرمایه‌گذاری معرفی شدند
  • مناسبات با چین از اهمیت بالایی برخوردار است
  • حمودی: دعوای شخصی آقایان به شخصیت فوتبال خوزستان ضربه زد
  • آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز