Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر - مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: ۱۰ هزار دانش‌آموز بوشهری به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری از بوشهر، عبدالهادی سبحانی‌خواه عصر جمعه در نشست با خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: اردوهای راهیان نور دانش آموزی بهترین و موثرترین برنامه‌های فرهنگی در سطح آموزش و پرورش برای دانش‌آموزان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سبحانی‌خواه با تاکید بر اینکه اردوهای راهیان نور دارای روح و محتوای بلند است، ادامه داد: اصل راهیان نور بر محتوا و روح آن است که تاثیرات عمیقی بر جوانان و نوجوانان ما داشته است.

وی با بیان اینکه شناخت  از خود گذشتگی‌ها و رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس برای دانش‌آموزان  در راهیان نور برای متولیان این حرکت بزرگ فرهنگی اهمیت ویژه‌ای دارد، گفت: اردوهای راهیان نور را با مسائل و امکانات مادی و زمینی نمی‌شود محاسبه کرد.

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با تاکید بر اینکه این فرهنگ عاشورا و حسینی بود که باعث شد نظام ما در هشت سال دفاع مقدس بر استکبار پیروز شود، افزود: اردوهای راهیان نور، بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است و این فرهنگ عظیم باید در بین دانش‎آموزان تقویت شود.

وی اخلاص متولیان در برگزاری اردوهای راهیان نور تعیین کننده برشمرد و خاطرنشان کرد: باید از فرصت کاروان راهیان نور به بهترین شکل استفاده کنیم تا دانش‎آموزان اعزامی به عنوان سفیران انقلاب بتوانند رهاورد معنوی این سفر را به دیگر دانش آموزان انتقال دهند.

سبحانی‌خواه به اهم اهداف این اردوها اشاره کرد و تصریح کرد: انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و جنگ تحمیلی، رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام و دشمن‌شناسی از اهم اهداف  اردوهای دانش‌آموزی است.

وی با اشاره به اینکه این اردوها از ۲۲ مهرماه آغاز شده و تا ۱۰ بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت، بیان داشت: ۱۰ هزار دانش‌آموز از استان بوشهر به مناطق عملیاتی جنوب اعزام خواهند شد.

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه این اردوها ۳ روزه است، یادآور شد: دانش‌آموزان علاوه بر اینکه مناطق عملیاتی اروندکنار، شلمچه، دهلاویه، هویزه، طلائیه دیدن خواهند کرد در پادگان شهید باقری نیز رزمایشی برگزار می‌کنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۲۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به وجود ۳۶۰ هزار دانش‌آموز در استان گفت: ۹۵ هزار نفر از این تعداد سفیران سلامت هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سلمان محمدی امروز _سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح سفیران سلامت در مدارس با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، اظهار کرد: سلامت تنها در حوزه مسائل پزشکی نیست، بلکه ابعاد وسیع‌تری همچون آموزش و آگاه‌سازی کودکان و دانش‌آموزان از خودمراقبتی در حوزه جسمی، سبک زندگی سالم و مهارت‌های زندگی حیطه روانی و عاطفی دارد.

وی با اشاره به وجود ۳۶۰ هزار دانش‌آموز در استان، ادامه داد: ۹۵ هزار نفر از این تعداد (۲۵ درصد)، عضو طرح سفیران سلامت هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: هر دانش‌آموز عضو طرح سفیران سلامت، چهار دانش‌آموز دیگر را زیر پوشش دارد که آموزش‌های در راستای بحث‌های سلامت، پیشگیری از بیماری‌ها و… فرا می‌گیرند و به سایر دانش‌آموزان آموزش می‌دهند تا آموزش‌ها به درون خانواده‌ها منتقل شود.

وی تصریح کرد: از این ۹۵ هزار عضو سفیران سلامت، حدود ۴ هزار نفر در جشنواره سفیران سلامت دانش‌آموزی در بخش‌های نقاشی، عکاسی، سرود و تئاتر سلامت‌محور شرکت کرده که اختتامیه استانی برگزار شده و برگزیدگان به جشنواره کشوری راه یافتند.

کد خبر 747296

دیگر خبرها

  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی
  • اعزام دانشجویان به اردو‌های راهیان نور غرب
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • ۱۶۰۰ دانش آموز بوشهری قوانین عبور و مرور را فرا گرفتند
  • جشن عبادت وبندگی ۲۲۰ دانش آموز بادرودی
  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است
  • ۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند
  • اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز
  • اعزام ۸۵ زائر بوشهری به حج عمره