Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ قیمت نفت در بازار جهانی شاهد تحولات مثبتی بود تا جایی که قیمت سبد نفتی اوپک با بدون تغییر به ارزش 60دلار و 52 سنت به فروش رسید.

براساس این گزارش همچنین نفت سبک آمریکا با 1.32 درصد تغییر معادل 0.73سنت افزایش به قیمت 55دلار و 89 سنت مورد معامله قرار گرفت.

نفت برنت دریای شمال نیز با تغییر 0.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

73درصد معادل 0.45 سنت به ارزش 61دلار و 89 سنت مورد خرید و فرش قرار گرفت.

402

قیمت نفت بازار دلار سنت خرید و فروش برنت اوپک معامله

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۲۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ |برنت ۸۹ دلار و ۶۱ سنت شد

قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با ۴۲ سنت معادل ۰.۴۷ کاهش به ۸۹ دلار و ۶۰ سنت رسید. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، قیمت نفت در اولین ساعات تجارت در روز چهارشنبه کاهش یافته است. نگرانی در مورد تقاضای جهانی به خاطر ضعف رشد اقتصاد چین و همچنین پایین آمدن احتمال کاهش زودهنگام نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا از نگرانی نسبت به عرضه نفت به دنبال تشدید تنش‌ها در خاورمیانه پیشی گرفته است.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 42 سنت معادل 0.47 کاهش به 89 دلار و 60 سنت رسید. نفت وست تگزاس اینترمدیت آمریکا هم با 44 سنت معادل 0.52 درصد کاهش 84 دلار و 92 سنت معامله می‌شود.
مشکلات اقتصادی حساسیت سرمایه‌گذاران را تحت فشار گذاشته، تاثیر تنش‌های ژئوپلیتیکی را کاهش داده و قیمت نفت را از ابتدای هفته جاری پایین آورده است. در حال حاضر توجه سرمایه‌گذاران معطوف پاسخ احتمالی رژیم صهیونیستی به ایران است.

تولید نفت ایران به 3میلیون و 250هزار بشکه در روز رسیدپیش‌بینی‌ نفت 100 دلاری با حمله رژیم صهیونیستی به ایران


تحلیلگران عقیده دارند احتمال به تعویق افتادن کاهش نرخ بهره بانک مرکزی آمریکا و اطلاعات اقتصادی ضعیف‌تر از حد انتظار چین نگرانی در مورد تقاضا را افزایش داده است.
جروم پاول رئیس فدرال رزرو آمریکا گفت اطلاعات ناامید کننده اقتصادی آمریکا که حاکی از تورم بالاتر از حد انتظار بوده، بدین معناست که بانک مرکزی زمان بیشتری برای اطمینان از کاهش تورم تا هدف دو درصد نیاز دارد. بنابراین احتمالاً زمان کاهش نرخ بهره به تعویق می‌افتد.
اقتصاد چین به عنوان بزرگترین وارد کننده نفت دنیا سریع‌تر از حد انتظار در سه ماهه اول سال جاری میلادی رشد کرده اما بسیاری از شاخص‌ها از جمله سرمایه‌گذاری در بخش مسکن، خرده فروشی و تولید صنعتی کاهش یافته که حاکی از ضعف تقاضا در خانه است.
در خاورمیانه، سومین اجلاس کابینه جنگ رژیم صهیونیستی که قرار بود در روز سه‌شنبه برگزار شود، تا امروز چهارشنبه به تعویق افتاده است. متحدان غربی این رژیم در فکر تحریم‌های جدید علیه تهران هستند تا مانع حمله رژیم صهیونیستی به ایران شوند.
تحلیلگران عقیده دارند پاسخ موشکی و پهپادی ایران به رژیم صهیونیستی احتمالاً باعث نمی‌شود آمریکا تحریم‌های جدیدی علیه صادرات نفت ایران وضع کند که دلیل آن نگرانی در مورد بالا رفتن قیمت نفت و عصبانی کردن چین به عنوان بزرگترین خریدار این کالاست.
انتهای پیام/23

دیگر خبرها

  • سکه در یک قدمی ۴۵ میلیون تومان
  • طلا تغییر فاز داد؛ سکه سرگردان میان تنش‌ها
  •  سیگنال بازارهای جهانی به دلار تهران
  • قیمت طلا و سکه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳/ سکه در یک قدمی ۴۵ میلیون تومان
  • طلای جهانی دوباره از جا برخاست
  • افزایش قیمت سکه در بازار تهران
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ |برنت ۸۹ دلار و ۶۱ سنت شد
  • نرخ خرید بازار مسکن تهران؛ خانه در هاشم آباد متری ۵۰ میلیون تومان
  • نفت ۱۰۰ دلاری؛ دور یا نزدیک؟
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ |برنت ۹۰ دلار و ۷۲ سنت شد