Web Analytics Made Easy - Statcounter

جادوگری که این روزها نامش بر سر زبان‌ها افتاده قبل از جام جهانی 2006 تلاش زیادی کرد تا با مسئولان فدراسیون ارتباط بگیرد؛ اما برانکو و دادکان به این ارتباطات پاسخ منفی دادند.به گزارش بلاغ، تیم ملی فوتبال ایران در زمان حضور برانکو ایوانکوویچ یکی از محبوب‌ترین‌ها در تاریخ بود؛ تیمی که بعد از مدت‌ها با آسودگی توانست جواز حضور در جام جهانی 2006 را به دست آورد و باعث امیدواری خیلی از اهالی فوتبال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا جایی که وقتی بعد از انجام قرعه‌کشی مشخص شد ایران با پرتغال، مکزیک و آنگولا هم‌گروه شده است، خیلی‌ها انتظار صعود به دور دوم جام‌جهانی را داشتند. در این شرایط برخی آنقدر تیم‌های همگروه ایران را دست کم گرفته بودند که می‌گفتند اگر مربی تیم ملی تغییر کند، صعود می‌کنیم. برخی نیز حامی برانکو ایوانکوویچ بودند.


در آن گیر و دار اتفاقات عجیب و غریبی هم برای تیم ملی و کادرفنی‌اش رخ داد که یکی از آن‌ها ماجرای پالس‌های جادوگری است که این روزها نامش زیاد شنیده می‌شود؛ «الف- الف» فردی که می‌گویند جادوگر فوتبال است و خودش هم ادعا می‌کند نتایج را برای تیم‌های بزرگ رقم زده است. در سال‌ منتهی به جام‌جهانی این فرد سراغ تیم‌ملی ایران و برانکو هم رفت و تلاش کرد تا بتواند او را متقاعد به همکاری کند؛ اما به نتیجه‌ای نرسید.


ماجرا از این قرار بود که چند ماه مانده به شروع مسابقات جام‌جهانی 2006 پس از اصرار آقای جادوگر، یکی از نزدیکان برانکو با اطلاع سرمربی کروات و محمد دادکان، رییس فدراسیون فوتبال به میدان کلاک کرج و دامنه کوه‌های البرز رفتند تا در باغ آقای جادوگر با او دیدار کنند.


فردی که برای دیدار با جادوگر از طریق برانکو مامور شده بود، درباره فضای موجود می‌گوید: «باغ آقای جادوگر بسیار بزرگ و درندشت بود. در حیاط باغ خودروی زانتیای نقره‌ای رنگ پارک شده بود. وقتی وارد خانه شدیم، عکس‌های یک وزنه‌بردار پرآوازه ایرانی و دو مربی فوتبال نام آشنا روی دیوار بود. فهمیدیم آنها با الف- الف همکاری می‌کنند. شمع‌های سوخته نیمه کاره در همه جا وجود داشت. اتفاقا آن روز یک وزنه‌بردار دیگر که آن روزها عضو تیم‌ملی هم بود، نزد جادوگر آمده و یک دستگاه فکس پاناسونیک نیز به عنوان هدیه برایش خریده بود.»


دیدار نمایندگان فدراسیون فوتبال با آقای جادوگر حدود 20 دقیقه به طول انجامید، الف- الف صراحتا اعلام می‌کند که دادکان و برانکو در جام جهانی موفقیتی کسب نمی‌کنند؛ اما اگر با او همکاری کنند، نتیجه می‌گیرند. جالب اینکه قبل از ورود نمایندگان تیم ملی به اتاق آقای جادوگر یک فرد شناخته شده با چند مرد شیک‌پوش محل را ترک می‌کنند و بعد از ورود فوتبالی‌ها به اتاق، جادوگر می‌گوید این فرد همان کسی است که نمی‌خواهد برانکو بماند و از حالا نیز مشخص شده چه کسی بعد از جام جهانی در تیم‌ملی خواهد بود.»


جالب اینکه نماینده تیم ملی در آن جلسه یک مشکل بابت زمین شخصی‌اش داشته که با جادوگر مطرح می‌کند و او می‌گوید مشکلش به زودی حل می‌شود؛ اما حالا که حدود 12 سال از آن ماجرا می‌گذرد، هنوز مشکل پابرجا است.


جلسه تمام می شود و نماینده حاضر در دیدار با الف- الف، نزد برانکو می‌رود و مسائل را مطرح می‌کند. جالب اینکه برانکو قبل از اینکه همه مسائل را به طور کامل بشنود، اجازه نمی‌دهد حرف او تمام شود و خیلی زود به او می‌گوید که با کار و زحمت و تلاش نتیجه حاصل می‌شود. سرمربی سابق تیم ملی حتی در آن صحبت کوتاه کشور هند را مطرح می‌کند که اگر با جادوگر می‌شد نتیجه گرفت الان این کشور باید با وجود رمال ها و فالگیرها و جادوگرهای بهتر، قهرمان جهان می‌شد.


بعد از پاسخ منفی برانکو برای همکاری با آقای جادوگر، این فرد چندین بار تلاش کرد تا با محمد دادکان رییس وقت فدراسیون دیدار کند که دادکان علاقه‌ای به این مساله نشان نداد و موضوع منتفی شد.


ماجرا از این قرار بود که چند ماه مانده به شروع مسابقات جام‌جهانی 2006 پس از اصرار آقای جادوگر، یکی از نزدیکان برانکو با اطلاع سرمربی کروات و محمد دادکان، رییس فدراسیون فوتبال به میدان کلاک کرج و دامنه کوه‌های البرز رفتند تا در باغ آقای جادوگر با او دیدار کنند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۲۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری درباره دستکاری تازه دولت رئیسی در مصوبات بودجه ۱۴۰۳

مبلغ ۱۵۰۰ میلیارد تومان به جدول شماره ۷ برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور با موافقت نمایندگان اضافه شد.

نمایندگان در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی با الحاق یک ردیف به جدول شماره ۷ با ۱۰۶ رأی موافق، ۳۷ رأی مخالف و ۵ رأی ممتنع از مجموع ۱۹۷ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

بنابر روایت ایلنا، ردیف الحاق شده به جدول شماره ۷ به شرح ذیل است:

مبلغ ۱۵۰۰ میلیارد تومان به جدول ۷ با دسته هزینه- عمومی با عنوان ردیف ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور براساس نامه ۱۳۴۴۶۸ مورخ ۳۰ مهرماه ۱۴۰۲ معاون اول رئیس جمهور اضافه می گردد و از جدول ۹ از دسته هزینه متفرقه ردیف ۵۵۰۰۰۰۰۵۰ با عنوان وزارت کشور جبران تلاش کارکنان دارای عملکرد برجسته وزارت کشور و سازمان ها و نهادهای تابعه و وابسته از طریق پرداخت های غیرمستمر کسر می گردد.

پیشنهاد یک نماینده درباره حقوق کارکنان وزارت کشور

در این میان، مالک شریعتی نماینده تهران در تشریح پیشنهاد خود مبنی بر الحاق یک ردیف به جدول شماره ۷ برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور گفت: موضوع بهینه سازی انرژی و حل ناترازی انرژی ضرورتی است که مورد تائید رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور بوده است اما متاسفانه سازمان برنامه اتفاق دیگری را رقم زده است، ما در بودجه ۱۴۰۲ و در برنامه هفتم حساب بهینه سازی ایجاد کردیم و مقرر شد یک درصد از فروش منابع نفت کشور به این حساب واریز شود.

نماینده تهران در مجلس تصریح کرد: سازمان برنامه و بودجه با وجود تصویب نمایندگان این موضوع را حذف کرده است و برخلاف آئین نامه ردیف مربوطه در بخش اول هم در منابع و هم در مصارف حذف شد و به عبارتی ۵ هزار و ۸۰۰ از حساب بهینه سازی کسر شده است. این موضوع باید در جدول ۵ در منابع و هم در جدول ۹ در مصارف می آمد اما آقای منظور آن را حذف کرد.

وی اضافه کرد: آقای منظور من برای شما احترام قائل هستم اما در مقابل قانون همه ما هیچ نیستیم شما چکاره بودید که این یک درصد را حذف کردید؟ با چه جراتی در مصوبات مجلس و احکام دست بردید؟ این موضوع باید برگردد.

حاجی بابایی گفت: بر اساس تفسیری که ما کردیم این اعتبار ۵۸۰۰ بود که برای تحقق این موضوع ردیف درآمد هزینه پیش بینی کردیم و دولت را مکلف کردیم به این ردیف یک درصد را واریز کند. آقای رئیسی نیز به این موضوع به شدت تاکید داشته بنابراین ما این موضوع را در حد قانون انجام دادیم.

دیگر خبرها

  • افشاگری رسانه آمریکایی درباره انبوه گاف‌های بایدن در ۲۰۲۴
  • افشاگری درباره تقسیم استان تهران
  • افشاگری روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش
  • (ویدیو) افشاگری مهران رجبی در مورد سریال پایتخت
  • افشاگری‌های عضو جدا شده از منافقین در دادگاه درباره همکاری های نظامی این گروهک با ارتش صدام
  • فیلم| افشاگری‌های عضو بریده منافقین در دادگاه: ۴۰۰ مستشار نظامی عراق در پادگان اشرف حضور داشتند!
  • افشاگری درباره دستکاری تازه دولت رئیسی در مصوبات بودجه ۱۴۰۳
  • ببینید | افشاگری‌های عضو بریده منافقین در دادگاه
  • جادوگر آرژانتینی یکی یکی جام‌ها را درو می‌کند
  • شکست جادوگر بریتانیایی پس از توهین به وفایی